آیت الله رئیسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

وزیر بهداشت آیت الله رئیسی در خدمت به سلامت جامعه

انتخابتو، بهرام عین اللهی در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«به نام خداوند بسیار مهربان است، بسیار مهربان است

از جانب مومنان رجال حق داشتند چی قول دادند الله در بالا مقداری از جانب قضاوت کنید ما خوشمون میاد و در میان آنها از جانب او منتظر است ژست بگیر آنها تغییر کردند جایگزینی

شهادت در راه خدا برای بزرگی بود که از میان مردم آمد و شادی و غم را در کنار هم زندگی کرد، برای پیشرفت و ترقی. قد آنها شب را از روز جدا نکرد و سرانجام در سخت ترین مناطق این مرز پر رفت و آمد آخرین امانت الهی خود را که جانش بود در طبق اخلاص داد؛ از معبد خورشید خراسان که افتخار خدمت داشت تا کوه های بلند آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت. سرتاسر ایران زمین همیشه با افتخار شاهد زحمات مردی است که به یاد شهیدش افتخار می کند.

اساتید و همکاران نظام سلامت در این سالهای پرتلاش خدمت متوجه شدند که شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بوده و در نهایت جان مادی آن شهید بزرگوار فدای پیشرفت، امنیت و سلامتی شده است. ایران اسلامی

بی شک این حادثه مرگبار نقطه عطف وفاق و افزایش همبستگی ملی بین نخبگان و مردم خواهد بود و تمامی نهادهای کشور از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روند خدمت به ایران اسلامی سربلند خواهند بود.

شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان و یاران گرامیشان را به امام عصر (عج) تسلیت عرض می کنم.ajرهبر معظم انقلاب، مردم شریف و قدرشناس و جامعه محترم، برای این شهدای سرافراز، ملت ایران اسلامی و خانواده بزرگوارشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.