ابراهیم اصغری: شهادت بهترین پایان برای رئیس جمهور و هیئت همراه بود

ابراهیم اصغری شهادت بهترین پایان برای رئیس جمهور و هیئت

فاطمه محمد: پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه بالگرد اردیبهشت ماه، با ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما گفت و گو کردیم و از وی در مورد تعامل رئیس جمهور با هنرمندان جویا شدیم که در ادامه می خوانید.

اصغر در ابتدا درباره تعامل خود با هنرمندان گفت: در دو مراسم افطاری که بین رئیس جمهور و هنرمندان برگزار شد با او آشنا شدیم و از صحبت ها و نیاتش مشخص شد که دوست دارد به ایران، ارزش سینما و به ویژه سینما توجه کند. آنها می‌خواستند این سینما بهتر شود، اما می‌خواستند مشکلات ما بهتر شود.» فراموش نکنیم که ریشه‌دارتر است. سعی می کنند اوضاع را بهبود ببخشند، به همین دلیل است که دائماً در حال تقلا هستند، اما متوجه می شوند که حلقه مفقوده کشور ما چیست و چرا رئیس جمهور نمی تواند اوضاع را آنطور که می خواهد بهبود بخشد، این سهل انگاری مدیران ارشد است.

وی در ادامه این موضوع گفت: مشکلی که باعث می‌شود رئیس‌جمهور که عموماً بالاترین مقام اجرایی کشور است هر هفته به سفر رفته و شخصاً به مسائل مختلف رسیدگی کند، متأسفانه ناتوانی مدیران میانی ما در انجام وظایف است. به درستی و فکر می کنم مشکلی که در سال های گذشته با آن دست و پنجه نرم می کنیم این است که به عنوان تهیه کننده به مشکلات جامعه دامن زده است، خوش بینانه ترین مدیران سطح متوسط ​​این است که وقتی پروژه ای را آماده می کنم، اگر افراد حاضر در مجموعه هستند. کارشان را به درستی انجام دهند، من نیازی ندارم که همیشه سر کار باشم و همه چیز خوب پیش می رود، اما طبیعتاً وقتی این اتفاق نمی افتد، این اتفاق در ما اصلاً خوب پیش نمی رود کشور است و امیدوارم این اتفاق همیشه انگیزه ای برای مدیران میانی کشور باشد تا بفهمند باید کار خود را به درستی انجام دهند تا رئیس جمهور مجبور نشود.

اصغری در خصوص حمایت رئیس جمهور از هنرمندان گفت: معتقدم رئیس جمهور توجه ویژه ای به هنرمندان و سینما دارد که تمام تلاش و آرزوی او برای رشد و اعتلای سینمای ایران است و اگر این اتفاق نیفتاد قطعا این اتفاق افتاده است. دلیل.” به بی توجهی مدیران میانی سینما.”

وی خشم برخی از هنرمندان نسبت به شهید سید ابراهیم رئیس را اینگونه توضیح داد: متاسفانه در دو سال اول انتخاب ایشان، بسیاری از همکاران ما با سینما همکاری نکردند و نسبت به وجود آنها بی تفاوت ماندند، اما رئیس جمهور تلاش کرد تا عمل کند. این رفتار اخلاقی باعث شد هنرمندانی که با آنها قهر کرده بودند کم کم به سینما برگردند.

وی در پایان گفت: اما به نظر من بهترین عاقبت برای امیرعبداللهیان رئیس جمهور و هیئت همراه همان اتفاقی است که اتفاق افتاد یعنی شهادت!

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین