اشک های کوین کاستنر – خبر آنلاین

اشک های کوین کاستنر خبر آنلاین

به گزارش خبرگزاری انتخابتو «افق: حماسه آمریکایی»، وسترن حماسی جدید کوین کاستنر دیروز یکشنبه در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و به مدت 7 دقیقه مورد تشویق قرار گرفت.

کاستنر به وضوح احساساتی شد و فیلم با تشویق های بلند و شعارهای «کوین!» آغاز شد. ملکه! ملکه!» وی ضمن خوش آمد گویی، از حضار تشکر کرد و قول ساخت 3 قسمت دیگر از سریال «افق» را داد.

مهر نوشت: کاستنر با خنده گفت: از این که آنقدر کف زدم عذرخواهی می کنم که فهمیدم باید حرف بزنم. چه مردم خوبی چه لحظه زیبایی، نه تنها برای من، بلکه برای بازیکنانی که با من آمدند، مردمی که به من ایمان داشتند و به کار خود ادامه می دهند.

این فیلم پر از قتل عام و خون، گسترش غرب آمریکا را از دیدگاه کشاورزان، دامداران و سربازانی که سعی در ساختن آینده خود در منطقه داشتند و همچنین بومیان آمریکایی که از ابتدا در این سرزمین ها ساکن بودند را بررسی می کند.

این پروژه یک پروژه شخصی برای کاستنر است که بسیاری از ثروت خود را برای ساخت فیلم 100 میلیون دلاری مصرف کرد و حتی از مزرعه خود وام گرفت. او کارگردانی، بازی، تهیه کنندگی و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشته است.

اگرچه فیلم جدید کاستنر با استقبال مثبت روبرو شده است، اما مدت زمان و داستان 3 ساعته آن ممکن است برای برخی بیش از حد باشد. در این فیلم، کاستنر در قلب غرب وحشی قرن نوزدهم به یک سکونتگاه بسیار بد دست می‌یابد.

کاستنر در طول زندگی حرفه ای خود بارها به ژانر وسترن روی آورده است. او با فیلم با گرگ ها می رقصد به موفقیت بزرگی دست یافت و برای تهیه کنندگی و کارگردانی اش برنده جایزه اسکار شد.

قسمت اول «افق» در تاریخ 28 ژوئن در آمریکا و فصل دوم آن در تاریخ 16 آگوست اکران خواهد شد.

بازیگران «افق» شامل سینا میلر، سام ورتینگتون، جیووانی ریبیسی، ینا مالون، ابی لی، مایکل روکر، دنی هیوستون، لوک ویلسون، ایزابل فورمن، تاتانکا مینز، اوون کرو، جیمی کمپبل بوور و چرچ توماس هادن هستند.

در همین حال، هالیوود ریپورتر نوشت: پیش از اکران فیلم لومیر به کارگردانی کاستنر در کن، که با بودجه 90 میلیون دلاری فیلمبرداری شد و اولین قسمت از یک حماسه 4 قسمتی است، کاستنر با تشویق شدید (از جمله) توسط برخی کلاه ها مورد استقبال قرار گرفت. مهمانان (کلاه گاوچرانی) و سه ساعت بعد با پخش تیتراژ فیلم، جمعیت ایستاده به مدت 10 دقیقه کف زدند.

۲۴۵۲۲۰

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین