اهدای جایزه به جانی دپ در لندن/ سفر طولانی و غم انگیز در هالیوود

اهدای جایزه به جانی دپ در لندن سفر طولانی و

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، جانی دپ کار خود در هالیوود را در زمان دریافت جایزه در جوایز ملی فیلم بریتانیا گاهی غم انگیز توصیف کرد.

بازیگر 61 ساله «دزدان دریایی کارائیب» که برای بازی در درام تاریخی فرانسوی «ژان دوباری» درباره زندگی لویی پانزدهم که در آن دپ نقش پادشاه را بازی می کرد، مورد تجلیل قرار گرفت، با انتشار ویدئویی از او تشکر کرد. جایزه .

این فیلم که اولین نقش مهم دپ پس از پیروزی در دعوای دپ علیه همسر سابق امبر هرد در سال 2022 بود، با نقدهای متفاوتی روبرو شد. دپ جایزه مشارکت جهانی در سینما را با سخنرانی از پیش ضبط شده برای پذیرش فیلم دریافت کرد.

به گزارش مهر، این بازیگر در ویدئویی که در مراسم اهدای جوایز در لندن (4 ژوئیه) منتشر شد، گفت: من بسیار خوش شانس و مفتخرم که همه اجازه دادید به این کار ادامه دهم. من به طور مستقل به انجام کاری که دوست دارم ادامه خواهم داد.

وی افزود: کار من الهام گرفته از همه شماست که مدت ها در این مسیر بوده اید و این را درک می کنید.

این بازیگر همچنین از به رسمیت شناختن زحمات او که مستقیماً از دل مردم در سفری طولانی، عرفانی، جادویی و گاهی غم انگیز اما هرگز خسته کننده نشات می گیرد، قدردانی کرد.

در این مراسم فیلم بیوگرافی «بازگشت به سیاه» درباره زندگی امی واینهاوس جایزه بهترین درام را دریافت کرد و آدام دیکن جایزه بهترین بازیگر مرد و پاتریشیا هاج جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کردند.

جوایز ملی فیلم توسط آکادمی ملی فیلم بریتانیا برگزار می شود.

«ژان دو بری» به کارگردانی مایون، کارگردان فرانسوی، برای افتتاحیه جشنواره کن در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد و این فیلم ۷ دقیقه‌ای مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین