ایرانی ها «ملکه مجارستان ها» را به عرصه بازیگری برمی گردانند!

ایرانی ها ملکه مجارستان ها را به عرصه بازیگری برمی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، سایت کره ای هانکیونگ اخیرا با عنوان «شهرت در ایران؛ بازگشت باشکوه بازیگر کره ای پس از 13 سال» منتشر کرده است، در این مطلب لی سه هون بازیگر کره ای سریال امپراطور افسانه ها “، 13' گفته می شود که به دلیل توجه و علاقه ای که بعد از سال ها از سوی مخاطبان ایرانی به او شده است، در فکر بازگشت به عرصه فیلم و سریال است.

به گزارش فرادید؛ در این مقاله منتشر شده در ژانویه 2024 می خوانیم:

لی سه وون بازیگر کره ای با موج جدیدی از محبوبیت در خاورمیانه به ویژه ایران مواجه شده است. پخش مجدد درام تاریخی کره ای «امپراطور افسانه ها» از تلویزیون ایران پس از 13 سال بار دیگر توجه مخاطبان را به این درام و به ویژه بازی لی سه هون در نقش «ملکه ویهونگران» جلب کرده است.

سریال «امپراطور افسانه ها» یا «شاه گان چوگو» که در سال 2010 کلید خورد و پخش شد، به عنوان یکی از سریال های پیشگام ژانر حماسی تاریخی شناخته می شود و در زمان پخش در کره جنوبی مورد استقبال زیادی قرار گرفت. در این درام، لی سه وون نقش ملکه وی هونگران، همسر پادشاه گوانگجونگ را بازی کرد. بازی قوی و شخصیت جذاب او در این نقش توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد.

اکنون پخش مجدد این درام در ایران دریچه جدیدی از محبوبیت لی سه وان را در بین بینندگان بین المللی باز کرده است. شخصیت قوی و زیبایی منحصر به فرد او در نقش ملکه وی هونگران توجه مخاطبان ایرانی را به خود جلب کرد و او را تبدیل به یک ستاره در حال ظهور در آن کشور کرد.

نشان دهنده محبوبیت در فضای مجازی است
محبوبیت ناگهانی دبیرستان در ایران بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت. بسیاری از طرفداران ایرانی بازی او در فیلم امپراطور افسانه ها را در شبکه های اجتماعی تمجید کردند و از او خواستند که دوباره در عرصه بازیگری حضور داشته باشد. این موج توجه باعث افزایش فالوورهای او در شبکه های اجتماعی شد.

بازگشت به بازیگری
لیز اون که مدتی به دلیل این محبوبیت جدید بیکار شده بود، انگیزه جدیدی برای بازگشت به بازیگری پیدا کرد. او در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که از استقبال گرم مردم ایران از این سریال و شخصیت ملکه ویهونگران شگفت زده و خوشحال شده است. وی همچنین قول داد که در آینده ای نزدیک با فعالیت های جدید در عرصه بازیگری بار دیگر در مقابل مخاطبان خود ظاهر شود.

Lyse سال جدید را با حضور در یک برنامه تلویزیونی کره ای که در 19 ژانویه پخش شد آغاز کرد. این هنرمند که به عنوان مهمان در این برنامه شرکت کرده بود از حرفه بازیگری و همچنین محبوبیت ناگهانی خود در ایران گفت.

ایرانی ها

به نظر می رسد با این موج جدید محبوبیت، لی سی یون در آستانه مرحله پررونقی در حرفه بازیگری خود قرار دارد. استعداد و زیبایی او و همچنین تعهد او به کارش، او را به گزینه ای ایده آل برای نقش های مختلف تبدیل کرده است. بدون شک در ماه ها و سال های آینده شاهد درخشش بیشتر این ستاره کره ای در عرصه بین المللی خواهیم بود.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین