باران کوثری ممنوع التصویر، نرفتن و پست نکردن/ ارشادی ها علاقه ای به ساخت فیلم رخشان بنی اعتماد نداشتند!

باران کوثری ممنوع التصویر، نرفتن و پست نکردن ارشادی ها

وی با اشاره به انتخاب مسعود مزیکیان به عنوان رئیس جمهور در گفت و گو با انتخابتو گفت: به گفته وی این اتفاق می تواند منجر به انفجار امید در سینما و فرهنگ ما شود. امروز این رویداد بسیاری از حوزه ها را زیر و رو کرده است. من به این انتخابات و تحول بسیار خوشبین هستم و قطعا امثال ما به میدان خواهند آمد. در همین حین با آقای بیزیکیان ملاقات کردیم و خیلی چیزهایی که در ذهنمان بود را به ایشان گفتیم.

کوثری با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «رگ های آبی» درباره فروغ فرخزاد گفت: من شخصاً با همین شرایط فیلم خودم را ساختم اما قطعا در دوره جدید هم من و هم خانم بنی اعتماد کار جدی تری خواهیم داشت. پروژه ای با حضور جدی تری در عرصه.» دلیل اکران نشدن فیلم «رگ های آبی» این است که امکان ندارد باران نبارد. امروز باران کوثری ممنوع التصویر است. ساخت پوستر هم ممنوع است و به همین دلیل من شخصاً فیلم را به جشنواره تورنتو بردم و با وجود همه این محدودیت ها، همان فیلم را در آینده اکران خواهیم کرد.

تا زمانی که مردم مرتجع در دولت مسعود مزیکیان دوباره به خود بیایند و بخواهند به سمت ما سنگ اندازی کنند، سینما راه خود را پیدا می کند و ما فرصت نفس کشیدن دوباره خواهیم داشت. امروز هم فیلمسازان شروع به کار کرده اند و من به شدت به آن خوشبین هستم.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین