تاکید شهید آیت الله رئیسی در روزهای اخیر بر جوانان جمعیت بود

تاکید شهید آیت الله رئیسی در روزهای اخیر بر جوانان

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدبهرام عین اللهی در این دیدار که روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور نتوانستند در آن حضور پیدا کنند، با بیان اینکه باید به صورت 24 ساعته و بدون معطلی در باقی مانده خدمت تلاش کنیم، گفت: آخرین دستور آیت الله رئیسی در در روزهای اخیر در مورد جوانی جمعیت بود، لذا ایشان در حوزه جوانان مردم اظهار نظر قاطع کردند، نباید خللی در رویدادهای جاری و ارائه خدمات در حوزه سلامت ایجاد شود. ما باید خیلی قوی تر و مصمم تر از قبل کار کنیم.

ما به آینده نگاه می کنیم و به اهداف خود می رسیم، مهم نیست که با موانع زیادی روبرو می شویم، نباید اهداف خود را فراموش کنیم و هرگز تسلیم نشویم. دانشگاه ها مرکز علم و موتور محرکه حرکت های بزرگ و توسعه ای کشور هستند. همچنین توجه به کرامت انسانی، بیماران و رفع نیازهای آنها بسیار مهم است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق جامعه از خدمات ارائه شده توسط مردم در حوزه سلامت، یادآور شد: به سوابق برنامه دسترسی پیدا کرده ایم و عملکرد دانشگاه ها باید به جامعه منعکس شود. از طریق ابزارهای هنری و در قالب تولیدات رسانه ای و تصویری.

عین اللهی رضایت کارکنان دانشگاه در ارتقای خدمات را بسیار مهم دانست و گفت: این برای ما قابل قبول نیست که مطالبات کارکنان را صرف اموری مانند پروژه های عمرانی، انجام اقدامات ارزنده برای بهبود در دولت کنیم. مردم.” وضعیت معیشتی کارکنان از جمله اجرای قانون تعرفه خدمات پرستاری 15 سال بعد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه روسای دانشگاه ها باید بین دانشجویان و خوابگاه ها حضور داشته باشند، تاکید کرد: معاونت های دانشجویی و فرهنگی باید از نزدیک مشکلات و مطالبات دانشجویان را بررسی و برای رفع آنها تلاش کنند. برای بقیه با همان اشتیاق اولیه کار خواهیم کرد. زمان.

وزیر بهداشت از در نظر گرفتن اعتبار مورد نیاز وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت ها و امکانات آموزشی دانشگاه ها در سال جاری خبر داد و گفت: مشکلات کمبود فضای آموزشی با استفاده از نور قابل حل است. و روشنایی.” سازه هایی با عملکرد سریع ضمناً هیچ یک از آموزش ها، امتحانات و آزمون های وزارت بهداشت به هیچ وجه نباید تعطیل باشد و در زمان مقرر انجام شود.

عین اللهی تاکید کرد: روسای دانشگاه‌ها باید از این فرصت برای نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده کنند تا از اختلال و مشکل در ارائه خدمات جلوگیری شود. ترویج امید در میان جامعه و منعکس کننده موفقیت های خدمات و کمک های دولتی.