تجربه در برخورد با افراد و تجربیات زندگی

تجربه در برخورد با افراد و تجربیات زندگی

فاطمه زاهدیان تهیه کننده و کارگردان انیمیشن «پیله» درباره پیدایش ایده این انیمیشن به انتخابتو گفت: «پیله» در واقع تجربه و تجربه ای است که همه افرادی که در طول زندگی خود با یک اتفاق ناگوار مواجه شده اند تجربه کرده اند. مسئله کنار آمدن و پذیرش است. در واقع، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما ایده “پیله” با نگاه کردن به سقف شکل گرفت. سقفی شفاف که مردم را در خود منعکس می کند.

کارگردان «پیل» درباره روند تولید این اثر گفت: تکنیک اصلی «پیل» برش زیر دوربین و در برخی قسمت ها برش دیجیتال و انیمیشن فریم به فریم است.

وی درباره مدت زمان و موضوع انیمیشن «پیله» گفت: نزدیک به دو سال از شروع تولید «پیله» می گذرد و هنوز در مرحله تولید هستم. موضوع این انیمیشن درباره خانواده و نقش مهمی است که در زندگی هر فرد ایفا می کند.

زاهدیان در بخشی دیگر از سخنان خود درباره همکاری خود با مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: تجربه همکاری با مرکز گسترش به عنوان اولین تجربه فیلمسازی، تجربه بسیار خوبی برای من بود. امیدوارم این همکاری در پروژه های دیگر نیز ادامه یابد.

فاطمه زاهدیان در پایان درباره برنامه‌های آینده‌اش گفت: ساخت و تولید فیلم کار ساده‌ای نیست، اما وقتی کار ساخت فیلم تمام می‌شود، ایده‌هایی که ذهن را به خود مشغول می‌کند جوانه می‌زند. فعلا تکمیل «پیله» اولویت من است اما امیدوارم از این به بعد بتوانم دوباره این مسیر را تجربه کنم.

«پیله» مرکز تولید توسعه سینمای مستند، تجربی و انیمیشن است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین