ثبت نام برای متقاضیان کارگردانی اولین فیلم از سال 1403 آغاز شد

ثبت نام برای متقاضیان کارگردانی اولین فیلم از سال 1403

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، بر اساس اعلام واحد روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي، به منظور ارزيابي مطالبات جديد متقاضيان كارگرداني اولين فيلم بلند سينمايي، سامانه ضبط فيلم ايجاد شد. درخواست ها و بررسی صلاحیت های حرفه ای کارگردانانی که برای فیلمبرداری اولین فیلم بلند درخواست داده اند. این فیلم از ساعت 10 دوشنبه 16 خرداد تا ساعت 24 پنجشنبه اکران می شود. در تاریخ 31 ژوئن سال جاری منتشر خواهد شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت بنیاد سینمایی فارابی و یا درگاه ثبت نام احراز صلاحیت حرفه ای کارگردانان فیلم اول به نشانی http://fcfaval.ir و ثبت فرم ها و مدارک لازم (شامل نمونه فیلم داستانی) به نشانی درج شده اقدام کنند. . برای نصب

تقویم اعلام شده در خصوص ثبت درخواست ها قطعی است. داوطلبان دقت داشته باشند که بارگذاری ثبت نام و مدارک خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

ضوابط و مقررات شورا که به بررسی صلاحیت های حرفه ای کارگردانان اولین فیلم سینمایی سال 1403 می پردازد و مدارک مورد نیاز در سامانه مذکور در دسترس کلیه متقاضیان می باشد.

شورای بررسی صلاحیت های حرفه ای کارگردانان فیلم اول از سال 1401 با ابلاغ سازمان امور سینمایی و سمعی زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی آغاز به کار کرده و امسال برای سومین بار متوالی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهد. درخواست می کند و گواهی کارگردانی فیلم اول را صادر می کند. بسیاری از کارگردانان اولین فیلم های چهل و یکمین و چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر از جمله مدیران مورد تایید این شورای تخصصی هستند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین