ثروتمندترین بازیگران زن کره ای سال 2024 چه کسانی هستند؟

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای سال 2024 چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، بازیگران دنیای سرگرمی کره ای همچنان با بازی های شگفت انگیز خود مخاطبان را مجذوب خود می کنند. بسیاری از بازیگران زن شناخته شده هستند که از ابتدای سال جاری تأثیر قابل توجهی در صنعت سرگرمی داشته اند و با شکستن سد برابری دستمزد، به پردرآمدترین بازیگر زن کره جنوبی تبدیل شده اند.

به گزارش فرادید؛ در اینجا نگاهی داریم به ارزش خالص پنج بازیگر زن کره ای که بیشترین درآمد را در حال حاضر دارند.

1. لی یونگ آه (55 میلیون دلار)

لی یونگ آئه (Lee Young-ae) بازیگر و مدل معروف کره ای است که قبل از ورود به دنیای درام و فیلم با حضور در تبلیغات تجاری به شهرت رسید. یکی از کارهای برجسته او بازی در نقش یانگوم در سریال جواهری در قصر است. او در سال 2006 به عنوان اولین بازیگر کره ای که در هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم برلین حضور داشت، تاریخ ساز شد. او از سال 2007 به عنوان سفیر جهانی برای یک برند لوازم آرایشی لوکس خدمت کرده است و در سال 2020 به عنوان سفیر عینک Ferragamo انتخاب شد.

2. لی جی یون (50 میلیون دلار)

Lee Ji-eun که بیشتر با نام IU شناخته می شود، به عنوان یک بت برجسته در صنعت سرگرمی کره شناخته می شود. موفقیت چشمگیر او نه تنها در عرصه بازیگری بلکه صنعت موسیقی را نیز در بر می گیرد. او ممکن است پردرآمدترین بازیگر زن نباشد، اما قطعاً ثروتمندترین خواننده زن کی پاپ است. او فراتر از حرفه موسیقی، با نقش‌های مختلفی در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلف از جمله «آجوشی من» و «هتل دل لونا» وارد دنیای بازیگری شد. همچنین لازم به ذکر است که در تبلیغات سامسونگ نیز حضور دارد و همکاری آن با برندهای معتبری چون گوچی و نیوبالنس نشان از جایگاه و محبوبیت آن در سطح بین المللی دارد.

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای سال 2024 چه کسانی هستند؟

3. Song Hye-kyu (42 میلیون دلار)

Song Hye-kyo از زمان اولین حضورش در دنیای بازیگری، مخاطبان را با استعداد و تطبیق پذیری خارق العاده خود مجذوب خود کرده است. این بازیگر که به خاطر نقش‌هایش در درام‌های عاشقانه شناخته می‌شود، طرفداران بین‌المللی را به‌ویژه با سریال‌های تلویزیونی پاییز در قلب من، نسل خورشید، شکوه، استاد بزرگ و ملکه‌ها به دست آورد. این بازیگر فراتر از حرفه بازیگری، با برندهای لوکس مختلفی مانند Fendi، Bottega Veneta، LG، Hyundai و SK Telecom همکاری داشته است.

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای سال 2024 چه کسانی هستند؟

4. Go Heon-Jung (38 میلیون دلار)

گو هیون جونگ (Go Hyun-jung) یک بازیگر کهنه کار است که اخیراً بازگشت قابل توجهی در این صنعت داشته است. او به ویژه برای بازی در مجموعه تلویزیونی “ساعت شنی” یکی از پربیننده ترین سریال های کره ای شناخته شده است. پس از طلاق، هیون جونگ با حضور در درام‌های «ملکه سئوندوک»، «دامول» و «دختر نقاب‌دار» جایگاه ستاره‌ای خود را دوباره به دست آورد. در سال 2010، او آژانس استعدادیابی خود را به نام شرکت IOK تأسیس کرد. Heon Jung همچنین سال بعد کتابی در مورد مراقبت از پوست با عنوان “The Go Heon-Jung Combination” نوشت. او در کنار این فعالیت ها با برندهای پوشاک، کفش و کیف پا به صنعت مد گذاشت و برند لوازم آرایشی خود را تأسیس کرد.

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای سال 2024 چه کسانی هستند؟

5. باه سوزی (35 میلیون دلار)

بائ سوزی که بیشتر با نام بائ سوزی شناخته می شود، نمونه بارز انتقال موفقیت آمیز از صنعت موسیقی به سینما است. او به عنوان یکی از اعضای سابق گروه دخترانه Miss A به شهرت رسید و سپس وارد دنیای بازیگری شد و اولین نقش خود را در سریال “رویای طولانی” بازی کرد. بعدها در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی مانند «بی خانمان» و «استارتاپ» بازی کرد. سوزی به لطف مهارت های بازیگری و ظاهر خوبش، به سرعت به یکی از محبوب ترین بازیگران زن در کره جنوبی تبدیل شد. بائه سوزی همچنین به دلیل مهارت های مدلینگ خود شناخته شده است. او با برندهای معروفی مانند Dior، Guess و Lancôme همکاری داشته و به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های تبلیغاتی کره جنوبی شناخته می شود.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین