داستان مردی که این روزها برای سلیلی و دوستانش دردسر درست می کند

داستان مردی که این روزها برای سلیلی و دوستانش دردسر

انگار یک نفر پیدا شده و با پیشرفت های رادیکال کاندیداها را به چالش می کشد. مردم هم کمی تعجب کردند و ماجرای کلیپ جلیلی را برای هم تعریف کردند.


نکات کلیدی: با شروع فصل انتخابات، کاندیداها به روش های مختلف سعی می کنند برنامه های انتخاباتی خود را به مردم اعلام کنند. هر چند گاهی در میانه انتخابات چهره هایی غیر از نامزدها نیز ظاهر می شوند و خبرساز می شوند. حالا یکی از تیترهای خبرها حسین تعظمی، کارشناس برنامه های انتخاباتی صداوسیما است.

ویدئوی گفتگوی او با سلیلی در مورد مسئله روسری و موضوع عمق استراتژیک شاید پربیننده ترین ویدئوی روزهای اخیر بود. انگار یک نفر پیدا شد و با سوالات اساسی کاندیداها را به چالش کشید. مردم هم کمی تعجب کردند و ماجرای کلیپ جلیلی را برای هم تعریف کردند. با ما بمان.

مصطفی قاسمیان، فعال رسانه ای می نویسد: در حالی که بحث ها به عنوان مهمترین برنامه انتخاباتی این روزها هنوز آغاز نشده است، در بین برنامه های تبلیغاتی «میزگرد فرهنگی» که شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. در میان نام‌هایی که در برنامه‌ها وجود دارد، نه خود نامزدها، بلکه یک کارشناس فرهنگی که بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته است: حسین تزمی. وی با پرسش های خود به تشریح مهمترین لحظات 3 نشست فرهنگی اول پرداخت.

تزمامی ابتدا با یک سوال غیرمنتظره و صریح از محمدباقر قالیباف در مورد دو روزنامه نگار منتقد دستگیر شده در روزهای ابتدایی مبارزات انتخاباتی توجهات را به خود جلب کرد و روز بعد با سوالی جالب از امیر حسین قاضی زاده هاشمی که در آن درباره احتمال عقب نشینی پرسید. . وی در روز سوم بر دریافت پاسخ صریح از سعید جلیلی در رابطه با موضوع حجاب اصرار داشت و از پاسخ مبهم وی انتقاد کرد. وی همچنین از واکنش دو حزبی کلیباف در خصوص فیلترینگ اینستاگرام انتقاد کرد.

داستان مردی که این روزها برای سلیلی و دوستانش دردسر درست می کند

سوالاتی که پلیس از نامزدها می پرسد صریح، جسورانه و البته با لحن مودبانه است و هیچکس انتظار شنیدن آن ها را از رادیو ندارد. از منظر ژورنالیستی، دیدگاه های جامعه وسیعی از مردم را نشان می دهد که اغلب در رسانه ملی نادیده گرفته می شوند. در جایی که کارشناس دیگری از کاندیداها می خواهد طرحی برای مقابله با فضای خالی شبکه های اجتماعی ارائه کنند، تعظمی این سوال را از مردم می پرسد که آیا فیلترینگ را حذف خواهند کرد؟

اگر امروز حسین زمامی در رسانه ها جلب توجه می کند و برخی به شوخی آرزو می کنند که او کاندیدا می شد، به خاطر تجربه و دانش رسانه ای، توجه به افکار عمومی، شجاعت و البته علاقه اش است. این اقدام صدا و سیما است که آن را در چنین چارچوبی قرار می دهد. اگرچه تلویزیون اغلب چهره خوبی از پرسش‌کنندگانی که به پاسخ‌های دوطرفه بسنده می‌کنند و به‌عنوان یک روزنامه‌نگار به دنبال نگرانی‌های واقعی مردم نیستند، نشان می‌دهد.

کاربران چه می گویند؟

حساب مورد اعتماد نوشت: حسین تعظمی محبوب ترین چهره سیاسی ایران شد.

: کار حسین نظامی تاکنون در بحث ها قوی تر بوده و به دلیل پرسش های باز و شفاف بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است!

راندن: حسین تزمی به قاضی زاده میگه اگه میخوای انصراف بدی من سوالمو نمیپرسم و سر کار نمیمونیم 🙂

سیامک: دکتر. این قانون انتخابات حسین تعظمی چقدر زمان نیاز داریم که به او رای دهیم؟

و همکلاسی: به طور جدی حسین تعظمی در حال تغییر مسیر انتخابات است.


نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

به گزارش رسانه انتخابتو