درباره ماهرخ خانم زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده!

درباره ماهرخ خانم زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده

هدی زین العابدین 35 ساله، اهل کرج ولی اصالتا اصفهانی است و با سیامک عباسی (خواننده) رفاقتی دیرینه دارد. او در رشته گرافیک تحصیل کرده و تجربه عکاسی دارد.

بهترین: پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین این روزها برای بازی در سریال «در انتهای شب» مورد توجه قرار گرفته اند. البته این روزها هدی زین العابدین با فیلم «معطر» در سینماها حضور دارد در حالی که سال گذشته با سریال «رحیم کن» در شبکه نمایش خانگی مورد توجه قرار گرفت. همه این ها بهانه های کافی برای مرور کارنامه هنری هدی زین العابدین است که به نوعی در میان بازیگران زن سینمای ایران در راس قرار دارد.

از تبلیغات تا دوستی با خواننده معروف

هدی زین العابدین 35 ساله، اهل کرج ولی اصالتا اصفهانی است و با سیامک عباسی (خواننده) رفاقتی دیرینه دارد. او در رشته گرافیک تحصیل کرده و تجربه عکاسی دارد. فعالیت حرفه ای او با گویندگی و بازی در تیزرهای تبلیغاتی آغاز شد و پس از مدتی در پروژه های مختلف جلوی دوربین رفت. از جمله سریال «آشپزی» ساخته محمدرضا هنرمند و فیلم تلویزیونی «چمدان» ساخته مانی حقیقی. سهم زین العابدین تاکنون اندک بوده است، اما او به خوبی از موقعیت استفاده کرد و دیری نپایید که در «سقوط یک فرشته» نقش اول را دریافت کرد. زین العابدین در سریال دیگری بازی کرد. اما از سال 1370 به سینما و شبکه خانگی پرداخت. آخرین فیلم او «آتارالود» که برای آن نامزد دریافت سیمرغ شده بود به زودی اکران می شود.

نگاهی کوتاه به کارنامه هنری او

رمضان 90 «سقوط یک فرشته» از شبکه یک پخش شد و توانست مورد توجه مخاطبان گسترده قرار گیرد. این سریال و نقش فاطمه اولین برخورد رسمی و گسترده با زین العابدین بود.

درباره ماهرخ خانم زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده!

عرق سرد

هدی زین العابدین پس از مدتی تجربه بازیگری در سال ۱۳۹۵ در فیلم عرق سرد ساخته سهیل بیرقی مقابل دوربین رفت و در کنار بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی به ایفای نقش پرداخت. سرد در فیلم عرق سرد برای این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

درباره ماهرخ خانم زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده!درباره ماهرخ خانم زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده!

سری کرگدن

هدی زین العابدین بازی در سریال های خانگی را با سریال بوز کالپ آغاز کرد و پس از گذراندن تجربه ای متفاوت در سریال گرگدان بازیگر شد. سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری ساخته شد. این سریال درباره چند جوان بود که در یک چالش آدرنالین شرکت کردند و به دلیل توانایی هایشان مسابقه راه انداختند، در حالی که این چالش توسط یک مافیای بزرگ طراحی شده بود و هدفش چیز دیگری بود. در این سریال هدی زین العابدین، مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، بانیپال شومون، مهدی کوشکی، سهرا پسیانی و… اتفاق افتادند.

در پایان شب

درباره ماهرخ خانم زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده!

«در پایان شب» آخرین نمایش خانگی زین العابدین است. او در نقش «ماهرخ» زنی است که پس از یک دوره زندگی عاشقانه، به پایان راه رسیده و از همسرش (پارسا پیروزفر) جدا شده است. ماهرخ با هدایت کارگردان (آیدا پهننده) تلاش می کند طلاق ناگوار اما اجتناب ناپذیر را به نمایش بگذارد. او در سری قبلی «رهایی» نقش یک پرستار نمایشی به نام مارال حصارکی را بازی کرد. همان کسی که دو برادر را به خاطر فضل زنانه (آلوده به حجاب و حیا) به دوئل کشاند!

نظر برخی از کاربران را در مورد جدیدترین نقش آفرینی هدی زین العابدین بررسی می کنیم:

«دختر رفته» در این باره توییت کرد: هدی زین العابدین در این سریال می گوید که آخر شب چگونه عاشق شد، چگونه مردم از زندگی می ترسند، چگونه این همه عشق و احساسات زیبا به جدایی و بیزاری تبدیل شد. حالا با هم باشید

هدی زین در سریال جدید «شهیدخت» هم حس و حال العابدین را درک کرد: در سکانسی از آخر شب سریال، هدی با نگاهی خسته به زین العابدین پارسا نگاه می کند، از نفهمیدن او خسته شده، از سوسل بودن خسته شده است، چقدر او را درک می کنم.

برخلاف اکثر کاربران، «اختاپوس زمانه» نظر متفاوتی داشت: ترکیب هدی زین العابدین و پارسا پیروزفر نچسب ترین زوج را خلق کرد.

کاربر با نام فاخته نیز از بازی پارسا پیروزفر انتقاد می کند: از آنجایی که هنوز بازی هدی زین العابدین را ندیده ام لازم است در کنار او بازی پارسا پیروزفر را ببینم. خیلی بد…

هدی زین، کاربری به نام «ماهی» یکی از کسانی است که از نقش العابدین انتقاد کرده است: ماشاءالله (آقای پارسا جان پیروزفر) چرا خانم هدی زین العابدین اینطور رفتار می کنند؟ نگران نباش زن

به گزارش رسانه انتخابتو