دیمین شزل بار دیگر روی صندلی کارگردانی می نشیند

دیمین شزل بار دیگر روی صندلی کارگردانی می نشیند

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، دیمین شزل تولید فیلم بعدی خود را در آوریل با پارامونت به پایان رساند. این فیلم که گفته می شود در زندان می گذرد به عنوان یک درام با بودجه متوسط ​​توصیف می شود و اکشن نیز دارد. اکنون گفته می شود تولید این فیلم از مهرماه آغاز و در سال 2025 وارد سینماها خواهد شد.

مهر نوشت: «بابل» آخرین فیلم شزل بود که با بودجه ای نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار ساخت و ۶۳ میلیون دلار فروخت و در نهایت ۸۷ میلیون دلار به پارامونت باخت. اما در کمال تعجب این فیلم به فیلمی موفق در فرانسه تبدیل شد و هم منتقدان و هم تماشاگران را به سینما جذب کرد.

زیمفر شازل گفت که نگارش فیلمنامه جدیدی را به پایان رسانده است، اما نمی داند که هالیوود پس از شکست بابل از او چگونه استقبال خواهد کرد.

شزل که به عنوان کارگردان تهیه کننده فیلم های «شلاق»، «لالا لند» و «اولین انسان» بود، باید بگوید که «بابل» اگرچه مشکلاتی داشت، اما نگاه درخشان و دیوانه وار سینمایی اش شایسته چنین مخالفتی نبود.

این کارگردان 39 ساله که تحصیلات سینمایی خود را در دانشگاه هاروارد به پایان رسانده، فعالیت رسمی خود را از سال 2008 آغاز کرد. این هنرمند که در ابتدا فیلمنامه اکثر فیلم های ترسناک درجه دو را بازنویسی می کرد تا بتواند پولی به جیب بزند، توانست با فیلمبرداری اولین فیلم خود به نام گای و مادلین روی نیمکت پارک در سال 2009 نامی برای خود دست و پا کند. اولین موفقیت جدی شزل در سال 2014 با فیلم “Whiplash” به دست آمد. این فیلم در 5 رشته بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین صدابرداری و بهترین تدوین نامزد اسکار شد و 2 مقام اول را از آن خود کرد. پاداش های باقی مانده

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین