زائران باید به چه نکاتی توجه کنند؟

زائران باید به چه نکاتی توجه کنند؟

به گزارش خبرگزاري ايمنا از پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر، توصيه هايي وجود دارد كه زائران آينده قبل از سفر به آنها توجه كنند كه يكي از مهم ترين اين توصيه ها پياده روي است. مروه و رامی ما جماعتی داریم که برای اجرای آنها نیاز به پیاده روی طولانی است و برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و خستگی در عربستان، زائران باید حداقل روزی نیم ساعت قبل از رفتن به ایران پیاده روی کنند تا بتوانند خود را برای این اقدامات آماده کنند. . .

موضوع دیگر بهداشت دهان و دندان است. زائرانی که دندان هایشان مشکل دارد قبل از رفتن به عربستان با دندانپزشک مشورت کنند تا در عربستان دچار مشکل نشوند و نمازشان به هم نریزد. دوز داروهای خود را برای این سفر تنظیم کنید و داروهای مورد نیاز خود را برای 35 تا 45 روز به عربستان سعودی ببرید.

واکسن مننژیت واکسنی است که زائران باید قبل از سفر آن را دریافت کنند و این یکی از شرایط سفر است. هنگام ورود به عربستان، کارت واکسیناسیون حجاج بررسی می شود و بنابراین کارت واکسیناسیون که یک کارت زرد است بررسی می شود. باید در کیف زائر نگهداری شود.

نکته مهم دیگر همراه داشتن لوازم بهداشتی شخصی است، همراه داشتن حوله شخصی، دمپایی ضد مه و عاج برای جلوگیری از لیز خوردن در حین استحمام یا حمام، همراه داشتن قیچی و ناخن گیر، مسواک نیز ضروری است. نخ دندان و خمیردندان جزء ضروری این سفر هستند.

افرادی که از عینک استفاده می کنند علاوه بر عینکی که می زنند، عینک یدکی نیز داشته باشند و در صورت استفاده از سمعک، آن را نیز به همراه داشته باشند.