سینماها از امروز افتتاح می شود/ «تگزاس 3» چهارشنبه اکران می شود

سینماها از امروز افتتاح می شود تگزاس 3 چهارشنبه اکران

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پس از 5 روز عزای عمومی به دلیل شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد، سینماهای سراسر کشور از روز شنبه 14 خردادماه فعالیت خود را آغاز کردند. .

ایرنا نوشت: بر اساس اخبار اعلام شده قرار بود سینماها از 10 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته تعطیل باشند اما از صبح امروز پس از 5 روز عزای عمومی سامانه های بلیت فروشی شروع به کار کردند و تمامی فیلم ها طبق روال هفته گذشته اکران شدند. . . منتشر خواهد شد.

تمساح خونین، مست عشق، سال گربه، بی بود، آسمان غرب، ایلیا جستجوی کهمان، آپاراتچی، نوروز، نیلگون و توان اکران خود را از سر گرفته اند.

همچنین فیلم تگزاس 3 به تهیه کنندگی سید ابراهیم امریان و کارگردانی سید مسعود اطیابی که قرار بود چهارشنبه هفته گذشته اکران شود، با یک هفته تاخیر از چهارشنبه 18 خرداد اکران می شود.

پیش از این فیلم های آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و عینک قرمز عینک به کارگردانی حسین مهکام پروانه نمایش گرفته بودند. همچنین قرارداد ساخت فیلم های شایار نکش 2 به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و خیابان جاپ به کارگردانی ابی روشن و امیرحسین ثقفی به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمدحسین میری منعقد شد. . این فیلم به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی امضا شد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین