شهید آیت الله رئیسی فردی فداکار در عرصه های خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب بود.

شهید آیت الله رئیسی فردی فداکار در عرصه های خدمت

انتخابتو، متن پیام تسلیت عباس مسجد به شرح زیر است:

“بوسیله خداوند

از جانب المؤمنین مردان باور کن چی وعده در برابر خدا مقداری از جانب مورد ما خوشمون میاد و آنها چه کسانی هستند از جانب منتظر ماندن و ما عوض شدن تبدیل

شهادت خادم خستگی ناپذیرش، رئیس جمهور محبوب و محبوب آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی، دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد.

این شهید عزیز در طول عمر پربرکت خود مجاهدت ها و خدمات بی شماری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران ارائه کرد و در مسئولیت های مهمی که در مناصب مختلف بر عهده گرفت، خستگی ناپذیر و با جان و دل به ملت خدمت کرد. به اعماق روح رفته و منشأ تحولات بسیاری در زمینه توسعه بوده است. آنها صادقانه و بدون تردید به مردم خدمت کردند.

حضور این بزرگوار در سنگرهای خدمت اعم از دستگاه قضایی و ریاست جمهوری، نشان از اعتماد به مقام معظم رهبری و آرامش و صلابت قلب دلدادگان سرافراز انقلاب اسلامی بود.

شهید آیت الله رئیسی در عرصه های مختلف خدمت به مردم و نشر فرهنگ و مبانی انقلاب فردی کوشا و پرتلاش بود و در هر زمینه ای عاشقانه و با جان و دل برای خدمت به مردم و تامین رفاه و آسایش آنان تلاش می کرد. در پایان او باخت راه سازندگی و توسعه ایران جان عزیزش است لباس شکی نیست که تحمل فقدان این مجاهد پرتلاش و مقام عالی رتبه کشور و دوستانش برای نظام و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و دردناک خواهد بود، اما خاطره ای از او خواهد بود. خدمات ارزنده و ارزنده ای در این مسیر. کمال، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران ماندگار خواهد بود.

با ابراز تاسف فراوان از جان باختن و شهادت دردناک خادمان امام و رهبری و دوستان ایشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده فقهای کشور، امام جمعه تبریز و استاندار در حضور حضرت ولی عصر (عج) در آذربایجان شرقی در سقوط بالگرد (.ajاینجانب این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده محترم این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. از دروازه احدیت عبور کنید آرزو کردن من دارم.”