عواقب عظیم مشکلاتی که والدین برای فرزندان خود ایجاد می کنند

عواقب عظیم مشکلاتی که والدین برای فرزندان خود ایجاد می

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم کوتاه «ابریشم سپید» به نویسندگی خشایار پیر ایلامی به کارگردانی محمد قضازانی و تهیه کنندگی عماد اخلی پس از گذراندن مراحل فنی و تولید آماده نمایش و توزیع بین المللی شد.

«حریر سفید» پنجمین ساخته محمد غزانی پس از «مرد باش»، «یک روز عادی»، «در وظیفه و بستر» است و این فیلم ها در 50 رویداد بین المللی در بیش از 20 کشور جهان به نمایش درآمدند. اکنون این فیلم کوتاه داستانی سفر بین المللی خود را از اواخر اردیبهشت آغاز می کند.

این فیلم داستان درگیری بین نسل گذشته و نسل آینده را روایت می کند، مشکلاتی که والدین ناآگاهانه در دوران کودکی برای فرزندان خود ایجاد می کنند و پیامدهای آن تا سال ها زندگی آنها را تحت تأثیر منفی قرار می دهد.

“ابریشم سفید” به سبک اجتماعی ساخته شده و توسط شیوا واندا تنظیم شده است. همچنین آهنگسازی آن توسط امیر فولادوند و طراحی گریم آن توسط سولماز صدرالاشرفی انجام شده است. امین رها اکبری طراحی صحنه و لباس و بابک منوچهری مدیر تولید این پروژه بودند و اکثر لوکیشن های مجموعه باغ وصل خانی آباد را مونتاژ کردند.

در این فیلم سحر بیرانوند، شیوا واندا، مجید تیزرو، بهرنگ رحمان، عاطفه رحمان پور، مهرسا فلاحیان و مهسا نصرآبادی مقابل دوربین محمد غزانی بازی کردند.

سایر نمایندگان مشاور پروژه “ابریشم سفید”: مهدی نامداری مطلق، مشاور روانشناسی: دکتر. منیر دادپی، دستیار کارگردان و طراح: آزاده ملایری، تیم کارگردانی: ارسیا صنعتی، ملک دهقانی و امیرحسین عاشوریان، گروه فیلمبرداری: علی جوادی محسن نوری، گروه صحنه و لباس: علی عبدالهی رنجبری، محدثه ملابی و هاران بیرانوند، دستیار صدابرداری: ، دستیار تولید: بهرام خطوله، مدیر گریم: فرحانه لطفی نژاد، تدارکات و حمل و نقل: محمد کوزه گیری، مدیر روابط عمومی: پگاه زارعی و عکاس: پارمین بختیاری.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین