چگونه مرغ سوخاری را در فر تهیه کنیم؟

فیله مرغ پروتئین را تامین می کند - 0.9 کیلوگرم

فهرست

مواد میزان
رزماری 2 شاخه
مرغ پوست یک تا یک و نیم کیلوگرم
کره 100 گرم
فلفل سیاه کافی
فلفل قرمز یک قاشق چای خوری
نمک یک قاشق چای خوری
لیمو ترش یک عدد
پیاز یک عدد
سیر دو قرص
سیب زمینیها سه یا چهار عدد
روغن زیتون کافی

زمان پخت: 120 دقیقه

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

چگونه مرغ سوخاری را در فر تهیه کنیم؟

۱.
ابتدا سعی کنید یک مرغ کوچک با وزن یک تا یک و نیم کیلوگرم بخرید. ابتدا مرغ را کاملاً بشویید و خشک کنید سپس با قاشق یا دست پوست آن را از گوشت جدا کنید. مراقب باشید پوست پاره نشود. دو شاخه رزماری را خرد کرده و با کره دمای اتاق، نمک، فلفل قرمز و فلفل سیاه مخلوط کنید.

تمام نکاتی که برای خرید مرغ سالم و تازه باید بدانید

کره حیوانی پاستوریزه میهن - 100 گرم

۲.
پس از نمک زدن داخل مرغ، مخلوط را بین پوست و گوشت مرغ قرار دهید. یک عدد لیمو و یک پیاز را حلقه حلقه کنید و در شکم مرغ قرار دهید. دو حبه سیر را به سینه مرغ اضافه کنید. سپس پاهای مرغ را با نخ به هم ببندید. برای دور تا دور مرغ، سه یا چهار سیب زمینی را به همراه پوست آنها کاملا بشویید و به قطعات متوسط ​​خرد کنید. برای مزه دار کردن سیب زمینی ها مقداری نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه و روغن زیتون به آن اضافه کنید و مخلوط کنید و در سینی کنار مرغ قرار دهید. می توانید مرغ را روی کباب یا سینی فر قرار دهید تا بپزد.

500 گرم لیمو تازه هسته دار

۳.
فر را با دمای 190 درجه به مدت نیم ساعت گرم کنید. سپس مرغ را به مدت 2 ساعت در فر قرار دهید تا بپزد. پس از آماده شدن، روی مرغ را کره بمالید و سرو کنید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا