فال ابجد روز 30 بهمن ماه

فال ابجد روز 30 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال ابجد یکی از روش های پیش بینی و تحقیق در فرهنگ ایرانی است. در این روش به هر حرف الفبا یک عدد اختصاص داده می شود. به طور معمول حروف الفبای فارسی با اعداد و ارقام از یک تا بیست و دو برچسب گذاری می شوند. فال ابجد بیشتر یک سرگرمی و سرگرمی محسوب می شود و نباید آن را یک روش پیش بینی علمی و دقیق دانست.

فال روزانه متولدین فروردین

روز شلوغی در پیش دارید و مشکلی در خانه وجود دارد که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. بیش از حد ذهن خود را با حل این مشکل مشغول نکنید و ذهن خود را درگیر کارهای روزمره نکنید. به یاد داشته باشید، این مشکل بدون دخالت شما حل خواهد شد. ممکن است بین شما و یکی از همکاران یا اعضای خانواده تان مشاجره لفظی پیش بیاید، این مشاجره باعث عصبانیت دوست یا همکارتان می شود، اما اجازه ندهید این موضوع باعث بدتر شدن قلب شما شود، زیرا در چند روز آینده اگر آب از در آسیاب، حادثه دیگری بین تو و دوستت که با آن دعوا داشتی رخ می دهد، صلح و دوستی برقرار می شود.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز خبرهای ناخوشایندی دریافت خواهید کرد و احتمالاً فردی که قرار است شما را ملاقات کند سر قرار ملاقات نخواهد آمد. شما به یک مهمانی یا جلسه کاری دعوت شده اید و یک دوست یا همکار شما را در این رویداد همراهی می کند، اما این دوست در آخرین لحظه به شما اطلاع می دهد که نمی تواند با شما بیاید. چنین مشکلاتی همیشه اتفاق می افتد و اجازه ندهید روز شما را خراب کنند. در عوض، ذهن خود را مشغول انجام کاری کنید و برای سفری که در آینده نزدیک پیش روی شماست آماده شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز مهلت پرداخت اقساط یا وام فرا می رسد و شما پس اندازی برای پرداخت آن اختصاص نداده اید و نگران آن هستید. پرداخت پولی که قرار بود به دست شما برسد به تاخیر افتاده است. نمی شود از جایی پول گرفت. نگران نباشید چون چنین اتفاقاتی برای همه پیش می آید و به جای زانو زدن در غم و اندوه، با مشورت با دوستان خود چاره ای برای برون رفت از این وضعیت مالی در نظر بگیرید. بین شما و همسرتان یا یکی از دوستان نزدیکتان مشکلی پیش آمده و موقتاً با هم صحبت نمی کنید. زیاد به این موضوع فکر نکنید زیرا با گذشت زمان همه چیز خود به خود حل می شود و رابطه شما قوی تر از قبل خواهد شد. شما چیزهای زیادی در ذهن خود دارید و امروز بعدازظهر کمی برای استراحت وقت بگذارید.

فال روزانه متولدین تیرماه

یک اتفاق غیرمنتظره ممکن است شما را از فردی که در زندگی برایتان ارزش بیشتری قائل هستید جدا کند و این جدایی ممکن است باعث شود کمی احساس گیر کرده و اضطراب در مورد آینده را تجربه کنید. در چنین شرایطی هیچ کاری نمی توانید انجام دهید جز اینکه همه چیز را به زمان بسپارید و ببینید که چرخ چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد. دغدغه های مالی شما روز به روز بیشتر می شود، دخل و خرج شما افزایش نمی یابد، علیرغم اینکه به هر دری می زنید، درآمد شما افزایش نمی یابد. مطمئن باشید هنوز ایده هایی در ذهن شما وجود دارد که امتحان نکرده اید و در نهایت یکی از این ایده ها مشکلات مالی شما را حل می کند. امروز روز خوبی برای تصمیم گیری نیست و اگر کار مهمی برای انجام دادن دارید آن را به فردا بسپارید.

فال روزانه متولدین مرداد

سرماخوردگی خفیف دارید و کسالت شما را از انجام کارهای روزمره باز می دارد. از آنجایی که شما فردی بسیار فعال هستید، هیچکس عادت ندارد شما را غیرفعال ببیند و بنابراین امروز اعتماد به نفس خود را از دست داده اید و حوصله انجام کاری را ندارید. به خودت فشار نیاور چون فردا روز خداست و به جای اینکه نگران کارهای عقب افتاده باشی به خودت استراحت بده. امروز بعدازظهر یک مهمان ناخوانده در محل کار یا منزلتان به دیدار شما می آید، از فرصت استفاده می کنید و با این مهمان چت می کنید و از اینکه روزهای پرمشغله ای در پیش دارید خوشحال خواهید شد.

فال روزانه متولدین شهریور

فرد خاصی که در زندگی به او اهمیت ویژه ای می دهید، به یک دوست حسادت می کند. این فرد می تواند همسر، شریک یا دوست شما باشد و بودن در کنار او آنقدر مهم است که بهتر است برای او ارزش قائل شوید و رابطه خود را با دوستی که حسادت ایجاد می کند کاهش دهید. اگر یک مهمانی رسمی یا یک جلسه کاری مهم در پیش دارید و از مهمانی لذت نبرده اید یا جلسه کاری چیزی برای شما به ارمغان نیاورده است، ناراحت نباشید. این وضعیت کاملا موقتی است و برای همیشه روی یک پاشنه باقی نمی ماند.

فال روزانه متولدین مهر

مدت زیادی است که به انجام کارهای شخصی فکر می کنید و برای آن ها وقت ندارید، امروز زمان خوبی است که به جای رسیدگی به کارهای خانه یا رفتن به یک روز مرخصی و رسیدگی به کارهای انباشته شده بپردازید. کار کردن کار کردن موقعیت ها یکی پس از دیگری از جلوی چشمان شما می گذرد و آنقدر درگیر زندگی روزمره هستید که شرایط استفاده از این فرصت ها فراهم نیست. مطمئن شوید که در آینده تنها نخواهید بود و سعی کنید با سازماندهی کارها و تمرکز بیشتر فرصت های بعدی را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

دلت برای یکی از دوستان یا اعضای خانواده ات تنگ می شود و امروز مدام به این فکر می کنی که آنها چه می کنند، چگونه زندگی خود را می گذرانند. از لحظه ای که صبح از خواب بیدار می شوید مدام به روزهای خوب فکر می کنید و خاطرات این روزها در ذهنتان زنده می شود. به جای خیالبافی و نگرانی، با فردی که دلتنگش هستید تماس بگیرید و اگر در دسترس هستید، شخصاً به او سر بزنید. مدت زیادی است که این مدت را با اعضای خانواده سپری نکرده اید و امروز زمان خوبی است که دست خانواده خود را بگیرید و بعد از ظهر بیرون بروید و اوقات خوشی داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

مدتی است که به فکر سرمایه گذاری بوده اید، اما باید توجه داشته باشید که امروز روز خوبی برای سرمایه گذاری مالی نیست. بنابراین توصیه می کنیم هیچ معامله مالی انجام ندهید و قبل از تصمیم گیری مالی چند روز صبر کنید. با وجود اینکه از در و دیوار خبرهای خوبی دریافت می‌کنید، مدتی است که با شما هماهنگ نیست و هر چه دست می‌زنید خاک می‌شود. این وضعیت باعث شده است که به توانایی های خود شک کنید و باور کنید که توانایی حل مشکلات مالی را ندارید. با این حساب توصیه می کنیم در آینده با وسواس بیشتری روی فعالیت های مالی تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

یکی دو روز است که اعصاب خود را خرد کرده اید و با زمان و مکان مبارزه می کنید. در نتیجه از خود ناامید می شوید و نمی دانید چگونه از شر این رفتار دوستان و آشنایان خود خلاص شوید. خوشبختانه دوستان شما چیزی را جدی نگرفتند و دوباره زمینه آشتی و دوستی بین شما برقرار خواهد شد. بهتر است در چند روز آینده هیچ تصمیم مهمی در زندگی خود نگیرید و در عوض تا حد امکان استراحت کنید تا اعصابتان آرام شود.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

بیماری که چندان مهم نیست در درون شما پنهان شده است، ممکن است علائم این بیماری از قبل شروع شده باشد. این بیماری شما را زمین گیر می کند و تا چند روز دیگر راهی برای استراحت وجود نخواهد داشت. این تعطیلات را به فال نیک بگیرید و تا حد امکان زمان خود را با خانواده خود بگذرانید. بعد از بهبودی شرایط خوبی برای شرکت در دوره های ورزشی فراهم می شود این شرایط را از دست ندهید و با ورزش از بیماری های بعدی پیشگیری کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

آنقدر سرت شلوغ بود که وقت نداشتی از وضعیت اعضای خانواده ات بپرسی یا از معشوقت بشنوی. اعضای خانواده از شما نمی پرسند که چطور هستید و طرف مقابلتان در این چند روز حتی به طور خلاصه صحبت نکرده است. در نتیجه مضطرب و تنها می شوید و برای رهایی از این وضعیت آماده انجام هر کاری هستید. خوشبختانه دوست یا عزیزتان دلتنگ شماست و منتظر تماس شماست، پس همین الان گوشی را بردارید و با یک تماس تلفنی خود را از زندان تنهایی رها کنید. شرایط سفر طی یکی دو هفته آینده آماده می شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با دوستان یا اعضای خانواده مهمان سفری چند روزه باشید.