فال تاروت 13 فروردین ماه

فال تاروت 13 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

تاروت خوانی فردا برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت برج

آوریل ماهیگیر جان، اگر فرصتی برای انجام کاری که می‌خواهی داری، این زمانی است که دنیا در را می‌بندد و پشت سرت می‌کوبد. این لحظه موفقیت شماست، برج حمل. شما این فرصت را دارید که آزادانه به سمت یک هدف بدوید زیرا چیزهایی که نمی خواستید رها کنید، شما را رها کرده اند. چیزهای کمی وجود دارد که رهایی بخش تر از دانستن این موضوع است که شما بدون قید و شرط آزاد هستید که همانی باشید که هستید.

تاروت فردا برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت عاشقان وارونه

می، همه وسوسه می شوند، و پس از مدت ها در یک رابطه با یک شخص، ممکن است تعجب کنید که آیا آن طرف سبزتر است یا خیر. ممکن است فکر کنید «فقط نگاه می‌کنید»، اما سرگردانی در چشمانتان می‌تواند منجر به موارد بیشتری شود. اگر احساس نارضایتی یا نارضایتی می کنید، بهتر است به همسرتان اطلاع دهید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه پول

ماهی های عزیز، گفتن حقیقت به یک دوست سخت است وقتی می دانید این پیام به طور بالقوه می تواند به احساسات شما و احتمالاً رابطه شما آسیب برساند. صداقت واقعاً بهترین سیاست است، اما زمان‌بندی گوش دادن به هر چیزی را که باید شنیده شود آسان‌تر می‌کند. به کل موقعیت حساس باشید تا بتوانید هم دوست و هم دوست خوب باشید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین تیرماه

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

شوخ طبعی می تواند به شما در غلبه بر بسیاری از مشکلات زندگی کمک کند. هنگامی که با چالش های دشوار روبرو می شوید، ممکن است به جای جدی بودن، شوخی کردن برای شما آسان تر باشد. یک انتخاب وجود دارد: عصبانی شدن یا احمق بودن. امروز می توانید تصمیم بگیرید که بخندید و زندگی را خیلی جدی نگیرید.

تاروت فردا برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

آگوست، واقعاً چه معنایی دارد که بشنوید که می توانید هر چیزی را که می خواهید داشته باشید؟ The Three of Wands کارتی است که تنها به خاطر تخیل، رویاهای بزرگ را تشویق می کند. از آنجایی که این کارت در مجموع سه عدد دارد، به یاد داشته باشید که برای تحقق یک رویای بزرگ به بیش از یک نفر نیاز است. یک هدف بزرگ به کمک شما نیاز دارد، بنابراین رویاهای خود را برای خود نگه ندارید.

تاروت فردا برای متولدین شهریور

کارت تاروت: نه گرز وارونه

ایلول، تو از این طرف میای. اولین قدم برای پذیرش این است که متوجه شوید فراز و نشیب هایی را تجربه خواهید کرد. زمان های تاریک دشوار هستند زیرا توانایی شما را برای دیدن نور مسدود می کنند. اما دانستن اینکه یک چرخش رویدادها می تواند شما را از یک موقعیت بد به موقعیت بهتری برساند، صبر شما را تشویق می کند. این فقط یک مسئله زمان است که این وضعیت پشت سر شما باشد.

فال تاروت آینده متولدین ماه سپتامبر را پیش بینی می کند

برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هیروفانت

مهرماهی عزیز، بعضی چیزها کم کم در جامعه تغییر می کند. ممکن است با اعتقادات مذهبی خانواده خود که با شیوه زندگی شما در تضاد است، دست و پنجه نرم کنید. ممکن است بخواهید شاهد نوعی تغییر سیاسی در جامعه یا به طور کلی جهان باشید. سرکش بودن ممکن است درست به نظر برسد، اما بسیاری از رهبران در گذشته روی سیستمی کار کرده اند تا این را تغییر دهند. این کارت تاروت نشان می دهد که ممکن است امروز مسیر بهتری برای شما باشد.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت احمق

ماه های نوامبر، شما دوست ندارید در یک مکان گیر کرده باشید، بنابراین به محض اینکه شانس خود را برای حرکت به جلو دیدید، به سمت آن می پرید. اگرچه این کارت تاروت به عنوان یک هشدار عمل می کند. آنقدر برای تغییر ناامید نباش که نتوانی به عقل گوش کنی. مراقب پرچم‌ها و علائم قرمزی باشید که هنگام حرکت ظاهر می‌شوند.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت یکی از گرزها برعکس شد

آذر حوت، شما یک آس در جیب دارید، اما اکنون زمان استفاده از آن نیست. شانس زمانی خوش شانس است که آمادگی با فرصت روبرو شود. ممکن است احساس آمادگی کنید، اما این کارت تاروت ممکن است نشان دهد که چیزی اشتباه است. ممکن است زمان بندی شما خاموش باشد یا کاری که قصد انجام آن را دارید به اشتباه انجام شده باشد.

تاروت برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

ماهی های عزیز، شما می خواهید در زندگی خود احساس امنیت و امنیت کنید. به نظر شما چه شکلی است؟ برای شما مهم است که تعریف کنید چه چیزی لبخند را به صورت شما و شادی را به قلب شما می آورد. آیا می خواهید سفر کنید و از هیچ محدودیتی رها شوید یا ترجیح می دهید خانه شخصی خود را داشته باشید و در یک مکان بمانید؟ امروز خواسته ها و نیازهای خود را شناسایی کنید تا بتوانید به آنها برسید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین بهمن ماه

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

بهمن ماهی عزیز، شما در گذشته دل شکسته بودید و ممکن است امروز این احساسات دوباره برای شما ظاهر شود. ممکن است به همسر سابقتان فکر کنید که قلب شما را شکست اما هرگز برای کاری که انجام داد عذرخواهی نکرد. شاید دوستی که در حاشیه می ماند شما را ناراحت کند. این لحظات مهم هستند زیرا به بهبودی شما کمک می کنند. بگذارید اشک جاری شود تا بتوانید سفر به سوی تمامیت را آغاز کنید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ماه

مارس ماهی، خنده دار است که چگونه می دانید شهودتان درست است، اما به نظر می رسد بقیه در تاریکی هستند. همه احساس نمی کنند که شما چه می کنید، اما این به این معنی نیست که شما اشتباه می کنید. این بدان معناست که شما آینده را می بینید و باید اقدام کنید.