فال تاروت 21 خرداد ماه

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

♈ فال روزانه تاروت برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر: امروز روز خوبی برای شروع هر پروژه ای است که شامل نوشتن یا صحبت می شود. انرژی خلاقانه شما در اوج است و موجی از ایده های جدید به مغز شما سرازیر می شود. گفتگوهای هیجان انگیز با برخی از دوستان نزدیکتان انرژی شما را بالا نگه می دارد. خود را برای مکالمات طولانی تلفنی یا ملاقات و صحبت با دوستان آماده کنید. فاصله شما با اهدافی که برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد، اما نباید اجازه دهید این فاصله روحیه شما را تضعیف کند، برای فتح بلندترین قله ها باید با قدم های کوچک شروع کنید.

♉ فال روزانه تاروت برای متولدین اردیبهشت:

کارت امپراتور

کارت امپراطور: با فشار کاری شدید امروز بر شما و حجم بسیار بالای کاری که در انتظار شماست، مثبت اندیشی در مورد آینده ممکن است کار دشواری به نظر برسد. اگرچه شما از آن دسته افرادی نیستید که از مسئولیت پذیری می ترسید و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، تمرکز بر کاری که امروز انجام می دهید برای شما دشوار خواهد بود و همیشه خواهید بود. چیزی که توجه شما را به دور انداختن جلب می کند. شجاع باشید و اهداف بزرگی را برای خود انتخاب کنید و تمام عزم خود را برای رسیدن به آنها به کار بگیرید و اجازه ندهید چیزی شما را پرت کند.

♊ فال روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت باز شد

کارت پاپ: شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد اینکه چگونه می توانید از نظر حرفه ای پیشرفت کنید دارید، اما ممکن است دلایل زیادی یا حتی بیشتر برای عدم موفقیت شما در دستیابی به این اهداف پیدا کنید. خوشبختانه برای رسیدن به خواسته های خود عجله ای ندارید و می توانید منتظر زمان مناسب و فرصت های مناسب باشید. اکنون که زمان دارید، همه گزینه های خود را در نظر بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیرماه:

کارت کشیش اعظم

کارت کشیش اعظم: گاهی لازم است نظر خود را بیان کنید، حتی اگر مطمئن باشید که دیگران با آنچه شما می گویید مخالف هستند. ماسکی را که بر روی خود زده اید کنار بگذارید و باور کنید که در واقع بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید برای شما بهتر به نظر برسد که برای مدتی احساسات خود را مخفی نگه دارید، اما این در واقع بهانه ای است برای اجتناب از مواجهه با واقعیت ها و باید هر چه زودتر با ترس های خود روبرو شوید.

♌فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت ستاره

کارت ستاره: یک فعالیت اجتماعی یا جلسه گروهی باعث ایجاد اشتیاق برای وجود جدید شما می شود و شما را تشویق می کند تا اهداف جدیدی برای خود تعیین کنید. شاید این اهداف شامل تمرین مهارت هایی باشد که قبلاً نسبت به آنها بی تفاوت بودید یا فکر نمی کردید زمان کافی برای دنبال کردن آنها دارید. افرادی که در این جلسات ملاقات می کنید ممکن است به شما قول همکاری بدهند و شما را تشویق به ادامه دادن کنند. بیشتر از این معطل نکنید!

♍ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت ملکه

کارت ملکه: امروز نمی خواهید زیاد صحبت کنید، اما حتی اگر زیاد حرف نزنید، می توانید در سکوت تمام اتفاقات اطرافتان را مدیریت و هدایت کنید و حتی دیگران را به همان سمت هدایت کنید. اونی که میخوای اگر متوجه شوید که دیگران حتی متوجه نمی شوند که با آهنگ شما می رقصند شگفت زده خواهید شد، اما شما هیچ تلاشی برای پنهان کردن این واقعیت انجام نمی دهید.

♎ تاروت خوانی آینده متولدین مهر را پیش بینی می کند:

کارت جعلی

کارت دودل: امروز، تمایل شدیدی که برای انجام هر کاری که در ذهنتان است، به شما انگیزه می‌دهد تا برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید، اما همچنان در به اشتراک گذاشتن برنامه‌ها و برنامه‌های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما این امکان را می دهد که تغییرات لازم را به دلخواه خود ایجاد کنید و انعطاف بیشتری به شما می دهد. وقتی نتایجی را که به دست می آورید ببینند، بالاخره اهداف شما را درک خواهند کرد.

♏ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین نوامبر:

کارت مرد حلق آویز

کارت مرد حلق آویز شده: ممکن است فکر کنید که اطلاعات لازم برای تصمیم گیری درست و آگاهانه برای آینده خود را ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما کمبود اطلاعات لازم نیست، بلکه تردیدی که در تصمیم گیری تجربه می کنید ناشی از ترس از ندانستن و عدم اعتماد به نفس شماست. شما اطلاعات مفید زیادی دارید که به آنها توجه نمی کنید و تلاش شما برای یادگیری بیشتر باعث افزایش شک و بلاتکلیفی شما می شود. اگر به غریزه خود اعتماد کنید، متوجه خواهید شد که همه چیزهایی را که برای تصمیم گیری عاقلانه نیاز دارید در اختیار دارید.

♐ تاروت خوانی آینده متولدین آذر را پیش بینی می کند:

کارت عدالت

کارت عدالت: امروز درگیر بحث هایی خواهید شد که اطرافیان شما انتظار دارند کاملاً منطقی و بدون درگیر شدن با احساسات خود با آنها برخورد کنید. اما کنترل احساسات آنطور که به نظر می رسد آسان نخواهد بود. اما جای نگرانی نیست، زیرا با مشاهده صداقتی که با آن احساسات خود را ابراز می کنید، دیگران نیز تشویق می شوند که چنین رفتاری از خود نشان دهند.

♑ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین آن روز:

کارت عاشق

کارت عاشقی: امروز مسائل حل نشده و تنش های روابط عاطفی شما برای شما و شریک زندگی تان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده هر دو طرف به دنبال فرصتی برای ظهور هستند. اگرچه ممکن است کنار آمدن با این مسائل و ناراحتی ها خوشایند نباشد، اما صحبت در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها می انجامد و فرصت ایجاد صمیمیت و صمیمیت بیشتر را فراهم می کند.

♒ تاروت خوانی آینده متولدین بهمن ماه را پیش بینی می کند:

کارت ماه

کارت ماه: امروز از پیشنهاداتی که در حین انجام کار و برنامه ریزی به شما داده می شود استقبال خواهید کرد. امروز ذهن شما باز است و نسبت به دیدگاه ها و باورهای مختلف انعطاف بیشتری نشان می دهید. امروز اگر زمان کافی برای رسیدگی به اهداف و مشکلات شخصی خود داشته باشید، حاضرید بقیه زمان خود را به دیگران اختصاص دهید و در صورت امکان کارهایی را برای آنها انجام دهید.

♓ طالع بینی تاروت آینده متولدین ماه مارس را پیش بینی می کند:

کارت خورشید

کارت آفتاب: امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، روحیه تان خوب نیست، اما پس از ساعات اولیه روز، حال شما به حالت عادی برمی گردد. برای انجام مسئولیت هایی که بر عهده دارید تلاش زیادی خواهید کرد و حتی برای انجام کارهای روزانه که چندان به آنها علاقه ندارید انرژی زیادی صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی گرانبهای خود را برای کارهای بی اهمیت هدر ندهید، بلکه انرژی خود را صرف کارهای و پروژه هایی کنید که به آنها علاقه ای ندارید و نتایج بهتری برای شما به همراه خواهد داشت.