فال حافظ 10 اسفند ماه

فال حافظ 10 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۲۸ حافظ

به جان خواجه و حق قدیم و عهد حق

نماز صبح من دعای حکومت شماست

سرم از طوفان نوح جان سالم به در برد

اثر انگشت شست روی صفحه سینه وجود ندارد

فروردین عزیز… غم و اندوه را از زندگی و کار خود دور کنید. راز دلت را برای کسی فاش مکن. با کسی صحبت کنید که به شما فکر می کند و هر روز برای شما دعا می کند. معامله ای انجام می دهید که برای شما بسیار سودآور خواهد بود، اما حریص نباشید. شما می توانید با صداقت و صداقت به تمام اهداف خود برسید. دروغ و بدی را فراموش کن تا خورشید عشق بر لبانت بخندد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 47 حافظ

هر سالکی راه را می داند

او فکر کرد بستن در ایده بدی است.

افسر در مدت تصدی خود چیزی به کسی نداد جز

که غرور دنیا را در این ذهن می دانست

ارديبهشت ماه عزيز… وقتي دلت با خدا باشد و با تلاش دلت را به دريا بگذاري، در زندگيت پيروز خواهي بود. ستاره شانس شما بسیار درخشان است پس امید به رحمت خدا را از دست ندهید. هر شکستی آغاز پیروزی است، در این راه از تجربیات بزرگان بهره ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 86

بیا ساقی یار زروخ پرده را باز کرد

چراغ خلوتیان دوباره شروع به کار کرد

شمع دوباره روشن شد چهره دیگری را روشن کرد

وین پیر دوباره جوان است

جون حوت عزیز… به زودی به آرزوی قلبی تان می رسید و روحیه تان خیلی خوب می شود. در ازدواج موفق خواهید بود. دشمنان شما در این مرحله شکست خورده اند و این به لطف و عظمت خداوند است. کینه تمام شد. کاری را که برعهده گرفته اید که پایانی جز پیروزی و ثروت ندارد، رها نکنید. اینها نتیجه دعای شما با خداست.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 120 حافظ

من بتی دارم که سایه گل سنبل است

بهار دارای رگه خونی بنفش است

خط را با گرد و غبار بپوشانید، خورشید می درخشد یا می درخشد

به او حیات ابدی عطا کن زیرا او خیری جاودانی دارد

تیر ماهی عزیز… در دام عشق افتادی یا بی فکر به چیزی افتادی. ظواهر شما را فریب داده است. در ابتدا همه چیز ساده و آسان بود، اما از این به بعد مشکلات شما شروع خواهد شد. به هر گل خندان نمی توان اعتماد کرد و قبل از وارد شدن به هر کاری یا رابطه ای باید جنبه های مختلف موضوع را سنجید. با بزرگترهای خود در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید مشورت کنید تا آسیب نبینید. هنگام مشورت با دیگران شک و تردید را در دل خود جای ندهید. به دقت و سرعت عمل بپردازید و زمان را تلف نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی حافظ شماره 121

همه یک خاطره شیرین و یک دوست شیرین دارند

سعادت دوستش شد، دولت هم دوستش است

حریم عشق خیلی بالاتر از حریم ذهن است

زندگی کسی که این آستانه را می بوسد در خط است

مرداد ماهی عزیز… اگر انسان غرور و تکبر را از خود دور کند و دیگران را دست کم نگیرد می تواند در آسایش و سلامت زندگی کند. زندگی گاهی بهار دارد و گاهی پاییز. صبور باشید زیرا هر راحتی چالش ها و مشکلات خاص خود را به همراه دارد. آینده نگر باشید و به آینده خود فکر کنید. مهربانی با دیگران را فراموش نکنید تا در لحظات سخت دوستان و یاور شما شوند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 151 حافظ

دمی ارزش درد دنیا را ندارد

ما این را به شما می فروشیم، زیرا هیچ چیز با ارزش تر از این وجود ندارد

هرجا هم که بفروشند، عینک نمی خرند

ریسمان تقوا یک ریال هم نمی ارزد

شهریور ماهی عزیز… زندگی یک استراحت کوتاه است که نباید با غم هدر رفت. چرا از چیزی که به درد شما نمی خورد ناراحت هستید؟ نگران نباشید که این کار احمقانه ای است. به دشمنانت اهمیت نده شغلی که مد نظر شماست بسیار با ارزش است، اما اگر وارد یک کار بزرگ شوید، مشکلات و خطرات بیشتر می شود. ابتدا به تمام جوانب کار فکر کنید و سپس شروع به کار کنید. خیلی بهتر است به داشته هایت راضی باشی تا اینکه چیزی از کسی بگیری و زیر بار او باشی.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره ۱۶۷

ستاره ای درخشید و ماه مجلس شد

او دوست و مسیو ما شد

نویسنده من مدرسه نرفت و ننوشت

به لطف غمزه معلم 100 معلم شد

ماهی های عزیز… ستاره بخت شما مانند ماه می درخشد. شرایط مطابق میل شماست و به زودی به آرزوی خود خواهید رسید، پس خدا را شکر. مواظب باش، رسیدن به مقامی تو را مغرور و مغرور نمی کند. اگر بتوانید در زندگی خود مصمم و قوی باشید، پیروزی های شما ادامه خواهد داشت. موقعیت اجتماعی بالا در هر موقعیتی که هستید، به یاد داشته باشید که باید با بزرگان مشورت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 181

از این به بعد دست من و دامن آن سرو بلند

برای بریدن چمن بن و بیخام

نیازی به باز کردن برقع نیست

آتش چو سپند را می بینی که به رقص می آورم

آبان ماهی عزیز… شما فقط یک هدف دارید که روی آن تمرکز می کنید و نسبت به مسیرها و اهداف دیگر بی تفاوت هستید. تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید و هرگز تسلیم نشوید. هرگز از لطف خدا غافل نشوید. لطف و مهربانی خداوند به همه بندگانش می رسد، حتی بندگانی که قبلاً از درگاه او دور بودند. صبور باش، اگر صبر و بردباری را در بشقاب خود بگذاری و در برابر مشکلات استقامت کنی، نتیجه صبر خود را خواهی دید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۱۴ حافظ

خواب دیدم که لیوانی در دستم است

نظر این بود که کار به دولت سپرده شود

ما چهار سال عذاب کشیدیم و بالاخره

برنامه ما دو سال شراب بود

آذر ماهی عزیز… خبرهای خوب در انتظار شماست، به زودی خبرهای خوب به شما خواهد رسید، به شما مزد تمام زحماتتان خواهد رسید و به وصل یار خواهید رسید. سالها رنج کشیدی و امکاناتی که داشتی را در نظر نگرفتی. اکنون که می دانید راه حل چیست، در اسرع وقت مشکل را حل کنید. شما می توانید یک زندگی راحت با عشق و شفقت داشته باشید. در زندگی از صداقت و یکنواختی استفاده کنید، هیچ چیز بهتر از این خصوصیات نیست. با مقامات بالاتر از دوستی و اخلاص; به زودی به موفقیت مالی دست خواهید یافت.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 317

من واضح صحبت می کنم و از آنچه می گویم خوشحالم.

من بنده عشقم و از هر دو دنیا آزادم

طائر گلشن قدسم، بیانیه جدایی دهم چیست

به خاطر تصادف در این تله افتادم

دی ماهی عزیز… تو انسان آزاده و فرشته و دوست داشتنی هستی، اما غمی که انگار پایانی ندارد بر زندگیت سایه انداخته، گرفتاری های زیادی داری و از دنیا و زمان گله داری. احساس می کنید شانس از شما دور می شود. شما متوجه می شوید که در عشق شکست می خورید و گاهی اوقات نمی دانید چه کاری انجام دهید. اینها همه نشانه ناامیدی است. زندگی تمام نشده است. ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. پایان شب سیاه روز سفید است. غم و اشک را از صورتت پاک کن تا بقیه عمرت هدر نرود.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 373 حافظ

برخیز و به سوی باقیمانده خرقه صوفیه برو

بریم سراغ بازار خرافات

رندان به کلاندر رفت

برویم سراغ دلق بسطامی و سجاده تمت

بهمن ماهی عزیز… راه سخت و پرچالشی در پیش رو دارید، قدر فرصت ها و لحظات طلایی زندگیتان را بدانید، این فرصت ها بر نمی گردند و اگر دیر اقدام کنید فقط پشیمانی و پشیمانی خواهید داشت. به این ترتیب احساسات خود را کنار بگذارید و به ذهن و خرد خود اعتماد کنید. هرگز در پرسیدن سوال تردید نکنید. از دوستان نیکوکار خود کمک بخواهید و با آنها مشورت کنید. برای آرامش به خدا توکل کن به جای اینکه خواسته های خود را به همه ارائه کنید، از خدای مهربان بخواهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 471

به قلبم که با قلمش مرا نوازش می کند

پیک صبا گر همیکند کرمی کجاست؟

من تشبیه کردم و ذهن را در مسیر عشق برنامه ریزی کردم

چو شبنمی است که روی دریا اشکال می کشد

مارس عزیز… آیا منتظر هستید که نشانه یا ردی از عزیزتان یا یکی از آشنایان پیدا کنید که در مورد او به شما بگوید؟به این آرزو خواهید رسید اما زمان می برد. شک را کنار بگذارید و با عزم راسخ به راه خود ادامه دهید. برای اینکه در آینده دچار مشکل نشوید و شکست نخورید، با افراد با تجربه مشورت کنید. از مشکلات جاده ترس و وحشت تا دل جاده. هیچ کاری به راحتی انجام نمی شود یا به دست نمی آید. خدا را فراموش نکنید و بر او توکل کنید تا باران رحمت او بر اعمال شما فرود آید. گاهی در مقابل محبتی که به دیگران نشان می دهید نباید انتظاری داشته باشید تا با خیالی آسوده به راه خود ادامه دهید.