فال حافظ 10 فروردین ماه

فال حافظ 10 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین فروردین

اردیبهشت باشد… رقبای شما با ورود به درگاه عشق می خواهند شما را تحقیر کنند، پس مراقب فریبکاری آنها نباشید. به زودی سفری کوتاه و لذت بخش را آغاز خواهید کرد. سفری که می تواند درهای بسیاری را در کسب و کار شما باز کند. در آینده نزدیک به آرزوی قلبی خود خواهید رسید پس در آن لحظه خداوند متعال را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… به آرزوهایی که در ذهن داری فکر کن. خودتان را در گذشته نگه ندارید و همیشه رویای آینده ای را که در پیش دارید داشته باشید. اساس زندگی شما ریا و نفاق است. زنجیر به پاهایت را باز کن و از نعمت های خدا بهره مند شو زیرا این دنیا دو روز بیشتر نمی ماند. معتدل باشید تا از زندگی لذت ببرید.

کاخ امل پایه ای سخت و ضعیف است

اساس زندگی باد است، باد را بیاور

بنده مجروح زیر فرمان هستم

تعلق به هر رنگی رایگان است

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… هر چه در این دنیا به سر ما بیاید خواست خداست. از توجه به این امر غافل نشوید و در تغییر اراده خداوند بیهوده تلاش نکنید. حتی اگر وقایع ناراحت کننده به نظر می رسند، آنها را به فال نیک بگیرید و به جنبه های مثبت آن توجه کنید. درد برخورد با ائمه را فراموش نکنید، زیرا هر سودی که در این مرحله از زندگی خود می بینید از راهنمایی آنهاست. برای آرامش قلب و روح خود را به آنها نزدیک کنید. بدین ترتیب به مقصود می رسی و عاقبتت به خیر می شود، از دوری عزیزان غمگین نمی شوی و در عین حال از آتش جان در امان می مانی.

سر ارادت ما و آستان یار مقدس

هر اتفاقی برای ما بیفتد تعهد اوست

دوستی مثل خودم ندیدم با اینکه از اردیبهشت و مهر گذشته

آینه ها را جلوی رخ دوست گذاشتم

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… برای رسیدن به هدفت آرزویی در دل داری و با اینکه امروز حال و هوای خوبی داری، فال ات نشان خوشی دارد. صبور باش، همه می دانند برای رسیدن به هدفت چقدر صبر می کنی، اما بالاخره یک روز این انتظار به پایان می رسد و به هدفی که می خواهی می رسی. انگشت خصوصی و عمومی نباشید. توانایی شما در کار بسیار بالاست و این شما را قادر می سازد به هدف خود برسید و خستگی خود را از بین ببرید.

این هفته ماه من تمام شد و از نظر من یک سال گذشت

هیکران از کجا میدونی مشکل فعلیت چیه؟

مردم لطف چهره شما را در چهره شما دیدند

عکس را دید و فکر کرد خالی است

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… صبر و بردباری شما در برابر شکست ها و شکست های گذشته، گفتن آسان اما سخت اجرا، همه می توانند قاطع و مغرور باشند اما همه واقعاً لایق دل نیستند. گول ظاهر را نخورید و بر اساس آنچه می بینید تصمیم نگیرید. مراقب افرادی باشید که سعی می کنند شما را فریب دهند. آنها بسیار باهوش تر از شما هستند. از توصیه های فرد کناری خود استفاده کنید و دست او را رد نکنید. اگر از کمک او استفاده کنید به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

نه، آن که سرخ می شود عشق را می شناسد

نه، کسی که آینه می‌سازد، مانع مقابلش را می‌شناسد

نه آن که سرش را خم کند و سریع بنشیند

می داند چگونه کلاه بپوشد و مراسم عبادت را انجام دهد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… دستهایت را جمع می کنی و منتظر می مانی که بخت به تو برگردد. اینکه کسی تا این حد خوشحال باشد، بعید است، کمی همت و تلاش می خواهد تا لطف خدا شامل حال شما شود. کاری را با امید به آینده انجام دهید و شک و تردید را از دل خود دور کنید. شما می توانید با هوش خود از موقعیت ها به خوبی استفاده کنید. راز موفقیت تو امید و توکل به خداست که با آنها غم و ناراحتی را از خود دور می کنی. ابرهای رحمت به سوی تو می آید و به زودی باران برکت بر تو خواهد بارید.

چرا ماشین چمن زنی من علف نمی خواهد؟

همنشین گل نیست، من را به یاد نطفه نمی اندازد

از او شکایت کردم و پشیمان شدم

گفت این مرد سیاه پوست کج به من گوش نمی دهد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… انگار شکست خوردی و ناامید شدی، دلت خون است و اوضاع آنطور که می خواستی نیست. بدانید که این وضعیت همیشگی نیست و روزی روی خوب خود را به شما نشان خواهد داد. صادق و صادق باشید و دوستان خود را به راحتی از دست بدهید. اگر فردی که دوستش دارید با شما سرد رفتار می کند، ناامید نشوید زیرا در اعماق وجود او به شما فکر می کند و به شما اهمیت می دهد. هرگز عشق و محبت را با پول یا دارایی های دنیوی مبادله نکنید. زیرا ارزش عشق بسیار بالاتر است و اگر آن را بفروشی ضرر می کنی. برای تشخیص درست از نادرست با بزرگان و خردمندی مشورت کنید.

داشت دوش می گرفت و صورتش قرمز شده بود

چقدر دل غمگین می سوزد

سنت عاشق شدن و مسیر هرج و مرج شهری

لباسی بود که متناسب با اندام او بود

فال روزانه متولدین آبان

ابان ماهی جان… تو آدمی هستی که از زندگیت راضی هستی و به امور دنیوی مشغول نیستی. خشنود بودن یکی از بهترین دارایی های انسان است. اگر شرایط فعلی مطابق میل شما نیست ناامید نشوید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. هیچ گنجی بدون درد وجود ندارد. دوستان قدیمی خود را پیدا کنید و با آنها مهربان باشید. اگر از کسی درخواستی دارید، آبرو و شخصیت خود را حفظ کنید و کمی صبر کنید تا او خواسته شما را برآورده کند. امید و توکل به خدا.

قسم به عظمت شاه شجاع

بر سر ثروت و قدرت با کسی نزاع نیست.

شراب خانگی من برای آواز خواندن کافی است

دشمن آمده دوست من توبه کن و خداحافظی کن

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… با خودت معامله کردی و تا ابد به آن وفادار خواهی ماند. عده ای قصد دارند شما را از تصمیم خود منصرف کنند، اما شما به راه خود ادامه می دهید و سنگ های پرتاب شده در مقابل خود را بردارید. تو خدا را داری و آن که خدا را دارد از هیچ قدرتی نمی ترسد. این را هم بدانید که اگر در این راه به دروغ و ریا متوسل شوید به هدفتان نمی رسید. او فردی با ذهن باز است که بهروزی و رفاه شما را می خواهد، به شما توصیه می کند، راهنمایی می کند و به شما نشان می دهد که چه چیزی خوب است. برای موفقیت سریعتر به آن گوش دهید. زندگی شاد در کنار اعضای خانواده با هیچ خوشبختی قابل مقایسه نیست، خدا را شکر به خاطر این نعمت.

من با کنان قرارداد دارم که تا آخر عمر بر تنم خواهم ماند.

من عاشق هواداران کویش هستم

آرامش تنهایی را در آن شمع جستجو خواهم کرد

از آن ماه ختنه، چشمانم روشن و دلم روشن است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… تو فردی متواضع و متواضع هستی، خودنمایی و تکبر را دور از حیثیت خود می دانی، به همین دلیل همه از تو مراقبت می کنند و برایت آرزوی خیر می کنند. با این حال، تواضع نیز حدی دارد; خودتان را دست کم نگیرید. شما می توانید کارهای بزرگ انجام دهید و مانند هر کس دیگری به مقام بالایی برسید. کمی تلاش و امید می خواهد. دعا و ایمان را فراموش نکنید. وقتی تمام تلاش خود را بکنید، به دوست و نیاز خود خواهید رسید. اگر نیاز به سفر دارید، این کار را انجام دهید. یک هدیه ارزشمند در انتظار شماست.

من که به خاطر اتیر از دنیا میروم

تو به تاج من لطف می کنی

خدمتکار عزیز، به من بگو چه آموخته ای

من هرگز این شک را با رقبای شما در میان نمی گذارم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… نیازی در دلت هست و می خواهی به آن برسی; حتی اگر از دست زدن آنها به سینه شما می ترسید، از دوستان نزدیک خود برای حل مشکلات و باز شدن در تجارت خود کمک بگیرید. اخلاق و رفتار نیک شما آبروی شما را صد برابر کرده است. از شر شیطان به خدا پناه ببرید، زیرا راه پیشرفت به روی شما باز است. تعویق مجاز نیست؛ بسم الله بگویید و در راه آینده قدم بردارید و یاد خدا را فراموش نکنید. با انجام کار خیر بر نامه اعمالت آب بریز تا گناهانشان پاک شود.

خط عذرخواهی برای دوستی که خرس را از شما گرفت

هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد

ابروی دوست گوشه محراب حکومت است

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… تو قصد داری کار جدیدی کنی محکم و با ایمان قدم برداری و یاد خدا را فراموش نکن. قلب خود را از نفرت پاک کنید، صادق باشید و از روی هوس تصمیم نگیرید. از مشکلات نترسید. تلاش برای رسیدن به هدف را فراموش نکنید.

دوش گرفتم و احساس خواب آلودگی کردم.

خرقه و فرش تردامن خاک گرفته از شراب

بیا، ببخشید، من شما را می فروشم

گفت بیدار شو ای راه خواب آلود