فال حافظ 11 اسفند ماه

فال حافظ 11 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 40 حافظ

خدا را شکر درب مسجد باز است

زان رو که به من در خانه اش نیاز دارد

زانوهایی که از مستی می جوشند و می غرشند

وان می، جایی که حقیقت مجاز نیست

فروردین عزیز… گول حرف دیگران را نخورید. اطرافیان خداوند به شما لطف کردند و به شما نعمت و رحمت فراوان دادند و آنچه را که نیاز دارید به شما عرضه کردند، پس هرگز به آنچه دارید مغرور نشوید. آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. موفقیت بزرگی در پیش دارید و به هدفتان خواهید رسید، البته در راه رسیدن به هدفتان باید کمی صبور باشید و به خدا توکل کنید. دلت را به خوشی های گذرا دنیا نبند، اینها همه موقتی است. راه به روی شما باز است، فقط باید با چشمان باز در آن قدم بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 51 حافظ

لب های دوستم تشنه خون است

دیدن او به معنای بخشیدن جانم است

شرم بر آن چشمان تیره و مژه های بلند

هر که درد دل او را ببیند من را تکذیب کرده است

ماهی های عزیز… نگران نباش و نترس. با عزم راسخ برای پذیرش پیروزی به سمت اهداف خود ادامه دهید. دوستان صمیمی و قدیمی خود را هرگز فراموش نکنید. از انتقاد و عیب جویی از افراد نادان اطراف خود که نمی توانند به شما آسیب برسانند نترسید. اگر در آستانه ازدواج هستید شاد باشید و ازدواج موفقی خواهید داشت و به خوشبختی خواهید رسید. توکل به خدا را فراموش نکن

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 57 حافظ

آن چوپان سیاهی که دنیا با او شیرین است

چشمانم مثل لبخند است، قلبم با آنهاست

اگرچه پادشاهان دهان شیرین دارند

او سلیمان زمان، مهر کنار اوست

خرداد ماهی عزیز… در راه رسیدن به هدفت با مشکلات و مشکلاتی مواجه می شوی، فردی که از ته دل دوستش داری از تو دور می شود و به شدت افسرده و غمگین می شوی. اما با ایمان به خدا و صبر می توانید بر این غم غلبه کنید و این جدایی را تحمل کنید. عشق و محبت مشکل شما را حل می کند. شما نعمت های زیادی دارید که باید به آنها تکیه کنید و با کمک آنها بر مشکلات غلبه کنید. شاید دلت برای این روزها تنگ شده باشد، اما فکر نکن دنیا در حال پایان است چیزهای خوشایند زیادی در آینده در انتظار شماست که قلب مرده شما را زنده می کند. به رحمت خدا امیدوارم.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 131 حافظ

بیا پیش تورک نگهبان روزه غارت شده

حلال عید به دور شیشه اشاره کرد

ثواب روزه و حج قبول است

از سرزمین عشق دیدن کرد

قوس عزیز… سعادت و خوشبختی مانند هلال ماه نو به آسمان زندگی شما خواهد آمد و برکت خداوند نازل خواهد شد، زیرا انسان تنها با فداکاری و فداکاری در این مسیر می تواند به خواسته قلبی خود پی ببرد. BT. از ریاکاری و فریب مردم دست بردارید، عاقبت بخیر نخواهید داشت. بنده مخلص خدا در کارش به آنچه می خواهد می رسد. اگر معامله ای در پیش دارید، آن را انجام دهید و به حرف دیگران اهمیت ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۱۶۸ حافظ

کار دل تمام شد و تمام نشد

به این میل خام سوختیم و شکست خوردیم

به لبا گفت من امشب به جلسه شما می روم.

من به اختیار خودم برده شدم، بنده نبودم

مرداد ماهی عزیز… شما از جان و دل گذاشتید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان انجام دادید اما به نتیجه مطلوب نرسیدید. اصرار و اصرار در این راه فایده ای ندارد و باید مسیر دیگری را در زندگی خود پیدا کنید. ناامید نشوید که خداوند لطف خود را به شما خواهد بخشید. برگردید و ببینید مشکل از کجا شروع شده است. می توانید با یافتن نقاط ضعف خود، کاستی های خود را جبران کنید. همه مشکلات راه حلی خواهند داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 204 حافظ

به یاد داشته باشید که شما یک ایده محرمانه با ما دارید

رد تو روی صورت ما نمایان بود

یادت باشه که تو منو سرزنش کردی

معجزه مسیحیت بر لبان شکرخا بود

شهریور ماهی عزیز… روزهای شما با یادآوری خاطرات زیبا و شادی های گذشته می گذرد و این خاطرات آنقدر شیرین است که مرور آنها به دلتان آرامش می دهد اما بدانید که خوش گذرانی با گذشته باعث غفلت از مقابله می شود. آی تی. اکنون. در مسیر عشق و دوستی اجازه ندهید شک و تردید وارد قلب شما شود. دوستان صمیمی و دلسوز خود را از خود دور نکنید. گذشته در گذشته است، به فکر ساختن آینده از آن خود باشید. با اراده خود می توانید آنچه را که از دست داده اید دوباره به دست آورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 207

فراموش نکنید که او در خانه با شماست

نوری از خاک دارت دید

مستقیم چون نیلوفرها و گلها تحت تأثیر گفتار ناب

آنچه در دل تو بود بر زبانم بود

مهر ماهی عزیز… قبل از این یک دوست دلسوز داشتی که او را از دست دادی. افسوس می خورید که اتفاقات خوب موقتی هستند و سرنوشت روزگار همیشه در انتظار خوشبختی است. این قانون زندگی است و شما نمی توانید با آن مبارزه کنید، پس چرا خود را در گذشته غرق کنید؟ حسرت گذشته فایده ای نداره تنها چیزی که از گذشته باقی مانده، خاطرات است. از گذشته و آنچه اتفاق افتاده درس بگیرید تا بتوانید از آن برای پیشرفت استفاده کنید. مسائل و مشکلاتی که با آن روبه رو هستید نیاز به مدیریت دارد، پس خودسری و سهل انگاری را کنار بگذارید، با بزرگان و خردمندان مشورت کنید و با آنها مقابله کنید. نسبت به اتفاقات بی توجه و بی تفاوت نمانید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره ۲۱۵ حافظ

مشغله کوی میکده یا رب سحر چه بود؟

جاش شاهد، ساقی، شمع و مشعل است

حدیث عاشقانه خالی از کلمه و صدا

با زمزمه تنبور و نیزار غرش می کرد

آبان ماهی عزیز… ذهنت خیلی شلوغه و فکرهای زیادی بهش میرسه، این افکار حواستون رو پرت میکنه و حواستون رو پرت میکنه. اینقدر نگران نباشید که به زودی همه امورتان حل شود و گره ها باز شود. مقایسه کردن خود با دیگران اشتباه است، استعدادها و توانایی های شما با دیگران متفاوت است. از شانس خود گله نکنید زیرا علامت خوب شما به زودی جنبه خوب خود را به شما نشان می دهد. مانعی پیش روی شماست که شاید در نگاه اول بزرگ به نظر برسد اما با تفکر و برنامه ریزی خودتان برطرف می شود. درد شما قابل درمان است، اما قدم به قدم، پس صبور باشید و پاهای خود را فراتر از حد خود فشار ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره حافظ 277

تمام فکر بلبل این است که او دوست اوست

یک گل در فکر مانند معاشقه در محل کار است

جذابیت همه عاشق شدن نیست

خواجه باید غم بنده اش باشد

آذر ماهی عزیز… همانطور که تمام افکار و صحبت های شما با معشوقتان مشغول است و او به معاشقه فکر می کند، چرخ نیز از ویژگی های زندگی است که هرکس در هر موقعیت و موقعیتی دیدگاه خاص خود را نسبت به اتفاقات پیرامون خود دارد. مدام در حال چرخش است و قطعا دنیا اینگونه نخواهد ماند. پس فعال باشید و در کارها عجله نکنید. با وجود اینکه دلتان برای افراد ریاکار تنگ شده است، با خوش بینی به آینده نگاه کنید. با چالش های زندگی شجاعانه روبرو شوید و ناامید نشوید. شما به لطف قلب پاک خود موفق خواهید شد. قدر هدیه عشق را بدانیم. به زیردستان و نیازمندان توجه کن و خداوند به تو کمک خواهد کرد. مسافر شما به سلامت بازخواهد گشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره حافظ 278 نفر از آنها

من شراب تلخ قوی می خواهم

تا بتوانیم از دنیا، شر و طغیان نجات پیدا کنیم

در سمات دهار دون پرور شهد آسایش نیست

ای دل، طعم طمع، از کینه و عصیان دوری کن

دی ماهی عزیز… دنیا آنقدر بی ارزش است که نباید خود را به خاطر آن به دردسر بیاندازی و خدای ناکرده حق دیگران را ضایع نکنی. فریب تصاویر زمان را نخورید و از رویاپردازی دست بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید. باید بیشتر به چیزهای زیبای دنیا توجه کرد و احساس خستگی را از خود دور کرد. درست نیست که اینقدر به مسائل زندگی اهمیت بدهیم. رشد معنوی خود را در زندگی در نظر بگیرید. مال و امکانات مادی دنیا وسیله است; باید به هدف والایی بیندیشید و هدفتان آرامش روحی باشد، تنها در این صورت از زندگی لذت خواهید برد.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره حافظ 350

سحر با عزم توبه استخاره گفتم.

بهار توبه که آمد چه کنم؟

صادقانه بگویم نمی توانم ببینم

خوردن رقبا و من تماشا می کنم

بهمن ماهی عزیز… بارها تصمیم گرفتی دست از کاری بردار و راه و روش جدیدی را شروع کنی، اما عزم قوی برای اجرای تصمیمت نداشتی. بخشی از مشکل مربوط به الگوهای شماست. رویاهای دور و دراز را در ذهن خود رها کنید و عاقلانه فکر کنید. در زندگی معتدل باشید تا دچار مشکل نشوید. اعتماد به نفس یکی از چیزهایی است که در زندگی به آن نیاز دارید، پس شجاع باشید و خود را به خاطر سختی های زندگی از دست ندهید. با فردی که به او اعتماد دارید صحبت کنید و با او مشورت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 398 حافظ

ای نور چشم من حرفی هست به من گوش کن

چون سیر شدی، بنوش و بنوش

به وسوسه اهرمن در مسیر عشق پایان دهید

بیا و به پیام سروش گوش کن

مرغ دریایی حوت عزیز… یک فرد کمک کننده و با تجربه در زندگی شما وجود دارد که می تواند تجربیات خود را با شما در میان بگذارد، از او قدردانی کنید. تنبلی را کنار بگذارید و کار امروز را به فردا بسپارید. گاهي گرفتار روح و شيطان مي شوي و از راه راست منحرف مي شوي. خدا را مکرر یاد کن و تسبیح کن. ابتدا سخت تلاش کنید و در کاری که می خواهید انجام دهید قدرت اراده داشته باشید. از تجربیات بزرگترها استفاده کنید و با دوستان خود صادق باشید، فقط در این صورت از ثروت محروم نخواهید شد. چشم محافظ خدا به شماست پس امیدتان به خدا باشد. به برکت نعمت هایی که خداوند به شما داده است به فقرا و نیازمندان کمک کنید.