فال حافظ 11 بهمن ماه

فال حافظ 11 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال حافظ 1 بهمن برای متولدین فروردین

روضه خلد برین تنهایی دراویش است

تسخیر گنج تنهایی با جادوی عجیبش در چشم رحمت درویشی نهفته است.

نظر: قلبت را مثل آینه صاف کن. پرده های تیره را از روی چشم خود بردارید تا حقیقت را ببینید، آنگاه به بالاترین سطح خواهید رسید. طمع عمر طولانی نداشته باشید. بهشت شما جایی است که در آن حق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین فروردین

به ناتوانان سلطانی که این دعا را می خواندند که با شکرگزاری شاه گدا محسوب می شدند.

از رقیب دیوسیرت به خدا پناه می برم، مگر اینکه آن شهاب سنگ خدا را یاری کند.

نظر : خیلی دوستت داره و تا بمیره فراموشت نمیکنه ولی جلوی اون خودتو تحقیر نکن. تو هم بهش فکر کن شایسته است که عاشق محبت خود را نشان ندهد و همه چیز را با آرامش تحمل کند تا در مراحل عشق به سوی او دراز کنی.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین خرداد

بگذار صوفی تا می تواند بخورد و فکر این موضوع را فراموش کند.

کسی که جرعه جرعه ای را از دست می دهد می تواند با شاهد در آغوش خود دست بدهد

نظر: در هر موقعیتی خدا را شکر کنید. در این کار شما حریفی دارید که برای رسیدن به جادوی خود باید او را از میدان نابود کنید. نماز صبح را بخوان و نماز بخوان. برای رسیدن به هدف، افکار بد را فراموش کنید.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین تیرماه

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟ *** چه شد که دلم از مسیرش منحرف شد؟

حتی یک دقیقه نیست که توسط هیچ موجود زنده ای غیر از مخلوق خداوند خلق نشده باشد.

نظر: الان همه چیز خوب میشه دنبالش نرو و همه چیز رو خراب کن چون زود پشیمون میشه و اونوقت متوجه میشی که چه جواهری باارزشی دادی. از دشمن قدیمی خود کمک نخواهید زیرا تبر به ریشه های شما خواهد زد. با وجود اینکه همه چیز به هم ریخته است، اما مرتب خواهد بود و مشکلات شما حل می شود.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین مرداد

راز شراب و تجمل چیست؟

گره از دلت بگشا و سپهر را فراموش نکن *** فکر هیچ مهندس چنین گرهی را باز نکرده است

نظر: درد دلت و فریاد و آه جگر سوزش دوا نیست. هر چند تقوا پیشه کردی و دل و دینت را به هم نزدیک کردی. مهم نیست از آشنایان خود چه می کشی، حاضری جانت را حتی برای رسیدن به دوستت فدا کنی. گریه و گریه مشکل شما را حل نمی کند.

علامت زودیاک حافظ در 11 بهمن برای متولدین شهریور

سر ارادت ما و آستان مقدس دوست *** ارادت اوست به هر چه بر سر ما بیاید.

با اینکه آینه ای جلوی صورت دوست نگذاشتم اما مثل دوست را نمی دیدم.

نظر: خیلی متاسفید. فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر هیچ وفاداری برایت باقی نمانده است. برای غم و اندوه خود برنامه ریزی کنید. رازت را به کسی نگو فعلا در دام گرفتاری هستی که با تلاش خودت میتوانی از آن فرار کنی به امید رحمت خدا.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین مهر

ای غیب تو را به خدا می سپارم.*** تو مرا آزار دادی و با تمام وجود دوستت دارم

باور نکن دست به دامنت می زنم مگر اینکه کفن زیر پایت بگذاری.

نظر: منتظر خبری هستید که باید مدت زیادی صبر کنید تا این خبر بیاید و شروع به دعا کنید. ناامید نشو، به هیچ چیز و هیچکس شک نکن. از این خبر ناراحت نشوید، اگر با خدا باشید، بندهای غم در دلتان حل می شود.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین آبان ماه

بلبل یک گلبرگ رنگارنگ در منقار داشت و درونش یک برگ زیبا و صدای گریه بود.

همین طور گفتم این چه ناله و جیغ است *** گفت عاشقانه در این کار عمل می کند.

نظر: اتفاقی افتاد که تو را به خود آورد و از خواب غفلت بیدار شدی. گذشته رو جبران کن شما در گذشته تجربیات زیادی کسب کرده اید که همه آنها در آینده برای شما مفید خواهند بود. عدم قطعیت های قدیمی را فراموش کنید. شاد زندگی کنید و این اتفاق را به فال نیک بگیرید.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین آذر

کسی نیست که بیفتد، دو نفر رد شوند، کسی نیست که دام دردسر نباشد.

چون چشمانت از گوشه نشینان دل می گیرد ***با تو بودن برای ما گناه نیست

نظر: قلبت را مثل آینه صاف کن. پرده های تیره را از روی چشم خود بردارید تا حقیقت را ببینید، آنگاه به بالاترین سطح خواهید رسید. طمع عمر طولانی نداشته باشید. بهشت شما جایی است که در آن حق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین دی ماه

لعل سراب لب خونخوار دوست من است *** و جانم را می دادم تا او را ببینم

شرم بر آن چشمان سیاه، مژه های بلند، هر که درد دلش را ببیند در انکار است

نظر: از در آشتی بیایید وگرنه روزهای جوانی شما تباه می شود. از جوانی و پیری خود پشیمان نشوید. در هر موقعیتی به خدا پناه ببر. مراقب باشید در مسیر خود اشتباه نکنید. به هشدارهای بزرگان توجه کنید. فریب ظاهر را نخورید و فقط خدا را بندگی کنید.

فال 11 حافظ در بهمن ماه برای متولدین بهمن ماه

اگر آن ترک شیرازی آرد دل ما را به خال هندو سمرقند بخارا داد.

بنده ای به من عطا کن که در بهشت ​​نتوانی در کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلی

نظر: آنقدر به دوستت فکر کردی که زندگی را فراموش کردی و با همه سختی ها روبرو شدی. قلب . گریه تو را دید و اشکی برای تارج نمانده بود. سرنوشت و سهم او هر چه باشد یکی خواهد بود. هرگز امید خود را از دست نده زیرا خداوند مهربان است.

فال حافظ 11 بهمن برای متولدین اسفند

دوش آمد از مسجد به میخانه پیرمرد ما *** دوستان فرقه شما بعد از این نقشه چه هستند؟

ما مریدان چون هستیم رو به قبله هستیم چون پیرمردمان یک طرف خانه خمار است.

نظر: اگر نتوانید برنده شوید می ترسید و اگر دائماً رنج بکشید تا زمانی که رنج نکشید به هدف خود نخواهید رسید. اگر باید بدون درد و رنج به دست آید، نتیجه کار برای شما خوشایند نخواهد بود و احتمال از دست دادن پول و اعتبار در راه رسیدن به هدف وجود دارد.