فال حافظ 13 بهمن ماه

فال حافظ 13 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

گرچه باد با نشاط است و باد گل

بنگ چنگ موخور، یک حسابدار باهوش

رک گویی گرت و دشمن او پیروز خواهند شد

با حکمت بنوش، این ایام فتنه است

ترجمه:

زمان جنبه بد آن را به شما نشان داده است. همه چیز را از خود پنهان کنید و به دسیسه ها توجه نکنید، زیرا اکنون در راه هستید و به شما آسیب می زند، برای رهایی از این ورطه عاقلانه عمل کنید، صبور باشید و سعی کنید اشتباه نکنید.

فال برای متولدین اردیبهشت

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

ترجمه:

اقبال بسیار خوبی دارید، یک شانس خاص و عام. او همیشه با شماست و حتی یک لحظه شما را ترک نمی کند. او قلب شکسته شما را ترمیم می کند. محبت خود را از او دریغ نکنید. در ماه های بهار خبرهای خوبی به شما می دهند که شما را خوشحال می کند.

فال برای متولدین خرداد

بدون عشق روز من روشن نخواهد بود

زندگی من شبها دوام نیاورد

وقتی ازت خداحافظی کردم خیلی گریه کردم

هیچ نوری در چشمان من دور از صورت تو نیست

ترجمه:

انسان فقط یک زندگی بی روح و تاریک دارد. حتی اگر آرزویی که در دل دارید غیرممکن به نظر برسد، اما با کمی صبر و درایت می توان مشکلات را حل کرد و به آرزویتان رسید. ناامید نشو، از درخواست دست بردار و به خدا توکل کن.

فال برای متولدین تیرماه

دلم هوای فرخ است

مثل موهای فرخ آشفته بود

جز زلفش هندو کسی نیست

با برکت روی فرخ

ترجمه:

آنقدر به دوستت فکر کردی که زندگی را فراموش کردی و همه سختی ها را تحمل کردی. دلش را دید و با اشک به تارج داد، دیگر اشکی نمانده بود. سرنوشت و سهم او هر چه باشد یکی خواهد بود. هرگز امید خود را از دست نده زیرا خداوند مهربان است.

فال برای متولدین مرداد

یک دوست بی شرم در این عصر

صراحی می ناب و سفینه غزل

نه من حوصله هیچ چیز دنیا را ندارم و بس

کسالت علما هم از علم پوچ است.

ترجمه:

قدر جوانی خود را بدانیم. فرصت های طلایی را یکی یکی از دست می دهید. به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشمان باز به اطراف خود نگاه کنید. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید، اگر هنر دارید، آن را به نفع خود نشان دهید و هوشیاری بهترین راه برای به دست آوردن آن است.

فال برای متولدین شهریور ماه

لب های دوستم تشنه خون است

دیدن او به معنای بخشیدن جانم است

شرم بر آن چشمان تیره و مژه های بلند

هر که درد دل او را ببیند من را تکذیب کرده است

ترجمه:

دستت را به درگاه خدا بلند کرده ای و عاجزانه طلب می کنی. آیا به دنبال پزشکی برای درمان قلب بیمار خود هستید؟ شما حاضرید برای رسیدن به هدفتان جان خود را فدا کنید. در نهایت لطف رحمت خداوند شامل حال دولت می شود. روزهای تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری دل سرد و بی روحت را به گلستانی بی لک تبدیل می کند.

فال متولدین مهر

یک قلب نامرئی و گیر کرده

چقدر غمگین بود که خاتمی دمش را از دست داد

به خط و خال گدایان گنج دل

به شاهوشی که به او احترام می گذارد بده

ترجمه:

خودت همه چیز رو میدونی پس چرا ناراحتی؟ احترام خود را از دست ندهید سرمایه کوچک شما به بزرگترین سرمایه تبدیل می شود. این به برکت خرد و درایت شماست. از خدا بخواهید که شما را برکت دهد.

فال برای متولدین آبان

دلم و دینم خشمگین است و قلبم ملامت است

گفت با ما سالم بلند شد

شنیدید که دمی در این بازی خوب نشسته است

در پایان گفتگو پشیمان شدید

ترجمه:

شما از قلب خود پیروی می کنید و غیرعاقلانه عمل می کنید. فردی با قلب صمیمی که به شما اهمیت نمی دهد، اما ناراحت نشوید و تصمیم عاقلانه ای بگیرید. اختیار کار خود را انجام خواهد داد.

فال متولدین آذر

اون صورت چاق که بعد از حمام مونده

چه اشتباهی دید که او را گمراه کرد؟

منو از چشم دنیا ببین

هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده است

ترجمه:

حرفی زدی که بعضی ها از آن ناراحت بودند، دلشان را بردی، حتی اگر فکر می کنی کمی دیر شده، بدان که وقتی ماهی را از آب بیرون می آوری، تازه است و دیر نشده است.

فال برای متولدین آذر ماه

این نتیجه کار کان و محل برگزاری نیست

بیایید با آن روبرو شویم، دلایل جهان آنقدرها هم زیاد نیست.

در این مرحله پنج روز فرصت دارید

وقتی وقت زیادی نداری خیلی خوبه

ترجمه:

از مشکلات کوچک کار بزرگی نکنید. تا زمانی که زنده هستید شاد باشید، از زندگی لذت ببرید و خود را به خاطر مسائل کوچک ناراحت نکنید. کمی آینده نگر باشید.

فال متولدین بهمن

خدا را شکر درب مسجد باز است

زان رو که به من در خانه اش نیاز دارد

رازی که به کسی نگفته‌ایم و نخواهیم گفت

فرض کنید شما معتمد یکی از دوستان ما هستید

ترجمه:

خداوند به شما نعمت و رحمت فراوان داده و آنچه را که نیاز دارید به شما داده است، پس مغرور نباشید. او شما را می شناسد. شما رازی در سینه خود دارید و می خواهید به کسی آسیب برسانید، اما قبل از فاش کردن راز خود، مطمئن شوید که آن شخص خیرخواه و با احتیاط است.

فال برای متولدین اسفند

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا همیشه مست هستند

پس دانه خال را زیر چین زلف گذاشت

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

ترجمه:

موفقیت شامل شرایط شما می شود و اطرافیان شما نمی توانند از این پیروزی سود ببرند. حواستون باشه بعضیا میخوان زیر فرمانشون چوب بذارن. تمام تلاشت را بکن، خداوند حقه های آنها را خنثی خواهد کرد.