فال حافظ 16 اردیبهشت ماه

فال حافظ 16 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

آپریل عزیز جان… زمان برایت سختی ها و مشکلات زیادی به ارمغان آورده است، اما جای نگرانی نیست، این هم خواهد گذشت. اگر می خواهید زندگی راحت و آرامی داشته باشید، با دشمنان خود مدارا و با دوستان خود شجاع باشید. برای به دست آوردن موقعیت و احترام، در مورد وظایف هر چند کوچک فکر کنید و بدون اتلاف وقت آنها را انجام دهید. گاهی اوقات به هدفی فکر می کنید که باور ندارید می توانید به آن برسید. مشکلات جاده را بزرگ می کنید و چشمان خود را روی کمک دیگران می بندید. بدان که کمک واقعی در حل مشکلات، حق تعالی است و اگر با پاکی به درگاه او رفتی، دست خالی برنمی گردی، به او اعتماد کن. با صبر و توکل و قناعت می توان شرایط سخت سرنوشت را راحتتر پذیرفت.

دلم به سوی صاحب دل خدا می رود

دردی که در آن راز آشکارا پنهان خواهد شد

کشتی شکسته ما، ای باد، برخیز

آیا می توانم دوباره ملاقات آشنا را ببینم؟

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… پیش از آن فریب ظاهر دوستانت را خورده بودی و حالا احساس می کنی همه درها به رویت بسته است، اما در این شک نکن: خداوند دری را به روی حکمت می بندد، دری را برای رحمت می گشاید. برای تحقق رویاهای خود تلاش کنید؛ درست است که هزاران مشکل سر راه شماست، اما ناامید نشوید. محبت خود را بر شیطان قرار ندهید که شما را از راه راست منحرف می کند.

زلفت هزار دل به تار مو بست

راه هزار راه حل را از چهار طرف مسدود کنید

بگذار عاشقان نسیم را بو کنند

بگذارید برای سود باز شود، بگذارید برای میل بسته شود

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… با اینکه به دوست صمیمی رسیده ای و شاهد عشق را در آغوش گرفته ای، باز هم بی تابی می کنی و احساس گمراهی می کنی. رنج بردن از فکر برنده نشدن و شکست در راه رسیدن به هدف. اگر نیاز دارید بدون مشکل و به راحتی به آنچه می خواهید برسید، نتیجه برای شما چندان خوشایند نخواهد بود. البته بدانید که ممکن است از این طریق مال و آبروی خود را از دست بدهید. پس به خدا توکل کن و به اتهامات افراد سطحی نگر چشم پوشی کن.

بلبلی در منقار خود یک گلبرگ رنگارنگ داشت

و درونش برگی زیبا بود و ناله ای زیبا

از او پرسیدم این ناله و جیغ برای چیست؟

گفت در این کار ما را عاشق نشان داد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… به گذشته ات فکر کن. برای خودت چی داری؟ برای آینده خود چه کرده اید؟ زمان مثل برق و باد گذشت و تو از زندگیت بهره ای نبردی. این همه به خاطر غرور شماست. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا بتوانید همه چیز را از نو بسازید. از خدا بخواهید و به درگاه او توبه کنید تا جان از دست رفته شما برگردد و قلب منفور شما پاک شود.

وقتی ماه روزه تمام شد بنده بیاور

فصل عزت و نام تمام شد

زمان عزیز گذشت، بیایید عدالت را رعایت کنیم

زندگی بدون حضور صراحی و جم

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد مه جان… اعتدال و اعتدال را سر سفره زندگیت بگذار. طمع زیاد آدم را به دردسر می‌اندازد. اگر دست سخاوتمندی داشته باشی و مقداری از دارایی خود را در راه خدا انفاق کنی به آنچه میخواهی میرسی. بهتر است واقع بین و امیدوار باشید و هوش و هوشیاری خود را از دست ندهید. شما مدعی مظلومیت هستید با اینکه به دیگران ظلم می کنید و اصلاً به آنها فکر نمی کنید. برای حاکم شدن، مرد مردم باش و بنده خدا.

صوفی فقط به اندازه آنچه می خورد و می نوشد خوب است

بهش فکر نکن فراموشش کن

کسانی که یک جرعه را از دست می دهند می توانند آن را بدهند

مواظب شهید مقصود باشید

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… زندگی مدت کوتاهی است که نباید آن را با غم هدر داد. چرا از چیزی که به درد شما نمی خورد ناراحت هستید؟ نگران نباشید که این کار احمقانه ای است. به دشمنانت اهمیت نده شغلی که مد نظر شماست بسیار با ارزش است، اما اگر وارد یک کار بزرگ شوید، مشکلات و خطرات بیشتر می شود. ابتدا به تمام جوانب کار فکر کنید و سپس شروع به کار کنید. خیلی بهتر است به داشته هایت راضی باشی تا اینکه چیزی از کسی بگیری و زیر بار او باشی.

دمی ارزش درد دنیا را ندارد

ما این را به شما می فروشیم، زیرا هیچ چیز با ارزش تر از این وجود ندارد

هرجا هم که بفروشند، عینک نمی خرند

ریسمان تقوا یک ریال هم نمی ارزد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… دلت برای دوستانت تنگ شده و احساس تنهایی می کنی. فکر نکنید که فراموش شده اید. هنوز دوستانی دارید که قدر شما را می دانند و به شما اهمیت می دهند. به نظر می رسد در حالی که خوشحال بودید و به اهداف خود می رسیدید، شادی خود را با دیگران تقسیم می کردید، اما دیگران از حقوق شما غافل بودند. نگران نباشید که خداوند رحمان در جای خود نشسته است و دوباره رحمت خدا بر شما جاری خواهد شد. روزی به مقام بالایی می رسید. معتدل باشید و با فکر و تدبیر تصمیم بگیرید.

دوستان، حریف خود را برای شب به خاطر بسپارید

حقوق بندگی را صمیمانه به یاد داشته باشید

از آه و ناله عاشقان در لحظه های خلسه

صدا و ملودی چنگ را به خاطر بسپار

فال روزانه متولدین آبان

ابان ماهی جان… به زودی به خواسته ی دل خواهی رسید و این به یاری و لطف خداوند و البته پشتکار و پشتکار تو در رسیدن به هدف است. حتی اگر در وسط فاجعه ای هستید و فراز و نشیب های زندگی شما را خسته می کند، همیشه به یاد پروردگار خود باشید و او را شکر کنید. مراقب خودت باش؛ با اشک و ناراحتی کاری انجام نخواهید داد. سرنوشت وقایع بسیاری را برای شما رقم زده است. مرد عمل شوید تا با همه آنها روبرو شوید و به قدرت برسید. با کلمات نسنجیده دیگران را آزار ندهید. اسرار خود را با کسی که از غم شما لذت نمی برد در میان نگذارید.

خدا را شکر که به سلیقه خودم باز شد.

دلم پر از صداقت و صفا است

کسانی که راه تو را می روند گمراه شده اند

دوست عشق، چه غم انگیز است بالا و پایین

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… در زندگی نیاز به کسب تجربیات زیادی دارید. کمی صبر خود را افزایش دهید و با دیدن دردسر ناامید نشوید. بدانید که بدون درد و تلاش هیچ چیز به دست نمی آید. با افراد مجرب و آگاه مشورت کنید. اگر صبر کنید، زود عصبانی نشوید و ترسو رفتار نکنید، در مدت کوتاهی به هدف خود خواهید رسید.

ارتباط او با زندگی ابدی

خدایا به من بده

او به شمشیر من زد و من به کسی نگفتم

راز دوست از دشمن اینجاست

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… تو پر از گذشته و خاطراتت و دلت پر از رازهای زیبا و شاد. حریفان شما در مقابل شما دراز شده اند. کاری نکن که بعدا پشیمون بشی افرادی هستند که می خواهند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند. راه دین خوب است. اگر می خواهید گمشده خود را پیدا کنید، بیشتر جستجو کنید و در مسیرهای جدید بروید.

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید وقتی آن را بو می کنید

قلب من جواهر زیبایی و اسرار عشق است.

شما این قدرت را دارید که گرسنگی نکو را برطرف کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… مغرور و مغرور شدی، سعی کن از این اخلاق خلاص شوی، از حرام دوری کن و به خدا نزدیک شو. غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و با دوستان خود مهربان باشید. زمان به سرعت می گذرد. بهتر است شاد باشید و در کنار دوستان و خانواده راحت زندگی کنید تا اینکه به دردهای زندگی و هوس های موقت این دنیا فکر کنید. هر چیزی را که در نظر دارید در اسرع وقت شروع کنید زیرا کاری ارزش انجام دادن دارد و هدفی قابل دستیابی است.

صبح است و از ابر بهمن تگرگ می چکد

یک برگ صبحگاهی درست کنید و یک لیوان مایع منی بدهید

به دریای آب و نطفه افتادم، مرا بیاور

می خواهم از شر من و تو خلاص شوم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… گره از مشکلاتت به دست کسی که مورد تهمت بدخواهان و بدخواهان است باز می شود، بهتر است با او حرف بزنی تا آه و غصه بخوری. در تصمیم گیری ها عجله نکنید و مراقب اعمال خود باشید. پرتاب مداوم آب فقط باعث پشیمانی شما می شود. به کسانی که به شما نیاز دارند کمک کنید و از آنها مراقبت کنید تا در مواقع ضروری احساس تنهایی نکنید.

شما تحمل کشتن ما را ندارید

سود و سرمایه را بسوزانید و پنهان نکنید

کسانی که رنج می برند هیچ سمی ندارند

نگذارید نیت این افراد اشتباه باشد