فال حافظ 18 بهمن ماه

فال حافظ 18 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 82 حافظ

اون صورت چاق که بعد از حمام مونده

چه اشتباهی دید که او را گمراه کرد؟

منو از چشم دنیا ببین

هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده است

فروردین ماهی عزیز… به خاطر کردار و گفتارت از عزیزی بیگانه شده ای و دور از او زندگی می کنی. ناامید و نگران نباشید، به این فکر کنید که هر تور یک روز به پایان می رسد و شما به عزیز خود خواهید رسید. اگر می خواهید به خواسته قلبی خود برسید، افکار و باورهای ناامید کننده را از خود دور کنید و همیشه با امید به آینده نگاه کنید. به نیازمندان آرامش و رحمت عطا کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 126

یک روح زیبا هیچ تمایلی به دنیا ندارد

کسی که این حق را ندارد، این حق را ندارد

زن دلستان را با کسی ندیده ام

یا من نمی دانم یا او نمی داند

اردیبهشت ماهی عزیز… زندگی بدون عشق بی ارزش است و حتی اگر گنجی هم داشته باشی گم می شود. هر فردی بیش از مال دنیا نیازمند نصیحت بزرگان است. زندگی فراز و نشیب های خودش را دارد، به خودت سخت نگیر و به لطف خدا امیدت را از دست نده. پولی را از دست دادید که بدون برنامه ریزی و فکر نمی توانستید به دست آورید. برای اینکه دچار مشکل نشوید، راز خود را برای کسی فاش نکنید. زندگی ادامه دارد، چه خوب چه بد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 147

نسیم صبا بر من آگهی بارید

روز مصیبت و اندوه را کوتاه کرد

جام چک را به خواننده های صبح بدهید

به من قول بده که باد صبح بیاورد

خورهاد ماهی عزیز… فال شما بسیار زیبا و واضح است و این ناشی از نیت پاک شماست. مژده پایان رنج به شما خواهد رسید. یک تغییر در راه است و شانس با شما خواهد بود. شما برای رسیدن به هدفتان مشکلات و مشکلات زیادی را متحمل شده اید اما در نهایت به آنچه دلتان می خواهد می رسید و آرزویتان برآورده می شود. هرگز خدا را فراموش نکن تا لطف و رحمت او همیشه شامل حال تو باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 150 حافظ

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا همیشه مست هستند

پس دانه خال را زیر چین زلف گذاشت

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

تیر ماهی عزیز… بالاخره وقت آن است که شما هم به موفقیت برسید. پیروزی خود را از دیگران دریغ نکنید. مراقب اطرافتان باشید، برخی افراد سعی می کنند جلوی پیشرفت شما را بگیرند. تمام تلاش خود را بکنید تا خداوند نقشه های آنها را خنثی کند. بعضی ها نمک می خورند و نمکدان می شکنند، اینها ظاهراً دوست شما هستند اما از آنها دوری کنید، آنها چیزی جز دشمن نیستند. خانواده خود را آرام کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

نگاه حافظ شماره 189

اگر دولت طائر بازگشایی شود

یار برمی گردد و با واسال قرار ملاقات می گذارد.

هر چه دید دم در نماند.

خون بخور و برنامه ریزی کن

مرداد ماهی عزیز… آرزوی شایسته و بجا داری، اما اگر عاشق اما هستی، بدانی که راه رسیدن به هدف، تلاش مضاعف، تلاش و کوشش برای رفع موانع است. هدف شما آنقدر برای شما مهم است که حاضرید همه چیز را برای رسیدن به آن انجام دهید، اما احساس می کنید کسی به شما گوش نمی دهد. این چیزی نیست که شما فکر می کنید، دوستانتان در اطراف شما هستند و به شما کمک خواهند کرد. اطرافیان خود را بشناسید و دوست را از دشمن تشخیص دهید. شما به زودی به هدف خود خواهید رسید و دشمنان شما شکست خواهند خورد. خبرهای خوبی در راه است.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 199

واعظان قابیل در محراب و منبر اجرا می کنند

وقتی تنها می روند کار دیگری می کنند

من با دانشمند شورای تحقیق مشکل دارم.

چرا کسانی که به خود توبه می کنند کمتر توبه می کنند؟

شهریور ماهی عزیز… انگار به جای اینکه بخواهی مشکلت را حل کنی، اوضاع را بدتر می کنی. دست از دروغ و ریا بردارید که در نهایت باعث آبروریزی مردم می شود. صادق و رک باشید زیرا صداقت و درستکاری در امور است که باعث پیشرفت می شود. خود را از وسوسه های دشمنان دور نگه دارید. وسوسه شما را گمراه می کند، پس تا می توانید از آن دوری کنید. خداوند مشتاق شنیدن بازگشت شما و صدای ستایش شماست. شما فضایل زیادی دارید اما از آنها غافل شده اید و فضایل شما فرصتی برای آشکار شدن ندارد، با خود و خدای خود خلوت کنید و در کار خود فکر و تعمق کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 249 نفر از آنها

ای سبِه، عطری از زمین بیاور دوست من

غم دل را دور کن و مژده بیاور

یه چیز جالب از دوستت بهم بگو

یک خبر خوب از دنیای اسرار بیاورید

مهر ماهی عزیز… عزیزی داری که به خاطر دوری از او و روزهای نفس گیرت به تو سختی می کشد. مطمئن باشید این روزهای سخت تمام می شود و انتظار به پایان می رسد. طعم تلخ جای خوشی را خواهد گرفت. صبور باش و به خدا توکل کن. با خیال راحت به کار خود ادامه دهید. اگر می خواهید در مسیر عشق موفق باشید باید ساده لوحی را کنار بگذارید و هوشیار و باهوش باشید. حتی اگر رقبای شما به شما صدمه بزنند، دوستتان شما را بیشتر از همه آنها دوست دارد. آنهایی که راه عشق را می شناسند در این راه از رسوایی نمی ترسند، تنها کسی که باید از آن بترسی خداست، همین.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره حافظ 310

سلام طایر فرخ پ فرخنده پیام

خوش اومدی چی شده دوست من کجایی؟

خداوند این کاروان را به رحمت ابدی بفرستد.

از او دشمنی گرفتار شد و عاشقی گرفتار شد

آبان ماهی عزیز… بخت به تو رسید. اخبار غیر منتظره ای دریافت خواهید کرد که زندگی شما را تغییر خواهد داد. شما تمام حریفان خود را شکست می دهید و موقعیت ویژه ای پیدا می کنید. از فرصت هایی که برایتان پیش می آید نهایت استفاده را ببرید تا شادی کامل را روی شانه هایتان احساس کنید. با دوستان و آشنایان خود صبور و مهربان باشید. به زیردستان خود رحم کن تا خداوند به تو رحم کند. عشق در ذهن شما جاودانه است و عشق و صفا برای همیشه بین شما برقرار می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 367 حافظ

من فتوای پیر موگان را دارم و این یک ضرب المثل قدیمی است.

دیدن جایی که دوستی در آن نباشد ممنوع است

من این دلقک ریاکار را پاره می کنم، چه کنم؟

صحبت با روح عذاب است

آذر ماهی عزیز… خیلی وقت پیش قول و قرار دادی، حالا فکر می کنی دیگران از قولی که به تو داده اند پشیمان هستند. به توافقی که بسته اید وفادار باشید و به قول خود عمل کنید تا دیگران از شما الگو بگیرند. هر کس باید در آبرو و مقام خود همنشینی داشته باشد. برای اینکه توهین نشوید، از برخورد و صحبت با افراد جنس مخالف و غیر صادق خودداری کنید. شما مدت زیادی است که به دنبال نیازهای خود در آن در می کوبید. صبر کنید و امیدوار باشید که کارت شما حل شود و کسی به شما کمک کند. به شرطی که به توصیه های آنها گوش دهید. به اذن خدا از دامی که برایت گذاشته اند فرار می کنی و شیطان را شکست می دهی و به حالت و سعادت می رسی. اگر وضع مالی شما خوب نیست نگران نباشید و خدا را شکر کنید زیرا اخلاق نیک سرمایه شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 411

بنفشه مثل یک تنبل تاب می خورد

پرده غنچه به لبخند دلگرم کننده شما آسیب می رساند

ای گل زیبا، بلبلم را می سوزانم

هر شب دعای شما حق است

دی ماهی عزیز… شما تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید، از این پس انتظار داشته باشید که تلاش شما در آرامش و شادی به ثمر بنشیند. نادیده گرفتن و تحقیر دیگران کافی است زیرا این کار باعث ناراحتی شما نیز می شود. اکنون وقت دعا و توفیق از خداوند است. هر چه می خواهی از خدا بخواه و هر کاری می کنی برای رضای خدا باشد. وقت آن است که با دیگران کنار بیایید و به یکدیگر کمک کنید تا آنچه را که نیاز دارید سریعتر بدست آورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

نگاه حافظ شماره 490

برای همه دیوانه شدن دیر نیست

عبا در جایی است و کتاب در جایی

در دل غباری است که آینه شاهانه است

از خدا می خواهم که واضح صحبت کند

بهمن ماهی عزیز… تو آدم مصممی هستی و وقتی کاری رو شروع میکنی تمومش میکنی. دنبال کسی می گردی که راز دلت را بگوید، اما کسی را پیدا نمی کنی. دلتنگی تو را عذاب می دهد و مثل شمع آب می شوی. شاید هیچ کمکی نداشته باشید، اما بدانید که خدا با شماست و صدایتان به شما می گوید فردای بهتری در انتظار شماست. پایداری و ثبات قدم شما را به هدفتان می رساند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 494

ای دل من از آن چاه بیرون می آیی

هرجا بری زود پشیمون میشی

اگر مایل به استدلال هستید گوش کنید

آدم صفات روضه رضوان به درایی

اسفند عزیز… گرفتن تصمیمات عجولانه باعث پشیمانی شما می شود پس از تصمیم گیری عجولانه خودداری کنید. اگر قصد انجام کاری را دارید، کمی صبر کنید، یک روز موقعیت فعلی خود را از دست خواهید داد، موقعیت فعلی شما آنقدرها هم بد نیست. به حرف کسی گوش نده سخنان افراد مختلف را با دقت بسنجید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید. ناراحت نباش و ناامید نشو. اگر با دقت و عاقلانه رفتار کنید، به آنچه می خواهید خواهید رسید. نماز صبح را فراموش نکن