فال حافظ 18 فروردین ماه

فال حافظ 18 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

اردیبهشت، دی… خدا را شکر لطفش شامل حال شما می شود و به هر چیزی که می خواهید می رسید. سربلندی و موفقیت در زندگی تجاری و کاری از آن شما خواهد بود. زمان بسیار ارزشمند است، از هر دقیقه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. کارهای غیر ضروری انجام نده به زودی شک های شما از بین می رود و راه درست برای شما آشکار می شود.

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه مه است جان… به زودی پول زیادی می گیری. وقتی در دعا و درد دل هستید از خدا بخواهید که هرگز ذلیل نشوید. شما در هر شرایطی فردی قابل احترام و محبوب خواهید بود. سرنوشت شما طوری است که تا زمانی که با مشکلات زیادی روبرو نشوید نمی توانید به یک دوست برسید. پس هرگز امید خود را از دست نده و اعتماد خود را به خدا از دست نده.

چه نعمتی بود که ناگهان با قلمت نوشتی

حقوق خدمات ما به شما ارائه می شود

به نوک کرم رسیدی درود.

کارخانه در دوره موبد

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… داری غرق رویاها و خیالات خودت هستی. البته رویاهای شما پایانی ندارند، اما وقت خود را تلف می کنید. هیچ کس آنقدر بزرگ نیست که بتواند تمام رویاهای نوح را محقق کند. پس از زمانی که دارید لذت ببرید زیرا فرصت ها مانند رعد و برق و باد خواهند گذشت. اگر چیزی متعلق به شما باشد، قطعا به آن خواهید رسید. خواندن تاریخ و توجه به گذشته به شما در این امر کمک می کند.

شراب و تجمل پنهان چیست؟

بدون توجه به باد به صف شدیم

گره از دلت بگشا و سپهر را فراموش نکن

هیچ مهندس به فکر چنین گره ای نبود

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

پرنده خوشبختی بالای سر شما پرواز می کند. این موقعیتی است که برای همه آسان نیست، و اکنون مسئولیت آن بر عهده شماست، پس از موقعیت فعلی خود قدردانی کنید. درخواست خود را با صدای بلند فریاد بزنید تا کسی صدای شما را بشنود و به هدف مورد نظر خود برسید. اگر فال را به قصد رسیدن به مکان و مقامی انداختی; بدانید که آن روز بسیار نزدیک است و به جایگاهی که در ذهن خود پرورش داده اید خواهید رسید. امید نور توست

اوج خوشبختی در دام ما می افتد

اگر بگذری، به عهده ما خواهد بود

از شادی کلاه کف می کنم

اگر عکس شما در لیوان ما افتاد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد، حوت… شما احساس تنهایی می کنید و هیچکس قدر واقعی شما را نمی داند، دوست واقعی و غم خوار ندارید، اما نداشتن دوستی صمیمی با یک فرد بسیار بهتر از معاشرت با دیگران است. افراد اشتباه اسرار دلت را برای کسی فاش نکن و به راحتی به کسی اعتماد نکن زیرا تمام دردهای دنیا به دلت می آید. حریفان شما در حال بازی کردن هستند، مراقب باشید. به دنبال یاور وفادار باشید و بذر امید را در دل خود بکارید، گره امورتان را محکم نکنید و آن را سخت نکنید.

چه کسی به ما وفادار است؟

به جای انجام کارهای بد، اجازه دهید کارهای بد انجام دهند

ابتدا خلاصه پیام شما به بنگ نای و نای آرد

ون گه می تواند برای یک لیتر به من وفادار باشد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… دستت را جمع می کنی و منتظر بخت و اقبال می مانی. نگران نباشید، از سرگردانی رهایی خواهید یافت. به زودی قولی خواهید داد و اعتمادی دریافت خواهید کرد که باید به خوبی از آن مراقبت کنید. از دروغ و اغراق در کار خود بپرهیزید. در مرکز توجه بودن چندان خوب نیست. اگر دروغ می گویید مستحق تبعید و طرد شدن هستید. قرآن را زیاد بخوانید تا شیطان همیشه از شما دور بماند. همه نمی توانند حقیقت را بدانند، اگر می خواهید حقیقت را بدانید باید از دنیای پر هیاهو دوری کنید و به قلب خود بازگردید.

نادان ها از بازی ما تعجب می کنند

من راهی هستم که به آنها اطلاع بدهم

اما افراد باهوشی وجود دارند

عشق می داند که در این دایره سرگردان هستند

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… سخت کوشی از ویژگی های بارز شخصیت شماست، می خواهید به دوستی برسید و قصد دارید با عزمی راسخ و اراده ای قوی در راه رسیدن به او قدم بردارید. اینگونه با ناامیدی ها کنار می آیید و اجازه نمی دهید شما را دچار رکود کنند و باعث کناره گیری شما شوند. با دست نشستن و بی احتیاطی کاری نمی توان کرد. از شکست ها به عنوان درس استفاده کنید و از آنها درس بگیرید. صبور باشید و سخت کار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. شما به زودی در یک گروه خواهید بود و با افرادی ملاقات خواهید کرد که یک جلسه خوب و رضایت بخش خواهد بود.

تا زمانی که به آنچه می خواهم دست پیدا نکنم از درخواست دست برنمی دارم

یا بدن زنده می شود یا زندگی از بدن خارج می شود

بعد از مرگم قبرم را باز کن ببین

وقتی آتش درونم از کفن دود می شود

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… خیلی وقته که از کسی یا چیزی که دوستش داری دوری، حاضری همه چیز رو رها کنی تا اونو پس بگیری چون میدونی از هر چیزی و هرکسی بهتره. نگران نباش آنچه را که از دست داده ای به دست خواهی آورد و زمان دوباره برای کامت شیرین خواهد شد. شاید او از دل شما خبر ندارد، پس تلاش کنید و از راز دلتان با او صحبت کنید. اگر از علاقه شما مطلع شود، برمی گردد. اعتدال در همه چیز رمز موفقیت شماست، پس از افراط و تفریط بپرهیزید و اعتدال را رعایت کنید.

اگر آن پرنده مقدس از من برگردد

زندگی گذشته من به من باز خواهد گشت

امیدوارم دوباره این اشک ها سرازیر شود

قدرت حکومت از ذهن من محو خواهد شد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… شما فردی هستید که با دیگران رفتار شایسته و مناسبی دارید و انتظار دارید آنها نیز با شما رفتار مشابهی داشته باشند، اما باید بدانید که خوب بودن نتیجه رفتار صحیح و محترمانه طرف مقابل با شما نیست. برعکس، شما برای ارضای وجدان خود نیکی می کنید. نیکی کن و اجر را بدون نگرانی از خلقت به خدا بسپار. با دوستان صمیمی خود صادق باشید. همه سزاوار شنیدن راز قلب شما نیستند، به خصوص آنهایی که به شما حسادت می کنند. هیچ وفاداری در آنها نیست. سخنان بزرگان و دوستان مورد اعتماد را بشنوید و از سختی ها و مصائب روزگار ناامید نشوید. بعد از هر سختی آرامش و وضوح وجود دارد. دعا و توکل به خدا را فراموش نکن.

هر که بوی خوش تو را در باد سبا شنیده باشد

او یک کلمه آشنا از یک دوست آشنا شنید

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… دوران سختی را پشت سر گذاشتی، اکنون زمان آرامش، ارتباط و رسیدن به خواسته قلبی است. پشیمانی و پشیمانی از اتفاقات گذشته هیچ سودی برای شما نخواهد داشت، فقط باید بتوانید از آنها درس بگیرید و اشتباهات خود را اصلاح کنید، دوستان و افراد خوبی در اطراف خود دارید، با دوستان خود صمیمانه و صادق باشید. اگر کسی که قبلاً به شما حسادت می‌کرد یا به شما ظلم می‌کرد، از شما عذرخواهی کرد، به خاطر موقعیت خوبتان از او تشکر کنید، او را ببخشید و او را ببخشید.

شامات روح ویداد و شامات برق وصل

بیا نسیم شمالیت را بو می کنم

احدیه بیجمال حبیب قف ونزیل

صبر جمیله به جای هوس جمیله چیست؟

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… تو عاشق صادق و پاکی هستی و به عشقت وفادار. حالا شما به دنبال راهی برای خروج هستید، خسته شده اید. اطرافیان شما عیب های شما را پنهان می کنند و هنر شما را نمی بینند. خود را از حسادت و نفرت نسبت به دیگران رها کنید. برای اینکه دچار مشکل نشوید، اهداف مبهم را دنبال نکنید. از منافقان دوری کن و خودخواهی را از خود دور کن. به راحتی عصبانی نشوید و در برابر حوادث مقاومت کنید. خداوند در جایگاه مناسبی قرار دارد و یار و یاور شما خواهد بود. دوری از افراد متکبر و خودنمایی و عادت به ریا و دوستی با افراد پاک و درستکار سودمند است.

من همانی هستم که در شهرم به عشقش معروف است

اونی که ندیده من دیدمش

بیایید وفادار باشیم، سرزنش کنیم و خوشحال باشیم

توهین در دین ما کفر است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… شک نکن که خدا صدای دلت را می شنود. هر چند فکر می کنی به تو تهمت می زنند، باز هم امیدوار باش، منافقان معیار عمل نیستند، اگر به دل خود نگاه کنی حقیقت بر تو آشکار می شود. تمام تلاشت را بکن تا با نامی زیبا از تو یاد کنند و نامی زیبا برای خود بگذارند. نه تنها پول ندارید، دیگران از شما دوری می کنند و دوستانتان هم شما را دنبال نمی کنند. باهوش باشید و هر کلمه را از جاده تا در دنبال کنید. به خدا اعتماد کن. بنده خدای متعال شما را می سازد. ثروت برکت یافت به انتقام فکر نکن شکایت نکن. انتقام گرفتن از همه ستمگران را به خداوند متعال بسپارید.

که پیام گدا را برای پادشاهان آورد

دو هزار مربا در لیوان می فروشند

من ویران و رسوا هستم و هنوز امیدوار هستم

رسیدن به نام نیک با تلاش عزیزانتان