فال حافظ 2 اردیبهشت ماه

فال حافظ 2 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… این روزها در غم و پریشانی. شما از یافتن چیزهایی که از دست داده اید ناامید خواهید شد، اما همه این مشکلات تمام می شود و آنچه را که از دست داده اید خواهید یافت. خبرهای خوبی در راه است. در برابر مشکلات خود خم نشوید، زیرا بعد از هر شکست یک پیروزی است. سعی کنید ذهنتان بر قلبتان تسلط پیدا کند. با این حال، فکر نکنید که همه خوبی ها در شما جمع شده است و شما از همه چیزهای بد آزاد هستید.

نسیم ملایم سحر کجاست دوست من؟

خانه آن عاشق شیرین کجاست؟

شب تاریک است و راه امنی در پیش است

تاریخ جلسه کجاست؟

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… به ظاهر افراد توجه نکن. این درونی ترین اصل فرد است که می تواند بر شما تأثیر بگذارد. ظاهر شما آنقدر شما را فریب داد که دیگران از شما سوء استفاده کردند. شما آنقدر عاشق هستید که فکر می کنید اگر بشنوید که طرد شده اید خواهید مرد، اگر برای شریک زندگی تان آنقدر مهم نیستید پس بیشتر از این خودتان را ناراحت نکنید. شکست در عشق هرگز کسی را نکشته است.

شما مثل تاجی بر سر مردم خوب کشور هستید

اگر همه عاشقان به تو باج بدهند

دو چشم شوخ تو از اشتباه و حبس پریشان است

او به چین و هند ادای احترام کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… در گذشته با دوستان و آشنایان روزهای خوبی داشتی، اما حالا از ته دل غمگینی، فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و عشق و وفاداری در این دنیا نیست. این روزها دچار مشکل شده اید و باید برای نجات خود تلاش کنید. راز خود را برای کسی نگه داری یا فاش نکن. به رحمت و رحمت الهی امیدوارم.

روز پیوند عاشقان را به خاطر بسپار

آن روزها را به خاطر بسپار

کامم زهر درد شد

فراموش نکنید که به دنبال غذاهای شاد باشید

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… تو دل پاک و وجدان پاکی داری، هر چه به دست می آوری به برکت قلب پاک و صادق توست. مدتی است که صبور بوده اید و به زودی نتیجه صبر و خلاقیت خود را خواهید دید. شرایط و موقعیت را برای رسیدن به هدف خود آماده کنید. شرایطی خواهد بود که تحول مادی و معنوی ایجاد می شود، در مسیر کمال معنوی قدم می گذارید و روح معنوی شما رشد می کند. به خدا توکل کن و به خانواده ات بیشتر توجه کن تا از دستت عصبانی نشوند.

انحنای ابروی تو را در نمازم به یاد آوردم

موقعیتی پیش آمد که محراب فریاد زد

اکنون به صبر، قلب و هوش نیاز دارم

صبری که دیدید کاملا به هدر رفته است

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی… فرصتی را از دست دادی و حالا حوصله ات سر رفته است. تجربه آن بدون دل خوردن ممکن نیست. باید سعی کنید فرصت و زمانی را که مانند طلا به سراغتان می آید به راحتی از دست ندهید. از لحظات زندگی خود سوء استفاده نکنید و بی دلیل در دیگران ایراد نگیرید. برای حرکت رو به جلو باید شک و تردیدهای خود را از بین ببرید. با کمی اراده و مشورت با دیگران می توانید بهترین تصمیمات را در زندگی بگیرید، پس از شنیدن سخنان حکیمانه افراد متفکر بی خیال رفتار نکنید. افرادی که حقیقت را برای جلب رضایت دیگران پنهان می کنند، به خود آسیب می رسانند. امیدت فقط به خدا باشه فقط همین.

مدتی است که ننوشته ای و چند روزی است

چندتا پیام خصوصی براتون فرستادم؟

ما نمی توانیم به آن هدف بزرگ برسیم

چند قدم برداشتی؟

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… هر کاری کردی و به زور می خواهی همه چیز را بگیری. اگر در راه خدا قدم نروی و امیدت به او نباشد، نمی توانی به هدفت برسی. رمز و رمز پیروزی شما این است که قلب خود را به خدا ببندید و ایمان خود را کاملاً بپذیرید. پس به او اعتماد کن و به روحت آرامش بده. اگر برخی از اطرافیان شما را مورد انتقاد یا انتقاد قرار می دهند، به رفتار آنها اعتراض نکنید، به سخنان نادرست آنها پاسخ دهید و صبر را پیشه خود قرار دهید. برنده شدن در هر کاری سالها تلاش می خواهد.

مرا به خاطر عشق رندی و آن فضول سرزنش کنید

به چالش کشیدن اسرار علم غیبی

کمال عشق را ببینید نه نقص گناه را

متاسفم برای هر کسی که از هنر کوتاه می آید

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… فکر می کنی همه تو را در دریای مشکلات و سختی ها رها کرده اند و هیچکس به فکر نجاتت نیست، به همین دلیل از اطرافیان دلخور می شوی. همه این مشکلات نشان از اراده خداست و شما مورد آزمایش قرار گرفته اید. نگران نباش، لطف خداوند تو را فرا خواهد گرفت و کمکت نجاتت خواهد داد. البته بدانید که این دردها نیز ناشی از بی توجهی شما بوده است; شما در گذشته از هوش و درایت خود نهایت استفاده را کرده اید، اما مدتی است که دچار مشکل شده اید، هنوز دیر نشده است و می توانید با تصمیم درست جان خود را نجات دهید. اگر عشق به سراغ شما آمد، از آن استقبال کنید و به شما امکان رشد و موفقیت را می دهد.

مسلمانان من زمانی که اغذیه فروشی بودم

چیزی با او اشتباه است

داشتم توی گردباد غم فرو می رفتم

او امید ساحل بود

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… با تمام وجودت عاشق شده ای و این عشق چنان در دلت جای گرفته است که احساس می کنی از روز اول عاشق شده ای و هرگز نمی توانی بدون عشق زندگی کنی. بدان که در راه عشق همیشه سختی هاست و درد عشق بر دل عاشق فرود می آید. با اراده قوی به سمت هدف خود قدم بردارید. مهم نیست که با چه موانعی روبرو می شوید، ناامید نشوید زیرا ناامیدی بزرگترین دردسر مردم و زندگی آنهاست. دو رو بودن در زندگی خیلی بد است. عشق هدیه ای از طرف خداوند است، پس شک را از خود دور کنید.

باشد که نقش تو هرگز از قلب و روح من بیرون نرود

من هرگز آن درخت سرو را فراموش نمی کنم

دهنت با دماغم مخلوط شد

به عذاب بهشت ​​و غم زمان نرو

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… مدت زیادی است که دچار رکود مالی و بی پولی شده اید و همین باعث می شود که نگران نشوید. حافظ مژده می دهد که بالاخره صبح روشن طلوع می کند و این همه تاریکی پایان می یابد. پس به خاطر مسائل کوچک و بی اهمیت به غرور و شرافت خود لطمه وارد نکنید. چیزی که آبروی شما را نجات می دهد این است که به آنچه دارید راضی باشید و از جاه طلبی دست بکشید. در دوستی محکم، یکدست و صادق باشید. سعی کنید منصف باشید و به همه دوستان خود به یک چشم نگاه کنید. اگر خدای مهربان و بخشنده ای دارید، جای نگرانی نیست.

ابر ادهری برخاست و باد نوروزی وزید

من پول می خواهم و به آنچه راوی گفته بود رسید

شاهدان شواهد هستند و من از کیفم شرمنده ام

بار عشق و فقر سنگین است و باید آن را به دوش کشید

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… مژده که هر کاری که بکنی به خواسته هات میرسی و پیروز میشی. خبر آنقدر خوب است که نمی توانی جلوی خوشحالی خود را بگیری. البته همه اینها مستلزم این است که مصمم باشید و از کار خود غافل نشوید. مراقب اطرافیانتان باشید، به خصوص کسانی که از شما کینه دارند. نخواب زیرا کسانی هستند که در کمین هستند تا از تو سوء استفاده کنند و شما را به بیراهه بکشانند. از یاد خدا غافل نشوید و همواره در افزایش دانش خود بکوشید.

بیا وقتی شاه منصور می آید

نوید و مژده فتح به مهر و ماه رسید

جمال بختزا به ظفر نقاب زد

کمال عدل به فریاد شاکی پاسخ داد

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… تو آدم خوبی هستی ناخواسته اشتباه کردی و حالا پشیمان شدی و خجالت کشیدی، اینقدر دستت را نگیر، پشیمان بودن مشکلی را حل نمی کند، این که پشیمان هستی. برای جبران آن کافی است برای جبران هر چه زودتر گام بردارید اگر توبه شما را بداند قطعا شما را خواهد بخشید. دوستان و اطرافیان خود را بشناسید و از دوستان بد دوری کنید. اگر هر کار را با دقت و مراقبه بیشتری پیش ببرید، موفق خواهید بود. وفاداری خود را به دیگران ثابت کنید تا آنها در مورد شما مثبت فکر کنند.

نسیم خنک مامانبر مورد علاقه شماست

در ساعات اولیه صبح در هوای شما بلند می شود

برو ای پرنده مبارک لاگا!

که از خاک آن در آب می بیند

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… به نظر می رسد یکی از دوستان قدیمی شما به شما آسیب رسانده است و به همین دلیل رفتار خوبی با او نداشته اید. خشم خود را کنترل کنید، با عصبانیت و کینه به جایی نخواهید رسید. از دوستان نزدیک خودداری کنید. بهتر است با درایت پیش بروید و با مشکلات و مشکلات دوستانه روبرو شوید. از دوستان خوش نیت کمک بخواهید و اگر به شما نصیحت می کنند گوش کنید. به رحمت بیکران خداوند ایمان داشته باشید و قرآن بخوانید. از دارایی خود چیزی به فقرا بدهید.

با ما به این کینه بیا مرز

شما حق دارید برای مدت طولانی صحبت کنید

به نصیحت قابیل توجه کن

از آن جواهر گنج تو