فال حافظ 20 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 10 حافظ

پیرمرد ما از مسجد به میخانه آمد

دوستان بعد از این طرح چه مسیری دارید؟

ما مریدان به سمت قبله نگاه می کنیم.

پیرمرد ما در یک طرف خانه خمار است

فروردین ماهی عزیز… راهی که می روید درست است و خیر دنیا و آخرت دارد و یاران زیبا در این راه با شما هستند. هدف خود را با برنامه ریزی و تفکر دنبال کنید و با قاطعیت و شجاعت مسیر را طی کنید. به زودی به گروهی اضافه می شوید که ممکن است سرنوشت شما تغییر کند. شما علائم و سیگنال های مثبتی از آن گروه دریافت خواهید کرد. اگر پرهیزگار و پرهیزگار باشید از گزند هر بلایی رهایی می یابید، به امور شما رسیدگی می شود، امور شما هر طور که می خواهید باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 58 حافظ

سر ارادت ما و آستان یار مقدس

هر اتفاقی برای ما بیفتد تعهد اوست

دوستی مثل خودم ندیدم با اینکه از اردیبهشت و مهر گذشته

آینه ها را جلوی رخ دوست گذاشتم

ارديبهشت ماهي عزيز… هر چه در اين دنيا براي ما پيش مي آيد خواست خداست. از توجه به این امر غافل نشوید و در تغییر اراده خداوند بیهوده تلاش نکنید. حتی اگر رویدادها نگران کننده به نظر می رسند، آنها را به فال نیک بگیرید و به جنبه های مثبت آنها توجه کنید. درد برخورد با ائمه را فراموش نکنید، زیرا هر سودی که در این مرحله از زندگی خود می بینید از راهنمایی آنهاست. برای آرامش قلب و روح خود را به آنها نزدیک کنید. بدین ترتیب به مقصود می رسی و عاقبتت به خیر می شود، از دوری عزیزان غمگین نمی شوی و در عین حال از آتش جان در امان می مانی.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 128

هیچ چیزی در شهرسازی وجود ندارد که ما را خوشحال کند

خدایا کمکم کن لباسامو از اینجا دربیارم

حریفی که قبل از او مست شد کیست؟

معشوق با دل سوزان تمنا نام خواهد داشت

خرداد ماهی عزیز… تو به امید رویایی خشن قصد ترک وطن را داری، اما برای این تصمیم باید عاقلانه و با دقت عمل کنی. گیج می شوید و از دیگران کمک می خواهید. انتظار نداشته باشید دیگران کارهایی را برای شما انجام دهند. از تلاش و استعداد خود برای یافتن راهی برای حل مشکلات استفاده کنید. با کمی فکر و تفکر می توانید بهترین ها را انتخاب کنید. به خدا توکل کن که لطف او شامل حال تو خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 136 حافظ

شما نمی توانید دست خود را روی حلقه بگذارید

نمی توان به حرف خود و باد صبا اعتماد کرد

آنچه من سعی می کنم انجام دهم این است که در قلب شما باشم

آنقدر زیاد که نمی توان آن را تغییر داد

قوس عزیز… شما فردی را دوست دارید که بسیار حساس و زود عصبانی است و بسیاری از افراد نیز او را دوست دارند و گاهی از این بابت ناراحت می شوید. این خواست خداست و تقدیر الهی قابل تغییر نیست. به او اعتماد کنید و به سخنان دشمنان خود گوش دهید. با مردم خوب باش و دعوا نکن. همه نمی توانند وارد قلب شما شوند و محرم پنهان شما باشند. در انتخاب دوستان صمیمی خود دقت کنید. کمک خواستن از خدا را هرگز فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 146

صبا در سحر بوی زلف یار می آورد

قلب عصبانی به ما بو می دهد

من آن شکل صنوبر را در باغ دیدم

هر گلی که با غم و اندوه شکوفا شود، دردسر می آورد

مرداد ماهی عزیز… این روزها کارهایی انجام می دهید که بعید است و این کارها باعث تعجب اطرافیانتان می شود. قبل از بیان هر کلمه به آن فکر کنید. هر هدف و مقصدی نمی تواند در نهایت سودمند باشد، پس با سنجیدن همه جوانب و آگاهی از هدف، به سوی آن گام بردارید. هوشیار بودن قبل از شروع کار می تواند فرد را از شکست دور نگه دارد. خود و دیگران را با اعمال و سخنان بدون فکر عذاب ندهید. به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

نگاه حافظ شماره 205

نام ها و نشانه هایی برای میخانه وجود خواهد داشت

سر ما سرزمین پیر موگان خواهد بود

انگشتر پیر مغان ازلم در گوشم

ما همانی هستیم که هستیم و همینطور خواهیم بود

شهریور ماهی عزیز… تو انسان وفاداری هستی و اگر دست دوستی به سوی کسی دراز کنی تا آخر با او خواهی بود و دوستی نیمه دل نخواهی بود که نشان از شخصیت بلند و مهربانی تو دارد. . به رفتار خوب خود ادامه دهید تا شما را به جلو نگه دارد. اخیراً احساس می‌کنید بدشانسی آورده‌اید و چیزی که حقاً متعلق به شماست توسط دیگران تصرف شده است، اما نگران نباشید. هیچ کس نمی داند فردا چه خواهد شد، اما با خرد و مهربانی می تواند فردای خود را آنطور که می خواهد بسازد. صبر، پشتکار و امید در هر کاری لازم است تا ارتباط خوبی با آنها برقرار شود. پس وقت بگذارید، منتظر باشید و به آینده ای روشن امیدوار باشید. توکل به خدا و درخواست کمک را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره ۲۵۵

یوسف ناپدید می شود و به کنعان باز می گردد

بگذار کلبه پر از غم باشد

ای دل غمگین غصه نخور

وین با حالتی غمگین به سامان بازخواهد گشت.

مهر ماهی عزیز… تو در زندگی سختی های زیادی کشیدی، گرفتاری های زیادی را متحمل شدی، مژده به اینکه گمشده های زندگیت بالاخره پیدا می شوند و لحظه های دردناکت را به شادی تبدیل می کنند. هر راه طولانی پایانی دارد و به زودی به مقصد خواهی رسید. اگر امروز به هدف خود نرسیدید نگران نباشید، مطمئناً خیلی زود نشانه های پایان غم خود را خواهید دید. چون با خدا هستی همیشه از بلاها در امان خواهی بود. قرآن را خصوصی بخوانید تا راه رسیدن به هدف را گم نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره ۲۸۵ حافظ

در زمان پادشاه هتابخش

حافظ نشست و مفتی جامی نوشید

صوفی با پاهای خمیده در گوشه ای از خانقاه نشسته بود

تا اینکه محتسب را دیدم که سبو را بر دوش خود دارد

آبان ماهی عزیز… بهترین زمان زندگی شما همین الان است، زمانی که به شادی سپری می کنید. سعی کنید در مورد کسب و کار خود رفتار دوستانه داشته باشید و بینی خود را در تجارت دیگران فرو نکنید. این فقط وقت شما را تلف می کند. من به امیدهای دیگران اعتماد دارم و هرگز از قول آنها دست نمی کشم. شما نمی توانید به رویاهای خود برسید مگر اینکه روی پای خود بایستید و اراده ای قوی داشته باشید. مراقب باشید و از عجله بپرهیزید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید. مژده که عمر طولانی خواهید داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 348

دریا را می بینم، شکیبایی را در بیابان می ریزم

و در این کار دلم را به دریا خواهم زد

از دل گناهکار آه میکشم

بگذار آدم و حوا را در شکم تو بگذارم

آذر ماهی عزیز… اتفاقات سختی را در زندگی خود تجربه کردید و صبور بودید، اما امروز احساس می کنید صبرتان تمام شده است. غمگین بودن و حسرت گذشته فایده ای ندارد. راه حل شما چیز دیگری است. اگر امروز با مشکلات و مشکلاتی مواجه شدید، صبر خود را از دست ندهید. سختی های زمان مانند باد است. به سلیقه و ظاهر مادی تکیه نکنید. با توکل به خدا و حکمت می توانید فردای بهتری را برای خود بسازید. تلاش شما آنقدر زیاد است که می توانید به تمام اهداف خود برسید. کار امروز به فردا موکول شده است، پس امروز قدم بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 404

آنها فکر می کنند تئوری بهتر از این وجود دارد

گذری بهتر از این هم هست

تو خیلی با من مهربانی

دی ماهی عزیز… چرا مردم را کوچک می کنید و ارزش های آنها را نادیده می گیرید؟ با خوش بینی بیشتری به آنها نگاه کنید. برای رسیدن به هدف و آرزوی دلخواه خود باید انرژی بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر روی آن کار می کنید صرف کنید. با دوستان و آشنایان با تجربه مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. به مسائل زندگی بیشتر توجه کنید و همه جوانب موضوع را بسنجید. طمع را کنار بگذارید و به امید خدا برای برداشت میوه شیرین پیروزی عمل کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 417 حافظ

ایشم همیشه شاد

الحمدلله کارم خوبه

ای بخت سرکش، آن را بردار

گه جام زر کش گه لال مورد نظر

بهمن ماهی عزیز… روزگار مطابق میل شما خواهد بود و به آرزوهایتان خواهید رسید. معشوق شما آرزوی بسیاری از مردم و حسادت زنان زیباست. شما در زندگی بسیار موفق خواهید بود. از حسودان و منافقان برحذر باشید. به دیگران مغرور نشوید تا فراوانی و شادی شما ثابت و همیشگی باشد. از گناهان گذشته خود به ویژه ریا و ریا توبه کنید و هرگز خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 437 حافظ

داستان بهشت ​​در کویت یک داستان است

بیانات جمال حر در نگاه روایی

مرگ عیسی از دهان یک شوخی

Ab Hızır z به تمسخر لبهایش را می بوسد

اسفند ماه های عزیز… شما استعداد و ظرفیت و استعداد بالایی دارید تا جایی که می توانید از آن بهره ببرید. زمان از دست رفت؛ لحظات ارزشمند زندگی خود را هدر ندهید. چرا فکر می کنید دیگران بهتر از شما هستند؟ اونا هم مثل شما آدمای عادی هستن در راه رسیدن به هدف، از دیگران گله نکنید، گله نکنید، از کسی انتظار کمک نداشته باشید و در عوض به اراده و توانایی خود تکیه کنید.