فال حافظ 20 فروردین ماه

فال حافظ 20 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

حرف دل من با تو شهوت است شنیدن خبر دلم شهوت.

طمع خالص کسانی که داستان رقبای من را افشا می کنند هوس است

نظر: دلت را با سراب و چیزهای موقتی شاد نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد، از آینده نترس زیرا مانند آب زلال و پاک است. نگران نباش به وصل یار میرسی. به زیارت می روید و به زودی نصیبتان می شود.

فال برای متولدین اردیبهشت

قوس ابروی شوخ او برای کشتن من بود

نبودن نقش دو دنیا که رنگ عشق است

نظر: خودت را بسپار دست خدا. اینقدر از روزگار شکایت نکن و با خواست خدا مخالفت نکن وگرنه گم می شوی. خدا میدونه حال دل همه چیه پس نگران نباش. خدا را فراموش نکنید زیرا او در هر موقعیتی راهنمای شماست.

فال برای متولدین خرداد

هر سالکی که راه تغییر عقیده خود را بداند می داند که انسان بدی است.

او در مدتی که کارمند دولتی بود، جز این که در این ذهن مایه افتخار دنیا محسوب می شد، چیزی نداد.

نظر: چیزهای مهم را بدیهی نگیرید زیرا اشتباه خواهید کرد. حرفی زدی که باعث رنجش عده ای شد و دلشان را به دست آورد، چون در پیری و تنهایی کسی نیست که بتوانی با او همدردی کنی یا با او حرف بزنی. وقتی ماهی را از آب بیرون بیاورید تازه است. او در حال حاضر کارگردان نیست. پزشک خود را نزد خدا ببرید تا شما را شفا دهد و از مشکلات نجات دهد.

فال برای متولدین تیرماه

مباشر با نور باد، بگذار لیوان ما بسوزد

چهره ای را در لیوان عکس دیدیم که از لذت نوشیدن مداوم خود بی خبر بود.

نظر: آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگری نپسند. شما خود را در مشکلی گرفتار کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار است. آنقدر درگیر این موضوع شدی که اطرافیانت را فراموش کردی. مقاومت کن حتی اگر مجبوری التماس کنی. خودت را آزاد کن

فال برای متولدین مرداد

یاد روز عاشقان باشد، یاد آن روزها بماند

کامم از درد غم مسموم شد

نظر: فضایل و فضایل شما همه را مجذوب خود کرده است و این یکی از دلایل خوبی های درونی شماست. همه دوستان و آشنایان شما را دوست دارند و تحسین می کنند. همه در مقابل شما احساس کوچکی می کنند. شما اختلاف را خاموش می کنید و صلح می کنید. هیچ کس با شما قهر نیست. همه برای شما دعا می کنند.

فال برای متولدین شهریور ماه

سینه اش با آتش دلش در اندوهی عمیق سوخت *** در این خانه آتش گرفت و خانه را به آتش کشید.

تنم از دوری من و معشوق گرم شد *** جانم در آتش عشق سوخت

نظر: زمینه کار به دست شما سپرده شده، خواب و رویا را کنار بگذارید و حرفه خود را برای رسیدن به هدف تقویت کنید. وقت بگذارید، صبور باشید، زمان اتصال نزدیک است. دوست را از دشمن جدا کن، گذشته را فراموش کن و روشن فکر کن.

فال متولدین مهر

باغ من چقدر به سرو و صنوبر نیاز دارد؟

ای فرزند نازنین، کدام دین را پذیرفته ای؟*** خون ما از شیر مادر حلال تر است

نظر: سر شما را کسی پوشانده است. موانع زیادی وجود دارد که می توانید به راحتی از آنها عبور کنید تا به معشوق خود برسید. از خستگی شکایت نکنید. مرد بودن اگر ضعیف باشی، عقب می مانی، هیچ اثری از عشق و معشوق پیدا نمی کنی.

فال برای متولدین آبان

در این عصر، دوست خالی از عیب، شعر ناب و ناب است.

روزنامه که گذر عفت تنگ است

نظر: برای کمک و خدمت به دیگران مشکلی ندارید. شما زندگی خود را فدای یک دوست خوب خواهید کرد، اما انتظار نداشته باشید که دوستانتان مانند شما رفتار کنند، زیرا این شخصیت شماست. با خود مهربان باش و درد خود را در نظر بگیر.

فال متولدین آذر

بله، دنیا قابل دریافت است

می خواست راز خلوتیان یعنی شمع را فاش کند *** خدا را شکر که در دلش گرفت.

نظر: به رویاهای دست یافتنی فکر کنید. به آینده فکر کن سعی کنید زندگی خود را با رنگ و ریا نسازید و فکر کنید همه چیز موقتی است. شما یک صید خوب دریافت خواهید کرد که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب تله هایی که برای شما می گذارند باشید.

فال برای متولدین آذر ماه

اگر همه عاشقان کشوری مثل تاج*** باج بدهند، شما باید برای مردم خوب خود هزینه کنید.

دو چشم شوخ تو از اشتباه و حبس پریشان است

نظر: شما نمی توانید به راحتی به موقعیت و مادیات برسید. همه چیز باید کامل باشد. دل خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوا، اینگونه به مقصود می رسی و به هر مقام و منزلتی که رسیدی، در مقابل خدا تعظیم کن وگرنه همه چیز را از دست می دهی.

فال متولدین بهمن

چه نیازی به تماشای تنهایی، چون دوستان هستند، چه نیازی به کویر است؟

جانا از خدا بپرس چه حاجت داری، ما چه نیاز داریم؟

نظر: شما در جمع آوری پول و ثروت بسیار متخصص هستید. مشکلات زیادی برای شما وجود دارد. مقداری از پول خود را خرج کنید و سپس به اهداف دیگر خود خواهید رسید. شما ادعا می کنید که مظلومی هستید، اما اینطور نیست، اما کسانی هستند که تحت ظلم شما هستند و شما به آنها فکر نمی کنید. آدم مردمی باش خامه بخور بنده خدا باش تا همیشه به نیکی شهرت داشته باشی.

فال برای متولدین اسفند

به ناتوانان سلطانی که این دعا را می خواندند که با شکرگزاری شاه گدا محسوب می شدند.

از رقیب دیوسیرت به خدا پناه می برم، مگر اینکه آن شهاب خدا را یاری نکند.

نظر: شما در تخیل او زندگی می کنید. شما ادعا می کنید که عاشق هستید اما می دانید

برای رسیدن به وصل یار باید صبور باشید. با زاهد بودن به جایی نمیرسی تلاش کنید، حتی اگر سالها طول بکشد. اما در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید.