فال حافظ 21 اردیبهشت ماه

فال حافظ 21 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. با این حال باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل حافظ شماره 89

پروردگارا مرا سلامت کن

برگرد و مرا از بند سرزنش رها کن

سرزمین دوست خود را که سفر کرده است بیاورید

جایی برای ماندن تا چشم جهانیان

فروردین عزیز… دردسرها و دردسرها همیشه در زندگی بوده و هست، پس در این زمان نگران مشکلات اضطراری که درگیر آن هستید نباشید زیرا موقتی هستند. سعی کنید با یک ترفند خود را از این مشکلات نجات دهید. با یک گوشه نشستن و نگرانی هیچ کاری انجام نمی شود. برخیز و خودت را نجات بده

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 146

صبا در سحر بوی زلف یار می آورد

قلب عصبانی به ما بو می دهد

من آن شکل صنوبر را در باغ دیدم

هر گلی که با غم و اندوه شکوفا شود، دردسر می آورد

اردیبهشت ماهی عزیز… این روزها کارهایی انجام می دهید که برایتان بسیار بعید است و این کارها باعث تعجب اطرافیانتان می شود. قبل از بیان هر کلمه به آن فکر کنید. هر هدف و مقصدی نمی تواند در نهایت سودمند باشد، پس با سنجیدن همه جوانب و آگاهی از هدف، به سوی آن گام بردارید. هوشیار بودن قبل از شروع کار می تواند فرد را از شکست دور نگه دارد. خود و دیگران را با اعمال و سخنان بدون فکر عذاب ندهید. به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 185 حافظ

آیا انتقادات را دریافت کردند؟

تا همه راهبان بتوانند کار پیدا کنند

به نظر من بهتر است دوستان همه کارها را انجام دهند

بگذار بروند و کمک بگیرند

خرداد عزیز، ارزش واقعی هر چیزی با ارزش ظاهری آن متفاوت است. خوبی خدا در کمک به عزیزان است. سعی کن خودت رو کنترل کنی الان وقت حرف زدن نیست و فقط باید به فکر نجات یار باشید. برخی از افراد قصد آسیب رساندن به شما را دارند، از آنها دوری کنید و مراقب خود باشید. آنها به زودی عواقب اعمال بد خود را خواهند دید. برخی از افراد دو رو می خواهند شما را مسخره کنند، اسرار و نیازهای شما را برای کسی فاش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 199

واعظان قابیل در محراب و منبر اجرا می کنند

وقتی تنها می روند کار دیگری می کنند

من با دانشمند شورای تحقیق مشکل دارم.

چرا کسانی که به خود توبه می کنند کمتر توبه می کنند؟

قوس عزیز… به نظر می رسد که به جای تلاش برای حل آن، مشکل خود را بدتر می کنید. دست از دروغ و ریا بردارید که در نهایت باعث آبروریزی مردم می شود. صادق و رک باشید زیرا صداقت و درستکاری در امور است که باعث پیشرفت می شود. خود را از وسوسه های دشمنان دور نگه دارید. وسوسه شما را گمراه می کند، پس تا می توانید از آن دوری کنید. خداوند مشتاق شنیدن بازگشت و صدای ستایش توست. شما فضایل زیادی دارید اما از آنها غافل شده اید و فضایل شما فرصتی برای ظهور ندارد، با خود و خدای خود خلوت کنید و در کار خود فکر و تعمق کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۲۱۱ حافظ

داشت دوش می گرفت و صورتش قرمز شده بود

چقدر دل غمگین می سوزد

سنت عاشق شدن و مسیر هرج و مرج شهری

لباسی بود که متناسب با اندام او بود

مرداد ماهی عزیز… انگار شکست خوردی و ناامید شدی، دلت خون است و اوضاع آنطور که می خواستی نیست. بدانید که این وضعیت همیشگی نیست و روزی روی خوب خود را به شما نشان خواهد داد. صادق و صادق باشید و دوستان خود را به راحتی از دست بدهید. اگر فردی که دوستش دارید با شما سرد رفتار می کند، ناامید نشوید زیرا در اعماق وجود او به شما فکر می کند و به شما اهمیت می دهد. هرگز عشق و محبت را با پول یا دارایی های دنیوی مبادله نکنید. زیرا ارزش عشق بسیار بالاتر است و اگر آن را بفروشی ضرر می کنی. برای تشخیص درست از نادرست با بزرگان و خردمندی مشورت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۸۶ حافظ

دوش به من گفت تو یک مامور مخفی باهوشی.

نگهش نمی‌داری، می‌فروشی

او گفت که گیر افتادن در خود کار آسان است.

دنیا برای افراد سخت کوش سخت تر می شود

شهریور ماهی عزیز… تو آدم حساس و سختگیری هستی، اما باید بدانی که هر چه بیشتر به خودت سخت گیری کنی، زندگی سخت تر و پیچیده تر می شود. سپس با مدارا به مشکلات روز نزدیک شوید. در عین حال محکم و قوی باشید و با روحیه قوی راه خود را ادامه دهید. فقط به خدا توکل کن اسرار خود را به کسی نگو ناراحتی خود را نشان ندهید تا روحیه خانواده و اطرافیانتان بر هم نخورد. متفکر باشید و در همه چیز با خرد کار کنید. بهتر است سکوت کنید و در حضور بزرگان گوش کنید تا علم و دانش خود را افزایش دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 313 حافظ

به پیشخدمت هایی که می خواهند به من خدمت کنند برگرد

من حاضرم خدمت کنم و برای دولتم دعا کنم

زن که ظرافت جام شادی توست

تو از تاریکی سردرگمی من بیرون آمدی

مهر ماهی عزیز… تو از عزیزت دوری و روزها را در انتظار رسیدن به او می گذرانی. با تلاش و دعا در پیشگاه خداوند به هدف خود خواهید رسید. با اینکه دیر اومدی، ناامید نشو. هر چه خدا بخواهد اتفاق می افتد. برای به دست آوردن نتیجه راه های مختلفی را امتحان کنید. تو فطرت پاکی داری و عشق در تار و پود وجودت تنیده شده است. به سخنان منفی مذهبی ها و منافقین توجه نکنید، خداوند گناهان عاشقان را ببخشد. از کسانی که روحیه خوبی دارند کمک و راهنمایی بخواهید. اگر فکر می کنید با سفر به هدف خود خواهید رسید، برای رسیدن به هدف خود از شهر و کشور خود دور شوید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 345

ای سرو صاف و گلدار بی تو چه کنم؟

با سنبل چه کنم؟ با سوسن چه کنم؟

من تو را فردی بدخواه و کنایه آمیز ندیدم

به خاطر اینکه آینه من روی اتو نیست، چه کار کنم؟

آبان ماهی عزیز… چند روزی است که حوصله ات سر رفته، نمی دانی با اطرافیانت چه کار کنی، ناامید و از شر دشمنان گله می کنی. روزنه امید را در وجودت بگذار و خودت را به دست سرنوشت بسپار. هر چه خوب است اتفاق می افتد. گوش دادن به هوس های پوچ و روی آوردن به خواسته های دنیوی به سرعت انسان را به دام می اندازد و به بردگی می گیرد. به خدا توکل کن و برای راه حل با دوستان عاقل خود مشورت کن. مشکلات همیشه هست، با نشستن حل نمی شود. چراغی از خرد و راهنمایی بزرگان بردار و به جاده بزن.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 399

یک طلسم بسازید و بازار جادویی را بشکنید

غرور و عزت سامری را جریحه دار کنید

به بادهای جهان

بر اساس آیین سروری کلاه گوشه را بشکنید

آذر ماهی عزیز… با وجود داشتن استعداد و استعداد و توانایی نامحدود چند وقت است که در زندگی خود افسرده و راکد هستید و در انزوا زندگی می کنید؟ اگر بدون تقلب سخت کار کنید، در مدت کوتاهی به نتیجه دلخواه خواهید رسید. سعادت و خوشبختی در دسترس شماست تا زمانی که لحظات ارزشمند زندگی خود را هدر ندهید. در هر کاری که انجام می دهید اراده و اراده قوی داشته باشید. اگر به تاثیر کلام خود پی ببرید، متوجه خواهید شد که ارزش کلمات شما بسیار مهم است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 400 حافظ

من یک زن زن هستم

داستان طولانی زاهدانه ام را کوتاه کردم

عاقبت پیری و زهد و معرفت را دیدی

معشوق باز من با من چه کرد؟

دی ماهی عزیز… عاشقی مغرور و سنگدل داری که به تو اهمیت نمی دهد. گاهی گریه می کنی و از موقعیتی که در آن هستی ناراحت می شوی، اما بدان که روزگار اینگونه نمی ماند و این غم روزی به پایان می رسد. به شرطی که بدانید نقاط ضعف شما چیست و عواملی که مانع از شکست شما و شکست شما می شود چیست. هیچ کس نمی تواند با نیرنگ و ریا به هدف خود برسد. بهتر است صادقانه به اراده خود و کمک خداوند ایمان داشته باشید

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 430

به صدای بلبل و ماه اگر ننوشی

آخرین راه درمان

رنگ و بوی بهار ذخیره است

کسانی که بعد از رهزنان بهمن و د

بهمن ماهی عزیز… این دنیا جای موقتی است پس قدر نعمت ها و شادی های موقتش را بدانید. برای رویاهای غیرممکن و بزرگ خود را تحت فشار قرار ندهید. مال دنیا ارزشی ندارد و بعد از مرگ از شما سلب می شود، فقط برای وارثان بیهوده کار کرده اید، حریص هستید، به آنچه دارید راضی باشید. هر چه به صلاح شماست اتفاق می افتد، به لطف خدا توکل کنید. از افراد بخیل چیزی نخواهید زیرا امیدی نیست که به درخواست شما پاسخ دهند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 486 حافظ

بلبل از شاخ سرو تا گلبانگ پهلوی

تقریرات مراجع روحانی را می خواند

یعنی آتش موسی تبدیل به گل می شود.

شنیدن هدف توحید از درخت

اسفند ماهی عزیز… تو در این دنیا هر چه بکاری درو می کنی پس مواظب اعمال و رفتارت باش. موفقیت و شکست انسان نتیجه اعمال و رفتار اوست. در صورت شکست باید به اعمال و رفتار خود نگاه کنید تا به اشتباهات و اشتباهات خود پی ببرید و از آنها تجربه کسب کنید و آینده را روشن کنید. عبوس و بدخلق نباشید و با دوستان و اطرافیانتان با مهربانی و ادب صحبت کنید.