فال حافظ 22 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

تنها بودن خوب است اگر دوست من باشی

نه من می سوزم و او شمع جامعه می شود.

حکومت خدا در خلوت وصل

رقیب محرم و حرمان به سهم من بیفتد

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که دعای شما برآورده می شود و رقیبان شما موفق نمی شوند. افکار خود را روی چیزهای دیگر متمرکز کنید. روال عادی زندگی از دست شما خارج است. شما چیزی با ارزش در دست دارید که برای شما بسیار ارزشمند است. اجازه ندهید به دست افراد اشتباه بیفتد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

قلب من در نوک بینی من است

بیمار جلوی چشم شما می میرد

حفره سینه آنقدر پر از دوستان بود

این فکر از ذهنم ناپدید شد

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید شما آنقدر که به دیگران فکر می کنید به فکر خود نیستید، فقط به فکر عمل به قولی هستید که به دوستانتان داده اید. در این روزهای پرتلاطم، بهتر است بیشتر به فکر خود باشید تا بتوانید جذابیت خود را از آب در بیاورید. خودتان را دست کم نگیرید، اگر تلاش کنید، موفقیت با شما خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

بر خلاف میلم فرمان را می چرخانم

من کسی نیستم که در مورد چرخ فلک صحبت کنم

تفسیر فال حافظ:

امروز فالگیر شما تعبیر می کند که شما فردی هستید که تا رسیدن به هدف از تلاش دست برنمی دارید. با این عزم و تلاش، به تمام رویاهای خود می رسید. اگر دین خود را ادا کنید و حقوق مردم را ادا کنید، نیکی های شما را در دنیا و آخرت به یاد خواهند آورد. هر چیزی را که شک دارید امتحان کنید تا شک از بین برود. خوشحال باشید و حرف آخر را بگویید که آنچه می خواهید ممکن است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

گفتم نوشابه را از صورتش بردار.

گفت: من تو را به این دیوانه زنجیر می کنم.

من بودم که به گنج بی پایان دوست حسن رسیدم

از این به بعد به صد گدای مثل خودم می دهم

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظه شما می گوید که شما مدام فکر می کنید و می خواهید راهی برای فراموش کردن کسی پیدا کنید. شما خسته و درد دارید، اما هنوز نمی توانید او را رها کنید. پس شروع به دعا کنید و از خداوند بخواهید که صبر و تحمل شما را افزایش دهد تا بتوانید به اهداف و ایده های خود برسید. به خواست خدا

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

بیا ساقی یار زروخ پرده را باز کرد

چراغ خلوتیان دوباره شروع به کار کرد

بار غم و اندوهی که ما را خسته می کند

عیسی نفس خدا را فرستاد و دریافت کرد

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که آرزوی شما خیلی زود محقق می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این به لطف خدا بود. خستگی از بدن شما خارج می شود و چیزی جز پیروزی و ثروت در آنچه می خواهید برای شما باقی نمی ماند و این اجابت دعای شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

زلفت هزار دل به تار مو بست

راه هزار راه حل را از چهار طرف مسدود کنید

من وسواس نوشتن در مورد ماه نو هستم

ابروهایش را بالا انداخت و اخم کرد و چشمانش را بست

تفسیر فال حافظ:

فال امروز می گوید چرا ناامید شدی؟ هزاران راه حل وجود دارد. برای رسیدن به آرزوی خود تلاش کنید. عشقت را به شهوت گره نزن، شاید شیطان راهنمایت باشد. اگر عاشق نشوید و با زیبایی ارتباط برقرار کنید تا به معشوق خود برسید، چیزی جز دردسر برای شما پیش نخواهد آمد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

الا یا ایها الساکی در خانه ها و رمان ها

این کار در ابتدا عشق را آسان کرد، اما مشکلات کاهش یافت

در نهایت تمام کار من کمی شرم آور شد

راز جلسات کیست؟

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی حافظ امروز می گوید کارهایی که برای ساده سازی انجام می دادید ناگهان سخت می شوند، تلاش و زحمت شما کمتر نتیجه می دهد و اشتباهات شما افزایش می یابد. اکنون فقط با صبر و تلاش می توانید امور خود را سازماندهی کنید.

فال روزانه متولدین آبان

مرا به خاطر عشق رندی و آن فضول سرزنش کنید

به چالش کشیدن اسرار علم غیبی

کمال عشق را ببینید نه نقص گناه را

متاسفم برای هرکسی که بی هنر می افتد.

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ دل پاک و دل پاکت را حفظ کن تا خدا کمکت کند بدان که حریفت همیشه موفق نخواهد بود. به آرزوی دلت میرسی امیدت را از دست نده که به عشقت میرسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز این تعبیر را دارد که عجله نکنید و روی کارت خود اصرار نکنید. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

خیلی خوب بود که در روز داوری به شما کمک کردم

تشکر و سپاس

خدای افتاده دستش را گرفت

درود بر تو که درد افتاده را می خوری

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید زمان با شما مهربان می شود و همه چیز مطابق میل شما پیش می رود. مطمئن باش اگر مانعی سر راهت بیاد فقط خدا دستت رو میگیره. شما نمی توانید یک لحظه آرامش و آسایش را با دنیایی پر از طلا و نقره عوض کنید. برای رسیدن به هدفت تلاش کن و به عهدت وفا کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

پس سکوت او در اینجا زبان گفتاری است.

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید خبری که مدت ها منتظرش بودید به دست شما رسیده است. زمان اتصال نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. شما نیز به کمال و زیبایی خواهید رسید. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نور بالای تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به وضعیت شما و وضعیت من اهمیت نمی دهم

خردی که به احمق ها عشق می بخشد

بوی سنبل شما را دیوانه کرد

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی حافظ امروز می گوید هر کاری انجام می دهی به دردت نمی خورد، رسیدن به هدفت افسانه شده است و آینده ات را تیره و تار می بینی. وقتی می بینید دیگران چگونه به هدف شما می رسند خسته می شوید. خبرهای خوبی به شما می دهند که دلتان را گرم می کند و شما دوباره تلاش می کنید و نتیجه را می بینید.