فال حافظ 29 اردیبهشت ماه

فال حافظ 29 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 24 حافظ

موضوع اطاعت و موافقت و نصیحت مرا مست کرده است

اولین روزی بود که به اندازه گیری معروف شدم

همین که از چشمه عشق وضو بگیری

من همه چیز را بزرگ نشان دادم

فروردین عزیز… در این مدت سودمند است که به عهد خود وفادار بمانید و خود را به دست سرنوشت بسپارید، حتی اگر پشیمان شوید. امید به زندگی رحمت و برکات خداوند تو را فرا می گیرد و غرق در نعمت می شوی، اما مواظب باش که غرور و تکبر موجب از دست دادن آنچه به دست آورده ای نشود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزال شماره حافظ 29

به نظر شما چه اهمیتی به شراب می دهیم؟

خمگو گرفتار شکسته شدن خمخانه است

اگر خمر بهشت ​​است آن را بدون دوست بریز

هر نوشیدنی شیرینی که می دهید مجازات است

ماه مه عزیز… آینده ای پر جنب و جوش در انتظار شماست. پس هوشیار و آماده باشید تا در هر زمان با چیزی روبرو شوید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. بدان و بدان که دنیا هرگز به یک جهت و بر یک پاشنه نمی چرخد، پایان هر شب سیاه، سفیدی روز است. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت مباش، چون جواهری داری که دیگران فاقد آن هستند و آن نیت درست و دل پاک است.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 57 حافظ

آن چوپان سیاهی که دنیا با او شیرین است

چشمانم مثل لبخند است، قلبم با آنهاست

اگرچه پادشاهان دهان شیرین دارند

او سلیمان زمان، مهر کنار اوست

خرداد ماهی عزیز… در راه رسیدن به هدفت با مشکلات و مشکلاتی مواجه می شوی، فردی که از ته دل دوستش داری از تو دور می شود و به شدت افسرده و غمگین می شوی. اما با ایمان به خدا و صبر می توانید بر این غم غلبه کنید و این جدایی را تحمل کنید. عشق و محبت مشکل شما را حل می کند. شما نعمت های زیادی دارید که باید به آنها تکیه کنید و با کمک آنها بر مشکلات غلبه کنید. شاید این روزها غمگین باشید، اما فکر نکنید دنیا در حال تمام شدن است، اتفاقات خوشایند زیادی در آینده در انتظار شماست که دل مرده شما را زنده می کند. به رحمت خدا امیدوارم.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 106 حافظ

نیازی به دکتر نیست

وجود نازک خود را اذیت نکند

سلامتی همه افق ها به سلامتی شما بستگی دارد

اجازه ندهید فرد شما هیچ گونه عارضه ای را تجربه کند

تیر ماهی عزیز… چرا خدا را به خاطر این همه نعمت و سلامتی که به تو داده شکر نمی کنی؟ شما ظاهر سختی دارید، اما در قلب شما چیزی جز مهربانی و شفقت نیست. شما هیچ رقیبی در زندگی ندارید. سخنان محبت آمیز شما و نظارت بر سلامت خود باعث بهبود وضعیت روحی اطرافیان می شود. پس عزیزان خود را پیدا کنید. از طعنه و سخنان تند دیگران نترسید. به زودی نیازهای شما برآورده خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۱۱۶

یک مرد خوب و خوش تیپ

به داشتن نتایج بینایی معروف است

چو خامه فرمان شما را اطاعت می کند

تا زمانی که به تیغ نرسد می گذاریم

مرداد ماهی عزیز… فریب ظاهر دیگران را نخورید و به آنها اعتماد نکنید. به نظر می رسد سخنان سنگین و کلمات جذاب یک نفر روی شما تأثیر گذاشته است، اما در واقع مانند طبل توخالی است که نمی توان به آن اعتماد کرد. هر کسی می تواند صحبت کند، اما عمل مهم است. به توصیه های کسی که برای شما آرزوی سلامتی دارد و از شما باتجربه تر است گوش دهید. اگر برای یک سفر ماجراجویی جان خود را از دست می دهید، حتما این کار را انجام دهید، تاثیر زیادی بر روحیه شما خواهد داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۳۲ حافظ

عصایی که از کنترل خارج می شود در سر من است

کاری می کنم که ناراحتم کند

جای حرف زدن از اضداد در سکوت دل نیست

دیو چو بیرون می آید و تبدیل به یک فرشته می شود

شهریور ماهی عزیز… با هزاران امید تصمیم گرفتی کار جدیدی راه اندازی کنی که به دردت بخوره. در این راه فقط به خودتان تکیه کنید زیرا اطرافیانتان به دنبال لذت های موقتی دنیا هستند و به شما کمکی نمی کنند پس از آنها دست نکشید. برای شما خوب است که غرور و خودخواهی را از خود دور کنید و از افراد متکبر دوری کنید. با اراده و اراده قوی می توانید تمام رویاهای خود را محقق کنید. به خدا توکل کن و برای آرامش خاطر از او کمک بخواه. شهوات و امیال را رها کنید و روی کارهای خوب تمرکز کنید تا بتوانید برای آخرت گنجی جمع آوری کنید. اگر شرایط سخت است بدانید که زمستان می گذرد و بهار می آید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره ۲۸۴

هاتفی از گوشه بار دوش

گفت: متاسفم، مشروب می خورم.

باشد که لطف خدا کار کند

بشارت رحمت بده

مهر ماهی عزیز… در این روزها که احساس گناه می کنید و لیاقت لطف خدا را ندارید با این افکار ناامید کننده کنار بیایید. خداوند بسیار آمرزنده است، گناهان کوچک بندگان را نمی بخشد، بلکه همیشه مردم را به توبه دعوت می کند. شما با تلاش زیاد به هدف خود خواهید رسید. قطعا در طول مسیر با مشکلاتی مواجه خواهید شد که کاملا طبیعی است. با کسانی که دشمن خود می دانید عاقل باشید زیرا ممکن است اشتباه کرده باشید و نیت آنها خیر باشد. از خدا بخواهید و از او سلامتی، خانواده و دوستان خود را بخواهید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 323 حافظ

من زیر بار دست کوتاهم هستم

من از قد بلندم خجالت میکشم

زنجیر مو نگه داشتم؟

وگرنه دیوونه میشم

آبان ماهی عزیز… تو آدم خوش قلب و خوش فکری هستی اما چرا اینقدر خودت را دست کم می گیری؟ برای اینکه اعتماد به نفس خود را از دست ندهید، خود را ضعیف و ناتوان تصور نکنید. در زندگی، شما درگیر کار خودتان هستید و این خیلی خوب است. به خدا توکل کن و به لطف و کمک دیگران امیدوار باش که خداوند آنها را سر راه تو قرار می دهد و در مواقعی که به آن نیاز داری به کمک تو می آید. اگر کسی به شما کمک کرد، به یاد داشته باشید که از او تشکر کنید و اگر دیگر هرگز او را نبینید برای او دعا کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 362 حافظ

امکان ملاقات، بوسیدن و با هم بودن وجود داشت

من برای شانس و همچنین برای زمان سپاسگزارم

اگر این نشانه من است، زاهد باش

لیوانم تو دستم و زلف نگر

آذر ماهی عزیز… بخت به تو رسیده است; به زودی به هدف قلبی خود خواهید رسید و زمان خوشبختی فرا خواهد رسید. افراد حسود رفته اند و شر دیگران بر اراده شما تأثیر نمی گذارد. این روزها که همه عوامل برای رسیدن به رویاهایتان دست به دست هم می دهند، باید تمام تلاش خود را بکنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. عشق و محبت را در کار خود قرار دهید. خانه شما پربار و دلتان شاد، زیرا خداوند به خواسته های دل همه بندگان حساس است، گذشت روزها و ماه ها و فصل ها شما را نگران نمی کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 423 حافظ

دوش گرفتم و احساس خواب آلودگی کردم.

خرقه و فرش تردامن خاک گرفته از شراب

بیا، ببخشید، من شما را می فروشم

گفت بیدار شو ای راه خواب آلود

دی ماهی عزیز… تو قصد داری کار جدیدی کنی، محکم و با ایمان قدم برداری و از یاد خدا غافل نباشی. قلب خود را از نفرت پاک کنید، صادق باشید و از روی هوس تصمیم نگیرید. از مشکلات نترسید. تلاش برای رسیدن به هدف را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 429 حافظ

بیا ساقی با یک فنجان پر از لاله

خرافات تا چه حد و تا چه زمانی است

بر غرور و ناز زمانه غلبه کن

چانه قیصر و کنار کلاه

بهمن ماهی عزیز… غرق در خیال و توهم هستی. بهتره به خودت بیای چیزهایی در راه است که باید با آنها مبارزه کنید. به خرافات تکیه نکن و به عقل خودت تکیه کن. تنها در این صورت آینده شما روشن خواهد شد و به هدف خود نزدیک خواهید شد. شما نمی توانید با جادو و فریب موقعیت و پول بدست آورید. با بندگی خدا هر چه بخواهی بدست می آوری. آن وقت است که آوازه نام زیبای تو در جهان پیچید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 463

سلام الله ما کار اللیالی

و Cevbet el-Muthani و Ideal

من و علی وادی الاراک علیه آنها

و شن ها را روشن کرد

مرغ دریایی حوت عزیز… از غمگین بودن و گریه کردن کاری نمی توان کرد. شروع کن به دعا کردن و از خدا بخواه که حال دلت را خوب کند. انشالله از بقیه عمر طولانی خود لذت ببرید. خواسته هایی در حد توانایی های خود بخواهید و جاه طلبی را کنار بگذارید. اگر جای دیگری ضرر کرده اید، پول می گیرید، خدا را شکر که سالم هستید، ثروت و موقعیت در دنیا در مقابل نعمت سلامتی ارزشی ندارد. برای برآوردن حاجت خود به غیر از خدا که سزاوار ذلت او نیست دست دراز نکنید.