فال حافظ 4 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۲۸ حافظ

به جان خواجه و حق قدیم و عهد حق

نماز صبح من دعای حکومت شماست

سرم از طوفان نوح جان سالم به در برد

اثر انگشت شست روی صفحه سینه وجود ندارد

فروردین عزیز… غم و اندوه را از زندگی و کار خود دور کنید. راز دلت را برای کسی فاش مکن. با کسی صحبت کنید که به شما فکر می کند و هر روز برای شما دعا می کند. معامله ای انجام می دهید که برای شما بسیار سودآور خواهد بود، اما حریص نباشید. شما می توانید با صداقت و صداقت به تمام اهداف خود برسید. دروغ و بدی را فراموش کن تا خورشید عشق بر لبانت بخندد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 90 حافظ

می فرستمت پیش صبا، پیش صبا

ببین کجا میفرستمت

حیف است که در گودال غم و اندوه هستید

من تو را به خانه وفاداری می فرستم

می عزیز، اگر فقط صبور باشید همه چیز درست می شود. فضل پروردگارت احوال تو را فرا می گیرد و از اندوه در امان می مانی. خیلی نزدیک به وصل یار هستی و خیلی زود آرزوت برآورده می شود. دعای زیبای عزیزان راه شماست. صبور باش.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 97

شما مثل تاجی بر سر مردم خوب کشور هستید

اگر همه عاشقان به تو باج بدهند

دو چشم شوخ تو از اشتباه و حبس پریشان است

او به چین و هند ادای احترام کرد

خورهاد ماهی عزیز… به ظاهر افراد توجه نکنید. این درونی ترین اصل فرد است که می تواند بر شما تأثیر بگذارد. ظاهر شما آنقدر شما را فریب داد که دیگران از شما سوء استفاده کردند. شما آنقدر عاشق هستید که فکر می کنید اگر بشنوید که طرد شده اید خواهید مرد، اگر برای شریک زندگی تان آنقدر مهم نیستید پس بیشتر از این خودتان را ناراحت نکنید. شکست در عشق هرگز کسی را نکشته است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 131 حافظ

بیا پیش تورک نگهبان روزه غارت شده

حلال عید به دور شیشه اشاره کرد

ثواب روزه و حج قبول است

از سرزمین عشق دیدن کرد

قوس عزیز… سعادت و خوشبختی مانند هلال ماه نو به آسمان زندگی شما خواهد آمد و برکات الهی نازل خواهد شد، زیرا فردی می تواند با فداکاری و فداکاری در این مسیر به آرزوی قلبی خود جامه عمل بپوشاند. به او. از ریاکاری و فریب مردم دست بردارید، عاقبت بخیر نخواهید داشت. بنده مخلص خدا در کارش به آنچه می خواهد می رسد. اگر معامله ای در پیش دارید، آن را انجام دهید و به حرف دیگران اهمیت ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۱۶۴

نفس باد سبا خواهد وزید

دنیای قدیم دوباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیق به سامان خواهد داد

چشمان نرگس از شقایق ها غمگین خواهد شد

مرداد عزیز… بهار زیباترین فصل سال و فصلی است که همه طبیعت تغییر می کند و سرزنده می شود. شما نیز به زودی تغییرات بزرگی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد که روح و قلب شما را احیا خواهد کرد. قدر نعمت سلامتی را بدانید که خداوند به شما و خانواده تان داده است. از فضیلت ماه شعبان و رمضان غافل نشوید و برای برآورده شدن آرزوی قلبی خود دعا کنید. این روزها همه چیز مطابق میل شماست و روحیه شما خوب است پس خدا را شکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزالی حافظ شماره 172

عشقت سورپرایز بود

وصل مات و مبهوت شد.

من فقط در گذشته غرق می شوم

او هم تعجب کرد

شهریور ماهی عزیز… تو عشقی داری که همه را غافلگیر می کند و حتی گاهی فکر می کند که امید وصال دور از ذهنت است. به ذهن و خلاقیت خود ایمان داشته باشید و از نگرانی و نگرانی خلاص شوید. زمان بازگشت به زندگی واقعی به جای فانتزی فرا رسیده است. بهتر است از زندگی راضی باشید و خواسته های خود را کاهش دهید. تعادل در همه چیز عامل پیشرفت شما خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 308

لباس هایی مانند O Khald و Laalat Selsbil

سلسبلت، جان و دل سبیل

پوشش سبز خط دور لب

آنها شبیه موراناند گرد سلسبیل هستند

مهر ماهی عزیز… عشقی سوزان در دلت جا افتاده و در این راه رقیبان داری. شاهد باش که هدف و نیت از تو دور است، پس برای رسیدن به آن باید تلاش کنی و جدایی را تحمل کنی، ممکن است در این راه تحقیر شوی، اما هرگز ناامید نشو و با عزم راسخ به راه خود ادامه بده. برای رسیدن به کسی که دوستش دارید، باید صادق و صبور باشید. از خدا بخواهید که به شما قدرت تحمل عشق و آرامش قلبتان را بدهد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 333 حافظ

در نماز عصر غریبان شروع به گریه کردم

من در مورد پرهای عجیب صحبت خواهم کرد

برای یاد دوست و کشورمان خیلی گریه کنیم

ترک دنیا و شکستن سنت سفر

آبان ماهی عزیز… شما از دوستان و اقوام خود دور هستید و دوستان ریاکار و ریاکار خود را دلیل شکست خود می بینید. تو این روزها خیلی تنها و عجیبی. بهتر است گذشته را با دقت مرور کنید و اشتباهات خود را بیابید تا دوباره شکست نخورید. یک فرد باهوش از هر شکستی درس می گیرد. امیدوار باشید و عاقلانه عمل کنید. دوستی نعمت بزرگی است، اما همه لیاقت دوستی را ندارند، خویشتن داری کنید و اجازه ندهید رفتارتان اسرار درونی شما را برای همه آشکار کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره حافظ 344 نفر از آنها

تا زمانی که زنده ام، هر روز قدمی برای جستجوی آن برمی دارم

در نیک هر بار دست شفاعت می خوانم

روزم را بدون ماه مهرافوز می گذرانم

در جاده تله گذاشتم، مرغ را به دام انداختم

آذر ماهی عزیز… مدتها بود که برای انجام یک کار مهم تلاش کردی، برای رسیدن به هدفت تلاش کردی، از هر وسیله ای استفاده کردی و از افراد با تجربه کمک گرفتی. اگر می خواهید به آرزوی خود برسید، از بدبختی های خود ناامید نشوید و از هر تلاشی دریغ نکنید. تمام راه ها را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. اگرچه ممکن است مسیر رسیدن به هدف دور و دراز باشد، اما در نهایت به آرزوی خود خواهید رسید و نتیجه این کار برای شما شیرین و دلپذیر خواهد بود. ملاقات با افراد وظیفه شناس را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره حافظ 350

سحر با عزم توبه استخاره گفتم.

بهار توبه که آمد چه کنم؟

صادقانه بگویم نمی توانم ببینم

خوردن رقبا و من تماشا می کنم

دی ماهی عزیز… بارها تصمیم گرفتی از انجام کاری دست بکشی و راه و روش جدیدی را شروع کنی، اما عزم قوی برای عملی کردن تصمیمت را نداشتی. بخشی از مشکل مربوط به الگوهای شماست. رویاهای دور و دراز را در ذهن خود رها کنید و عاقلانه فکر کنید. در زندگی معتدل باشید تا دچار مشکل نشوید. اعتماد به نفس یکی از چیزهایی است که در زندگی به آن نیاز دارید، پس شجاع باشید و خود را به خاطر سختی های زندگی از دست ندهید. با فردی که به او اعتماد دارید صحبت کنید و با او مشورت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 384 حافظ

من در آتش فراق می سوزم، از ظلم روی گردان

هجران برای ما بلا بود وگرنه خدا آن بلا را برگرداند.

مه بر سبزه خاموش می نشیند

روی صورتت قدم بگذار تا برایت اتفاق بیفتد

بهمن ماهی عزیز… مدتی است که از وضعیت زندگی خود ناراضی هستی، از خداوند کمک بخواه و بلاها و بلاها را از وجودت دور کند. غرور و تکبر شما را از مسیر پیشرفت دور می کند. با دوستان خود صادق باشید تا در صورت نیاز به شما کمک کنند. جدایی و دوری باعث دوستی و پیوند می شود. به داشته های خود راضی باشید و از هدر رفتن بپرهیزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 416 حافظ

نسیم خنک مامانبر مورد علاقه شماست

در ساعات اولیه صبح در هوای شما بلند می شود

برو ای پرنده مبارک لاگا!

وقتی آب از خاک آن در را دیدی

اسفند ماهی عزیز… تو آدم مهربونی هستی ناخواسته اشتباه کردی و الان پشیمونی و شرمنده شدی اینقدر دستت درد نکنه پشیمون شدن مشکلی حل نمیکنه همین که پشیمونی کافیه برای جبران آن برای جبران هر چه زودتر گام بردارید اگر توبه شما را بداند قطعا شما را خواهد بخشید. دوستان و اطرافیان خود را بشناسید و از دوستان بد دوری کنید. اگر هر کار را با دقت و مراقبه بیشتری پیش ببرید، موفق خواهید شد. وفاداری خود را به دیگران ثابت کنید تا آنها در مورد شما مثبت فکر کنند.