فال حافظ 6 اسفند ماه

فال حافظ 6 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

نظرات فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 18 حافظ

سقیا عیدتون مبارک

شما تاریخ هایی را که ساخته اید فراموش کرده اید

در این دوران جدایی از این موضوع تعجب کردم

فروردین عزیز… به قولی که در زندگی ات دادی عمل کن تا روزهایت همیشه شاد و بهاری مانند تعطیلات باشد. روزهای جدایی به پایان رسیده است و به زودی غم از دل شما می رود و شادی جای آن را می گیرد. نشانه شما بسیار واضح و خالص است. اگر به جای غم و اندوه خدا را شکر کنید، هرگز وارد زندگی شما نمی شود. از فرصت هایی که به دست می آورید نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 153

شرق دانش مانند سپیده دم و هوسرف به کوه ها سقوط کرد

با رحمت دوستم درِ امید را زد

قبل از صبح مشخص شد که وضعیت مهرگردون چگونه است.

وارند به غرور کامگران خندید

می عزیز، یک زندگی زیبا مانند یک سپیده دم روشن پس از یک شب تاریک طولانی است. مثل کوه محکم و استوار باش، بگذار نور امید بر تو بتابد و گره از مشکلاتت باز شود. صبح خسته خواهید شد. به زودی به مقام و سعادت خواهی رسید. وقتی مقام و قدرتی پیدا کردی و اخلاقت نسبت به دیگران تغییر کرد، یاد خدا را فراموش نکن. مال و مقام از بین رفته، مواظب رفتار و منش خود باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزالی حافظ شماره 172

عشقت سورپرایز بود

وصل مات و مبهوت شد.

من فقط در گذشته غرق می شوم

او هم تعجب کرد

خرداد ماهی عزیز… عشقی داری که همه را غافلگیر می کند و حتی گاهی باعث می شود فکر کنی که امید وصال دور از ذهنت است. به ذهن و خلاقیت خود ایمان داشته باشید و از نگرانی و نگرانی خلاص شوید. زمان بازگشت به زندگی واقعی به جای فانتزی فرا رسیده است. بهتر است از زندگی راضی باشید و خواسته های خود را کاهش دهید. تعادل در همه چیز عامل پیشرفت شما خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۳۷ حافظ

نفس بلند می شود، کام تو را رها نمی کند

فغان بخت من بیدار نمی شود

صبا تکه خاکی به چشمم انداخت

آب زندگی من به حساب نمی آید

تیر ماهی عزیز… از کسی که دوستش دارید رد شنیده اید، حال خوبی ندارید، از شانس خود شکایت می کنید و فکر می کنید همه چیز بیهوده است. فکر می کنید رسیدن به هدف غیرممکن است. شروع کردی به دعا و نیایش اما هنوز نتیجه ای نگرفتی. اما شک نکن که خدای مهربان گره از کار تو می گشاید. دیگر عمرت را با رویا پردازی هدر نده و زندگیت را از نو شروع کن، آنقدر عمر می کنی که تمام آرزوهایت را برآورده کنی، پس دلت را به خدا بسپار و شاد باش. دوری از افراد ریاکار ممکن است حال شما را بهتر کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره حافظ 299 نفر از آنها

اگر جرعه ای از شراب بنوشید، آن را روی زمین می ریزید

ترس از گناه چیست که به درد دیگران می خورد؟

برو هر چی هست بخور

که از حمله به عصر شمشیر نابودی دریغ نخواهد کرد

مرداد ماهی عزیز… با کار به تنهایی و بدون کار گروهی نمی توان به نتیجه رسید. شما در زندگی اجتماعی خود به دوستان و همراهان نیاز خواهید داشت. در صورت نیاز به دیگران کمک کنید تا به کمک شما بیایند. فقط به فکر منافع خود نباشید، منافع دیگران را نیز در نظر بگیرید. پشیمانی از گذشته و طمع به آینده فقط امروز شما را غمگین می کند، پس از زندگی لذت ببرید و گرفتار غم و اندوه بی مورد نشوید. صدقه و دعای خود را به آن مرحوم برسانید که در دنیا دستشان را از دست داده اند و چشمشان به لطف شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 306

اگر به شما بستگی دارد لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

آن دو نرگس رعنا با من رفتند بیرون

من از شر آن دو طلسم خلاص شدم

شهریور ماهی عزیز… شما قصدی در ذهن دارید و بی صبرانه به دنبال بهترین راه برای رسیدن به آن هستید. راه حل رسیدن به هدف صداقت و ایمان است. اگر امروز آن چیزی نیست که می خواستید ناامید نشوید. چه چیزی برای شما خوب خواهد بود؟ حوادث و غم های زندگی دائمی و موقتی نیستند. پس هر چه زودتر راه درست را انتخاب کنید و در آن راه قدم بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید، بعضی ها درد و رنج شما را درک نمی کنند و به همین دلیل آن را انکار می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 369 حافظ

از دوستان کمک گرفتیم

آنچه ما فکر می کنیم اشتباه است

درخت دوستی به چه کسی داده می شود؟

اخیرا رفتیم و یک تخم کاشتیم

مهر ماهی عزیز… شما در مسیر دوستی وقت و انرژی صرف کردید و به کمک دوستان و آشنایان امیدوار بودید اما اکنون متوجه شده اید که در انتخاب اطرافیان که به آنها اعتماد داشتید اشتباه کرده اید. آنها در مسیر زندگی یاور نبودند، بهتر است از این اشتباه درس بگیرید و از این پس به توانایی های خود اعتماد کنید و با احتیاط و مراقبه از نو شروع کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. حتی اگر اتفاقات دردناکی رخ داده باشد، دعوا کردن، دعوا کردن، داد و فریاد زدن با دیگران به حیثیت و شخصیت شما نمی خورد. احترام به بزرگترها هم لازم است. با احتیاط قدم بردارید تا در زمینه مسائل عاطفی دچار یک رابطه عاشقانه یک طرفه نشوید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 376 حافظ

دوستان وقت آن است که برای شاد بودن تلاش کنید

این وعده مرد دل است، ما را زنده بدار

چیزی به نام کرم یا کرم وجود ندارد

راه حل فروش فرش است

آبان ماهی عزیز… این روزها که همه شرایط شادی مهیا است، مثل بهار زندگی شماست، نباید تا می توانید اتفاقاتی را که می افتد، بگیرید و در کنار دوستانتان شاد باشید. غم ها و غم ها را از خود دور کنید و به شادی و لذت در زندگی فکر کنید. اگر باهوش باشید می توانید غم را به شادی تبدیل کنید. حتی اگر هیچ حامی در اطراف خود نداشته باشید و دیگران به پای شما سنگ پرتاب کنند، از تلاش برای رسیدن به هدف خود دست برنمی دارید. اگر به نتیجه دلخواهتان نرسیدید ناامید نشوید، فراز و نشیب های زیادی در زندگی وجود دارد. از چشم حسودان به خدا پناه ببر. این روزها بهتر است احساسات خود را با صدای بلند بیان نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 399

یک طلسم بسازید و بازار جادویی را بشکنید

غرور و افتخار سامری را جریحه دار کنید

به بادهای جهان

بر اساس آیین سروری کلاه گوشه را بشکنید

آذر ماهی عزیز… با وجود داشتن استعداد و استعداد و توانایی نامحدود چند وقت است که در زندگی خود افسرده و راکد هستید و در انزوا زندگی می کنید؟ اگر بدون تقلب سخت کار کنید، در مدت کوتاهی به نتیجه دلخواه خواهید رسید. سعادت و خوشبختی در دسترس شماست تا زمانی که لحظات ارزشمند زندگی خود را هدر ندهید. در هر کاری که انجام می دهید اراده و اراده قوی داشته باشید. اگر به تاثیر کلام خود پی ببرید، متوجه خواهید شد که ارزش کلمات شما بسیار مهم است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 423 حافظ

دوش گرفتم و احساس خواب آلودگی کردم.

خرقه و فرش تردامن خاک گرفته از شراب

بیا، ببخشید، من شما را می فروشم

گفت بیدار شو ای راه خواب آلود

دی ماهی عزیز… تو قصد داری کار جدیدی کنی، محکم و با ایمان قدم برداری و از یاد خدا غافل نباشی. قلب خود را از نفرت پاک کنید، صادق باشید و از روی هوس تصمیم نگیرید. از مشکلات نترسید. تلاش برای رسیدن به هدف را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 447 حافظ

با ما به این کینه بیا مرز

شما حق دارید برای مدت طولانی صحبت کنید

به نصیحت قابیل توجه کن

از آن جواهر گنج تو

بهمن ماهی عزیز… انگار یکی از دوستان قدیمی ات اذیتت کرده و به همین دلیل با او خوب رفتار نکردی. خشم خود را کنترل کنید، با عصبانیت و کینه به جایی نخواهید رسید. از دوستان نزدیک خودداری کنید. بهتر است با درایت پیش بروید و با مشکلات و مشکلات دوستانه روبرو شوید. از دوستان خوش نیت کمک بخواهید و اگر به شما نصیحت می کنند گوش کنید. به رحمت بیکران خداوند ایمان داشته باشید و قرآن بخوانید. از دارایی خود چیزی به فقرا بدهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 489

من نورهای ملکوت را در چهره تو می یابم

صد حکمت الهی در اندیشه تو نهفته است

نعمت خداوند بر مال و دین گسترده است

صد چشمه آب حیوان از قطره تاریکی

اسفند ماهی عزیز… در چهره شما آثار عظمت و عظمت دیده می شود و درک بالایی دارید. غم و اندوه و اضطراب را در قلب خود رها کنید. روزهای خوش برای شما آغاز شده است. شما زمانی می توانید فقرا را دستگیر کنید که بتوانید نعمت های خدا را شکر کنید. غرور و تکبر را از خود دور کنید. قلب خود را از زنگ زدگی پاک کنید، به عقل و علم اعتماد کنید و با توکل بر خدا خود را برای تحقق نیات خیر آماده کنید.