فال حافظ 8 فروردین ماه

فال حافظ 8 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… راهی که میروی درسته و خیر دنیا و آخرت هست، همراهان خوب تو این راه. هدف خود را با برنامه ریزی و تفکر دنبال کنید و با قاطعیت و شجاعت مسیر را طی کنید. به زودی به گروهی اضافه می شوید که ممکن است سرنوشت شما تغییر کند. شما علائم و سیگنال های مثبتی از آن گروه دریافت خواهید کرد. اگر پرهیزگار و پرهیزگار باشید از انواع گرفتاری ها در امان می مانید و به امور شما رسیدگی می شود و امور شما به میل شما خواهد بود.

پیرمرد ما از مسجد به میخانه آمد

دوستان بعد از این طرح چه مسیری دارید؟

ما مریدان به سمت قبله نگاه می کنیم.

پیرمرد ما در یک طرف خانه خمار است

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

آوریل، ژانویه… کار خودت را بکن و از دیگران توقعی نداشته باش. آنقدر در کار خود موفق خواهید بود که همه از شما شگفت زده می شوند و به شما حسادت می کنند. شانس شما بسیار زیاد است و هر کاری که انجام دهید موفق خواهید بود. به دیگران بی احترامی نکنید و به آنها کمک کنید تا مشکلاتشان را حل کنند.

افرادی که ما را می بینند فقط به لباس ها نگاه می کنند

دل آشفته ما جز تو چیزی را به یاد نمی آورد

اشک من احرام طواف حرمت را می پوشاند

اگر چه قلب و ریش و دم از خون پاک نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… اعتدال و اعتدال را سر سفره زندگی خود قرار دهید. طمع زیاد آدم را به دردسر می‌اندازد. اگر دست سخاوتمندی داشته باشی و مقداری از دارایی خود را در راه خدا انفاق کنی به آنچه میخواهی میرسی. بهتر است واقع بین و امیدوار باشید و هوش و هوشیاری خود را از دست ندهید. شما مدعی مظلومیت هستید با اینکه به دیگران ظلم می کنید و اصلاً به آنها فکر نمی کنید. برای حاکم شدن، مرد مردم باش و بنده خدا.

صوفی فقط به اندازه آنچه می خورد و می نوشد خوب است

بهش فکر نکن فراموشش کن

کسانی که یک جرعه را از دست می دهند می توانند آن را بدهند

مواظب شهید مقصود باشید

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… معامله با خدا بهترین معامله در زندگی است. کافی است هر فردی به حقوق دیگران احترام بگذارد و با عشق و وفاداری با دیگران رفتار کند تا ببیند چگونه خداوند درهای رحمت را به روی او خواهد گشود. در هر صورت تعادلی ایجاد کنید که زیاده روی در کارها فقط به فاجعه منجر شود. از مرزهای خود محافظت کنید تا توافقی که با دیگران بسته اید از بین نرود. در زندگی فقط از خدا کمک بگیرید، زیرا بنده خدا کاری ندارد.

هر که جانب خلق خدا را بگیرد

خداوند همیشه او را از مشکلات حفظ کند

به غیر از حضرت دوست، حدیث دوست را نگویید

آشنا از کلمه آشنا محافظت می کند

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… هیچکس با مکر و دروغ و فریب به جایی نمی رسد. اگر کسی شما را فریب داد، به زودی رسوا خواهید شد. سعی کنید با مردم منصف و صادق باشید. ماه پشت ابر نخواهد ماند و در نهایت حقیقت آشکار خواهد شد، دیگر به خودت دروغ نگویی. عشق و محبت خود را تا حد امکان به خانواده خود هدیه دهید تا آسایش و امنیت فراهم شود.

صوفی تله گذاشت و تقلب کرد

بنیاد حیله گر به فلک حیله زد

شکستن بیضه در بازی کلاه

زیرا او جادو را با افراد دارای اسرار در میان می گذاشت

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… تصمیم گرفتی کار سختی انجام دهی و برای موفقیت در این کار به تمام هوش و حواس و توانت نیاز است. امروز برای شروع کاری بهتر از فردا است. عجله کنید، این زندگی شماست که با سرعت رعد و برق و باد در حال حرکت است. وقتت را تلف نکن عهد خود را با خدای خود به یاد آورید. عشق را پیدا کن، بدون عشق زندگی انسان بدون ایمان و ثمره تلف می شود.

هر چه باشد به شما کمک خواهم کرد

در رایحه دلنشینش نفس خواهم کشید

زندگی بیهوده و بدون معشوق می گذرد

از امروز کار میکنم

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… دلت برای دوستانت تنگ شده و احساس تنهایی می کنی. فکر نکنید که فراموش شده اید. هنوز دوستانی دارید که قدر شما را می دانند و به شما اهمیت می دهند. به نظر می رسد در حالی که خوشحال بودید و به اهداف خود می رسیدید، شادی خود را با دیگران تقسیم می کردید، اما دیگران از حقوق شما غافل بودند. نگران نباشید که خداوند رحمان در جای خود نشسته است و بار دیگر رحمت خداوند نصیب شما خواهد شد. روزی به مقام والایی خواهی رسید. معتدل باشید و با فکر و تدبیر تصمیم بگیرید.

دوستان، حریف خود را برای شب به خاطر بسپارید

حقوق بندگی را صمیمانه به یاد داشته باشید

از آه و ناله عاشقان در لحظه های خلسه

صدا و ملودی چنگ را به خاطر بسپار

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… با اینکه ناامیدی وجودت را فرا گرفته و امیدت را به همه قطع کرده ای و احساس می کنی که حتی اراده قوی ات دیگر فایده ای ندارد، خبر خوب این است که انتظارت برای روزهای خوب به پایان رسیده است و تو به زودی روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد آرزوی قلبی خود را برآورده کنید دلت را به این دنیا نده زیرا آنچه فانی است ارزشی ندارد. زندگی را برای خود سخت نکنید، فرصت را غنیمت بشمارید و از ریا و ریا دوری کنید. حسد و رقیب کار شما را مختل می‌کند، مراقب زخم‌های آنها باشید و بدانید که خداوند کیفر آنها را می‌پردازد و کیفر اعمالشان را به آنها برمی‌گرداند. گناهان شما را می بخشد و آنچه می خواهید به شما می دهد. فقط باید کمی صبور باشید.

تعطیلات فرا رسیده و پایان گل ها و دوستان منتظرند

یک خدمتکار مراقب پادشاه است و ماه را می آورد

برای روزهای گل ولی متاسفم

انجام کاری با زحمات روزه دار

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… از کسی که دوستش داری دوری و روزها را در انتظار رسیدن به او می گذرانی. با تلاش و دعا در پیشگاه خداوند به هدف خود خواهید رسید. با اینکه دیر اومدی، ناامید نشو. هر چه خدا بخواهد اتفاق می افتد. برای به دست آوردن نتیجه راه های مختلفی را امتحان کنید. تو فطرت پاکی داری و عشق در تار و پود وجودت تنیده شده است. به سخنان منفی مذهبی ها و منافقین توجه نکنید، خداوند گناهان عاشقان را ببخشد. از کسانی که روحیه خوبی دارند کمک و راهنمایی بخواهید. اگر فکر می کنید با سفر به هدف خود خواهید رسید، برای رسیدن به هدف خود از شهر و کشور خود دور شوید.

به پیشخدمت هایی که می خواهند به من خدمت کنند برگرد

من حاضرم خدمت کنم و برای دولتم دعا کنم

زن که ظرافت جام شادی توست

تو از تاریکی سردرگمی من بیرون آمدی

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… دریچه جدیدی از زندگی به روی شما باز شده و وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده اید. شما به رشد فکری کافی رسیده اید. سپس ایمان و عملت را کامل کن. شما از فریب و ریاکاری اطرافتان آشفته هستید. لطف خداوند به شما وارد می شود و نامه ای ارزشمند به شما می دهند که شما را بسیار خوشحال می کند. همچنین یک کیسه برای زندگی پس از مرگ خود نگه دارید.

در فصل گل می روم

وقتی این کار را می کنم به خود می بالم

از این همه محصول زهد و معرفت، شاعر کجاست؟

چنگ و چنگ می نوازم و نی می خوانم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… خداوند در روزهای سخت زندگی همیشه یار و یاور تو بوده است، تو نیز در پیشگاه الطاف الهی به بندگانش کمک کن. برای حل مشکلات خود از خرد و درایت استفاده کنید. شما دوستانه هستید و می توانید مشکلات خود را به راحتی حل کنید. از دشمنی بپرهیزید. ثروتمند بودن و داشتن موقعیت فقط دردسر است، با رضایت می توانید آرامش پیدا کنید. به داشته هایت راضی باش و دیگر به مردان جوان نیاز نخواهی داشت. در زمان سعادت به یاد دیگران باشید و خدا را فراموش نکنید. به ذهن و اراده خود اعتماد کنید و برای رسیدن به آرزوهایتان از خدا کمک بخواهید.

خیلی خوب بود که در روز داوری به شما کمک کردم

تشکر و قدردانی کردن

خدای افتاده دستش را گرفت

درود بر تو که درد افتاده را می خوری

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… غمگین می شوی و نمی توانی برای خود دوست و همدردی پیدا کنی. اجازه نده ناامیدی وارد وجودت شود. تحمل درد و سختی انسان را به هدفش می رساند. شما نمی توانید به تنهایی با مشکلات کنار بیایید. رویدادها و راز خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آنها راه حل بخواهید. مشکلات فقط مال شما نیست، این دنیا آشفته است و زندگی برای همه سخت شده است. صبور و انعطاف پذیر باشید و از رویارویی با مشکلات نترسید تا بتوانید بر آنها غلبه کنید. توکل کن به خدایی که میگه آخر شب تاریک سفیده. آسایش را در عشق رها کنید و به خطر بیفتید که عشقی را با درد و سختی بیابید.

سینه پر درد است ای دریغا مرهم

دوست خدا از تنهایی زنده شد

آسایش چشمان شما از سپهر تیزرو است

باتلر، یک لیوان به من بده تا بنوشم