فال حافظ 9 اسفند ماه

فال حافظ 9 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۷۲ حافظ

راهی هست، راه عشق، بی طرف

چاره ای جز مردن نیست

هر لحظه ای که دلت را به عشق می سپاری لذت بخش است

برای انجام کار خیر نیازی به استخاره نیست

آوریل عزیز… عجله در کاری که می خواهید انجام دهید فایده ای ندارد، پس صبور باشید و خود را کنترل کنید. هیچ کس از آینده خبر ندارد. عشق، شفقت و اعتقاد به هدفتان در کمترین زمان ممکن شما را به خواسته قلبیتان می رساند. اگر به فکر ازدواج هستید، موفق خواهید شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 81 حافظ

او گفت: «صبح، مرغ‌های یونجه با گل‌های تازه شکوفا شده

در این باغ خیلی ناز نباش فقط به این دلیل که شکوفه دادی

از سمت راست به من نخند

هیچ عاشقی به معشوق سخنان تند نگفت

اردیبهشت ماهی عزیز… هر فردی در زندگی باید به رفتار دیگران توجه کند و با دقت عمل کند. کلمات غیر ضروری را از گفتار خود حذف کنید و به آنچه می گویید فکر کنید. گفتار صحیح را می توان با آرامش و ادب نشان داد. اجازه نده هیچکس یا همه راز قلبت را بدانند. بهتر است تا حدودی آینده نگر باشیم. با وجود اینکه غم و اندوه زیادی در دل شما وجود دارد، با صبر و رفتار عاقلانه اوضاع حل می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 89

پروردگارا مرا سلامت کن

برگرد و مرا از بند سرزنش رها کن

سرزمین دوست خود را که سفر کرده است بیاورید

جایی برای ماندن تا چشم جهانیان

خرداد ماهی عزیز… دردسرها و رنج ها همیشه در زندگی بوده و هست، پس در این زمان نگران مشکلات مبرمی که در آن قرار دارید نباشید زیرا موقتی هستند. سعی کنید با یک ترفند خود را از این مشکلات نجات دهید. با یک گوشه نشستن و نگرانی هیچ کاری انجام نمی شود. برخیز و خودت را نجات بده

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزالی شماره 173 حافظ

انحنای ابروی تو را در نمازم به یاد آوردم

موقعیتی پیش آمد که محراب فریاد زد

اکنون به صبر، قلب و هوش نیاز دارم

صبری که دیدید کاملا به هدر رفته است

تیر ماهی عزیز… تو دل پاک و وجدان پاکی داری، هر چه به دست آورده ای به برکت قلب پاک و صادق توست. مدتی است که صبور بوده اید و به زودی نتیجه صبر و خلاقیت خود را خواهید دید. شرایط و موقعیت را برای رسیدن به هدف خود آماده کنید. شرایطی خواهد بود که تحول مادی و معنوی رخ می دهد، در مسیر کمال معنوی قدم می گذارید و روح معنوی شما رشد می کند. به خدا توکل کن و به خانواده ات بیشتر توجه کن تا از دستت عصبانی نشوند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۲۳۱ حافظ

گفتم برات متاسفم، گفت باید ناراحت باشی

گفتم بگذار خرس من باشد، گفت اگر آمد

گفتم سنت وفاداری را از مهرورزان بیاموز.

او گفت این شغل در بین افراد خوب کمتر دیده می شود.

مرداد ماهی عزیز… تو فکر می کنی و آرزو می کنی عشق کسی را به دست بیاوری، حرف زدن با عزیزت فکر خوشایندی است که اندوهت را کم می کند. گاهی اوقات می خواهید آن را از ذهن خود پاک کنید، اما ممکن نیست. اگر صبور و صادق باشید قطعا به هدفتان خواهید رسید. به خدا توکل کن تا دردت تمام شود. رازداری در روابط شرط مهمی برای رسیدن به عشق و محبت است، اگر از طرف شخصی که دوستش دارید رنجش می بینید، آن را برای خود نگه دارید. همانطور که روزهای خوشی به پایان می رسد، غم ها و گرفتاری ها نیز دوام نمی آورد، پس از ناله و ناله دست بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 243

هر که بوی خوش تو را در باد سبا شنیده باشد

او یک کلمه آشنا از یک دوست آشنا شنید

ای شاه حسن به گدا بنگر

قابیل داستان پادشاه و گدا را شنید

شهریور ماهی عزیز… شما فردی هستید که با دیگران رفتار شایسته و شایسته ای دارید و انتظار دارید که آنها نیز با شما همین گونه رفتار کنند، اما باید بدانید که خوب بودن نتیجه رفتار شایسته و محترمانه طرف مقابل با شما نیست. برعکس، شما برای ارضای وجدان خود نیکی می کنید. نیکی کن و اجر را بدون نگرانی از خلقت به خدا بسپار. با دوستان صمیمی خود صادق باشید. همه سزاوار شنیدن راز قلب شما نیستند، به خصوص آنهایی که به شما حسادت می کنند. هیچ وفاداری در آنها نیست. سخنان بزرگان و دوستان مورد اعتماد را بشنوید و از سختی ها و مصائب روزگار ناامید نشوید. بعد از هر سختی آرامش و وضوح وجود دارد. دعا و توکل به خدا را فراموش نکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 245

متاسفانه طوطی که راز می گوید

قند موجود در منقار خود را از دست ندهید

سرت سبز و دلت شاد تا ابد

در خط یار نقش خوبی داشتید

مهر ماهی عزیز… راز اتفاقاتی که برایتان افتاده را به صورت بسته و مختصر شنیدید، اما برای اطمینان از دل خود نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و بهتر است در مورد این موضوع با افراد عاقل صحبت کنید. شانس فقط یکبار به انسان برمی گردد، پس چرا با دستان خود آن را از خود دور کنید؟ از فرصت استفاده کنید و از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. شما فکر می کنید که همه چیز با زور اسلحه و پول بدست می آید، اما اینطور نیست. رسیدن به درجات عالی جز با لطف خداوند امکان پذیر است. جان و جانت را به خدا بسپار تا به خاطر خوبی هایت به تو مال و سلامتی عطا کند. با دوستان خود مهربان باشید، اما اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید. همه از اسرار آگاه نیستند و می توانند وضعیت شما را درک کنند.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره ۲۹۵

سحر در باغ بوی گلستان را شنیدم

شفای بینی تا بلبل بیاید

داشتم به تاثیر گل سوری نگاه می کردم

در شب تاریک بود، مثل چراغ روشن

ماهی های عزیز… غرور و تکبر غیرمنطقی شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد، پس آنها را کنار بگذارید. وقت آن است که دیواری را که بین خود و دیگران ساخته‌اید بشکنید و در میان مردم قدم بگذارید. دوران زیبایی و جوانی به زودی به پایان می رسد، پس لحظات خود را گرامی بدارید تا پشیمان نشوید. متفکر باشید و در زندگی زیاده روی نکنید. از افراط و تفریط بپرهیزید. اگرچه ممکن است سخنان افراد حسود و بدخواه شما را ناراحت کند، اما کوچکترین تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

نگاه حافظ شماره 412

چشمانم از آن کمان ابرو خون می آید

دنیا از آن چشم و آن ابرو شیطنت های زیادی خواهد دید.

من غلام آن چشمی هستم که در خواب با آن مست می شوی

روی آن گل نگارین است و سایه ابرو سیاه است

آذر ماهی عزیز… اگر در دام عشق افتادی، خودت را عذاب نده و ناامید نشو، فقط صبور باش، با صبر و بردباری به آرزوی قلبی خود می رسی و رقبا میدان را ترک می کنند. اگر به خاطر دنیا برای رسیدن به هدفت تلاش می کنی، اما نمی توانی نتیجه ای بگیری. این نشانه ضعیف شدن ایمان شماست. هوش و ذکاوت به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت باید از لطف خداوند برخوردار باشید. از یاد خدا غافل نشوید، از پروردگار جهانیان دعا کنید که اگر بر خدا توکل کنید و در راه او قدم بردارید، به راه راست هدایت شوید، مخالفان خود را شکست دهید و به هر چه می خواهید برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 443 حافظ

چو سرو اگر باخرامی دمی برود باغ گل

هر گل خاری با تلاش تو خورده می شود

به دلیل ناباوری و هرج و مرج در اطراف

طلوع چشمانت و بیماری در هر گوشه ای

دی ماهی عزیز… اگر به سمت یکی حرکت کنی از تو دور می شود و تو در عشق شکست می خوری. برای همین غمگینی خیلی ناراحتی، فکر می کنی شکست خوردی، پس قسم می خوری. قلبت را درست کن، دوباره تلاش کن و بگذار شعارت این باشد: تا برنده نشم متوقف نمی شوم.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

نگاه حافظ شماره 448

شما مکانی در خرابه ها دارید

شما زمان زیادی در اختیار دارید

آه، روز و شب با خش خش و چهره عشق

صبح و عصر خوبی براتون آرزو میکنم

بهمن ماهی عزیز… تو بین اطرافیانت بسیار محبوب هستی و همه منتظرند تا به جاهای دیگر بیایی. اگر در مسیر درست و تکاملی باشید در زندگی به کمال خواهید رسید. شانس با شماست، شاد باشید و خدا را شکر کنید که ظلم از بین رفته و عشق و وفاداری جایگزین آن شده است. نام شما مشهور خواهد شد. بیشتر با خدا باش و شب ها نماز بخوان تا راهت را گم نکنی. ثبات لازمه زندگی است و باید آن را در درون خود تقویت کنید. اگر غریبه ای از شما کمک خواست، او را پیدا کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 475 حافظ

گفتند تو یوسف ثانی هستی

چون من به لحظه حقیقت دادم

شیرین تر از وقتی که می گویم متشکرم

ای خسرو تو خوبی، روزگاری شیرین بودی

ماه مارس عزیز… شانس در خانه شما را زده است. به زودی به خواسته های خود خواهید رسید. با کمی تلاش می توانید رویاهای خود را محقق کنید. در اوقات خوشی، خود را برتر فرض نکنید و به دیگران فکر کنید. خدا را شکر کن و قدر نعمت های او را بدان. گاهی عجولانه عمل می کنید؛ صبر را در خود پرورش دهید. نگران آینده نباش، نیتت محقق خواهد شد.