فال حافظ 9 بهمن ماه

فال حافظ 9 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال حافظ نهم بهمن ماه برای متولدین فروردین

غزل شماره 13 حافظ

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

فروردین ماهی عزیز… گاهی تو را به عنوان فردی خوش گذران، بی فکر، بی فکر به آینده، اهمیت دادن به لذت های گذرا می شناسند و شعار «دم را بها بده» را سرلوحه خود قرار داده اند. اما یادتان باشد که آینده نگری لازم است و اگر به آن توجه نکنید پشیمان خواهید شد. در زندگی خود صبور باشید و عجله نکنید. اگر می خواهی به هدفت برسی، باید بر سختی های زیادی غلبه کنی، اما هرگز فراموش نکن که بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. وقتی حقوق کسی را تضییع نکنی قفل زندگیت باز می شود. با خوردن غم روزهایت را تلخ نکن؛ با گذشت زمان به آرزوی قلبی خود خواهید رسید.

فال حافظ 9 بهمن برای متولدین فروردین

غزل شماره 59 حافظ

من از دوست شما امید عاطفی دارم

من مرتکب جنایت شدم و امیدوارم بخشیده شود

میدونم از جرم من فرار میکنی

با اینکه پریوش است اما فرشته میزبان است

اردیبهشت ماهی عزیز… همه گاهی در هر جنبه ای از زندگی اشتباه می کنند و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. درس گرفتن از اشتباهات مهم است. صادق باشید و از ریاکاری بپرهیزید. شما بسیار باهوش هستید، اما نمی دانید کجا و چگونه از استعداد خود استفاده کنید. یک دوست به شما کمک خواهد کرد؛ دستت را رد نکن به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و از این غم و ناراحتی نجات خواهید یافت و در وضعیت خوبی قرار خواهید گرفت.

فال حافظ ۹ بهمن برای متولدین خرداد

غزل شماره 60 حافظ

آن پیک معروف دیار دوست

طلسم زندگی را نوادگان مشکبر دوست آورده اند

امضای جلال و جمال یار را دوست دارد

من عاشق داستان عز و وقار دوست هستم

جون عزیز، شانس شما روشن است. خبرهای بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که نویدبخش پیروزی و شادی است. از رقیبان و رقیبان خود نترسید که خداوند دام های آنها را آشکار می کند. دوستان وفادار می توانند پشتیبان قوی برای شما باشند. به جای تکبر و غرور، محترم و متواضع باشید.

فال حافظ 9 بهمن برای متولدین تیرماه

غزالی حافظ شماره 124

صاحب سنبل

او هنوز با عزیزانش بسیار مهربان است

مثل باد از روی مردگانت می گذری

زندگی عجله دارد و چه می توان کرد؟

تیر ماهی عزیز… چرا در انجام کار وسواس داری و اجازه می دهی شک و تردید وارد قلبت شود؟ زندگی جریان دارد و زمان را نمی توان متوقف کرد. شکایت از دیگران مشکلات شما را حل نمی کند. در زندگی همیشه بخشنده باشید زیرا بخشش از جانب بزرگان است. هر شادی و آسایشی با درد و حسرت همراه است. اگر دوست دارید صادق باشید و از ریا بپرهیزید. هر چه زودتر آنچه را که می خواهید شروع کنید.

فال حافظ 9 بهمن برای متولدین مرداد

غزل حافظ شماره 183

سحر مرا از اندوه نجات دادند

در تاریکی شب به من جان دادند

من بخاطر تشعشعات کور شدم

آنها ویژگی هایم را از جام به من نشان دادند

مرداد ماهی عزیز… این روزها خیر و برکت خداوند را در زندگی خود می بینید، اگر همه کارهایتان در این چند وقت اخیر به ثمر نشسته است، به خاطر فضیلت و لیاقت شماست. البته از لطف خدا و رحمتی که به حال شما آورده غافل نشوید. شما با تمام وجود خدا را عبادت کردید و همیشه به او اعتماد کردید، این رمز موفقیت شما در تجارت است. بردباری و بردباری شما باعث شده است که مژده حکومت به شما داده شود و ظلم و ستم از شما دور شود. از دوستان خداجو به خصوص مادرتان بخواهید که برای شما دعا کنند.

علامت زودیاک حافظ نهم بهمن ماه برای متولدین شهریور

غزل شماره 195 حافظ

غلام نرگس مست است تو ولیعهدی

بدشانسی بیدار هستند

تو را صبا دیدند، من را آب دیدند

و اگر نه، عاشقان و عاشقان پنهانند

شهریور ماهی عزیز… شما مداحان و شیفتگان زیادی دارید و این را می دانید، اما این نباید باعث شود که مغرور و خودپسند شوید و از دیگران غافل شوید. جلوگیری از ضرر از هر جایی یک فایده است و شما می توانید از هر جایی به اشتباه و مسیر اشتباهی که انتخاب کرده اید پی ببرید، پس اکنون اشتباهات خود را جبران کنید و راه درست را دنبال کنید. چرا از تجربه و کمک دیگران بهره نمی برید؟ هرگز از توصیه های غیر ضروری اجتناب نکنید، می توانید مشکلات خود را با کمک بزرگترها حل کنید. به پایان کار خود فکر کنید و فریب لحظات زودگذر را نخورید.

فال حافظ نهم بهمن ماه برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۱۱ حافظ

داشت دوش می گرفت و صورتش قرمز شده بود

چقدر دل غمگین می سوزد

سنت عاشق شدن و مسیر هرج و مرج شهری

لباسی بود که متناسب با اندام او بود

مهرماهی عزیز… انگار شکست خوردی و ناامید شدی، دلت خون است و اوضاع آنطور که می خواستی نیست. بدانید که این وضعیت همیشگی نیست و روزی روی خوب خود را به شما نشان خواهد داد. صادق و صادق باشید و دوستان خود را به راحتی از دست بدهید. اگر فردی که دوستش دارید با شما سرد رفتار می کند، ناامید نشوید زیرا در اعماق وجود او به شما فکر می کند و به شما اهمیت می دهد. هرگز عشق و محبت را با پول یا دارایی های دنیوی مبادله نکنید. زیرا ارزش عشق بسیار بالاتر است و اگر آن را بفروشی ضرر می کنی. برای تشخیص درست از نادرست با بزرگان و خردمندی مشورت کنید.

فال حافظ ۹ بهمن برای متولدین آبان ماه

غزل حافظ شماره ۲۹۵

سحر در باغ بوی گلستان را شنیدم

شفای بینی تا بلبل بیاید

داشتم به تاثیر گل سوری نگاه می کردم

در شب تاریک بود، مثل چراغ روشن

ماهی های عزیز… غرور و تکبر غیرمنطقی شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد، پس آنها را کنار بگذارید. وقت آن است که دیواری را که بین خود و دیگران ساخته‌اید بشکنید و در میان مردم قدم بگذارید. دوران زیبایی و جوانی به زودی به پایان می رسد، پس لحظات خود را گرامی بدارید تا پشیمان نشوید. متفکر باشید و در زندگی زیاده روی نکنید. از افراط و تفریط بپرهیزید. اگرچه ممکن است سخنان افراد حسود و بدخواه شما را ناراحت کند، اما کوچکترین تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت.

علامت زودیاک حافظ نهم بهمن ماه برای متولدین آذر

نگاه حافظ شماره 403

بر شراب لاعل کش و مه جبینان بین

این خلاف دینشان است، زیبا هستند

آنها کمند زیر کاپوت گرفتند

قد این آستین کوتاه

آذر ماهی عزیز… درونت یک چیز می گوید صورتت چیز دیگری. شما استعدادها و مهارت های خود را پنهان کردید. همه فکر می کنند که شما فردی مغرور و مغرور هستید، اما برعکس به عهد خود عمل می کنید. شما دوستان و همراهان خود را دوست دارید. چشمان خود را باز کنید و با بصیرت به اطرافیان خود بنگرید تا فریب ظاهر کسی را نخورید. راه خروج شما عشق است به زودی از اسارت رهایی یافته و کاملاً سالم خواهید بود. در این هنگام نفرت و عدم اطمینان را کنار بگذارید و قلب خود را پاک کنید.

فال حافظ ۹ بهمن ماه برای متولدین دی ماه

غزل شماره 415 حافظ

ای رسول راستین، خبر دوستمان را به ما بده

وضعیت گل را برای بلبل توضیح دهید

ما اسرار سکوت هستیم، غمگینیم

با یک دوست آشنا صحبت کنید

دی ماهی عزیز… منتظر دریافت اخبار و اطلاعات عزیزتان با واسطه هستید، بالاخره خبرهای خوب می رسد، اگر کمی دیر شد نگران نباشید. از دوستان و اطرافیان خود قدردانی کنید زیرا می توانید به آنها اعتماد کنید و آنها را به راز قلب خود تبدیل کنید. کسی به کمک شما نیاز دارد و به دنبال مراقبت شماست. از آن کوتاهی نکنید، زیرا بخشش شما در جای دیگری به شما جبران خواهد شد. خداوند به کوچکترین احسانی که نسبت به بندگانش می کنید به شما پاداش می دهد. زندگی را برای خود سخت نکنید و از ریاکاری دست نکشید.

فال 9 حافظ در بهمن ماه برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 436 حافظ

آن خطاط، تو برای ما نامه نوشتی.

سرت شلوغه، ننوشتی

حتی اگر هجران ثمر وصل باشد

کشاورز دنیا ای کاش این تخم مرغ را نمیکشتی

بهمن ماهی عزیز… از هدفت دور شدی، غمگین و غمگین. غم را رها کن و دلت را به سرنوشت بسپار. اتفاقات خوب می افتد راه شاد بودن این است که همیشه شادی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید. متأسفانه، گاهی اوقات خیریه شما از حد می رود. او خود را به خاطر رویاهای غیرممکن و دور رنج می برد. برای جلوگیری از پشیمانی، در انتخاب دوستان بیشتر دقت کنید.

فال حافظ 9 بهمن برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 452

تو یک انگل، عشق یک مرد و یک پری

برای رسیدن به خوشبختی متعهد شوید

تلاش کن، اخته کن و در عشق بدشانس نباش

هیچ کس به دلیل نداشتن هنر برده نمی خرد

اسفند ماهی عزیز… همه مخلوقات امانت خدا هستند و هدیه او به مخلوقات عشق است. اما برای رسیدن به هدفتان باید سخت کار کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا به آنچه می خواهید برسید. خواب و خوردن انسان را از جایگاه خود دور می کند; از بی توجهی و تنبلی دست بردارید. با روی دست نشستن و نگرانی به جایی نخواهید رسید. به خدا ایمان و توکل داشته باشید و از سختی های راه نترسید. آرزو می کنم زیر سایه شجاعت و اراده به هدفت برسی.