فال حافظ 9 فروردین ماه

فال حافظ 9 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

آپریل عزیز جان… زمان برایت سختی ها و مشکلات زیادی به ارمغان آورده است، اما جای نگرانی نیست، این هم خواهد گذشت. اگر می خواهی زندگی راحت با ذهنی آرام داشته باشی، با دشمنانت مدارا و با دوستانت جوانمردی کن. برای به دست آوردن موقعیت و احترام، در مورد وظایف هر چند کوچک فکر کنید و بدون اتلاف وقت آنها را انجام دهید. گاهی اوقات به هدفی فکر می کنید که باور ندارید می توانید به آن برسید. مشکلات جاده را بزرگ می کنید و چشمان خود را روی کمک دیگران می بندید. بدان که کمک واقعی در حل مشکلات، حق تعالی است و اگر با پاکی به درگاه او رفتی، دست خالی برنمی گردی، به او اعتماد کن. با صبر و توکل و قناعت می توان شرایط سخت سرنوشت را راحتتر پذیرفت.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… عهد زندگی ات را بر سفره زندگی بگذار تا روزهایت همیشه مثل عید و شادی و بهاری باشد. روزهای جدایی به پایان رسیده است و به زودی غم از دل شما می رود و شادی جای آن را می گیرد. نشانه شما بسیار واضح و خالص است. اگر به جای غم و اندوه خدا را شکر کنید، هرگز وارد زندگی شما نمی شود. از فرصت هایی که به دست می آورید نهایت استفاده را ببرید.

سقیا عیدت مبارک

قرارهای خود را فراموش کرده اید

در این دوران جدایی از این موضوع تعجب کردم

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… گول حرف دیگران را نخورید. افرادی در اطراف شما هستند که می خواهند شما را فریب دهند. مال و مال حلال را به زندگی خود اضافه کنید. یادت نرود که در کلام خود خدا را ذکر کنی تا بتوانی به آنچه میخواهی برسی. برای رسیدن به یار باید سختی های زیادی را پشت سر بگذارید. شاد باشید و بگذارید زندگی برای شما شیرین تر شود.

باغ من به سرو و صنوبر نیاز دارد

شمشادهای خانگی ما کمتر از این هستند.

ای عزیزم چه دینی پذیرفتی؟

لایه خونی ما از شیر مادر قابل حل تر است

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

قوس … شادی و موفقیت در انتظار شماست. همه کسانی که دستاوردهای شما را می بینند شگفت زده می شوند و شما به شدت مورد تحسین دیگران قرار می گیرید. مراقب باشید روابط شما با دوستانتان سوء تعبیر نشود و غرور و غرور شما را از راهی که می روید باز ندارد.

ان شاءالله همیشه خوبی هاتون زیاد بشه

شما می توانید هر سال گل های لاله را ببینید

فکر عشق تو در سر ماست

باد روز به روز بیشتر می شود

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… تو به دیگران نگاه می کنی و از جایی انتظار کمک داری اما گنج مکسود در درون توست. به اطرافیانتان تکیه نکنید، همه چیز به اراده و تلاش خودتان بستگی دارد. سخت کوشی همراه با توکل به خدا دلیل موفقیت شما در رسیدن به هدف خواهد بود. هدف شما دور از دسترس نیست، اما در راه رسیدن به خواسته قلبی خود باید مشکلات را تحمل کنید. پس برخیز و تصمیم خود را برای رسیدن به موفقیت بگیر.

سال هاست که از ما مربا می خواهد.

خود ون چه آرزوی یک غریبه را داشت

گوهری کز زداف کن و محل برگزاری بیرون

او خواستار افراد گمشده شد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… بالاخره وقت آن است که شما هم به موفقیت برسید. پیروزی خود را از دیگران دریغ نکنید. مراقب اطرافتان باشید، برخی افراد سعی می کنند جلوی پیشرفت شما را بگیرند. تمام تلاش خود را بکنید تا خداوند نقشه های آنها را خنثی کند. بعضی ها نمک می خورند و نمکدان می شکنند، اینها ظاهراً دوست شما هستند اما از آنها دوری کنید، آنها چیزی جز دشمن نیستند. خانواده خود را آرام کنید

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا همیشه مست هستند

پس دانه خال را زیر چین زلف گذاشت

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… شما فردی سرشار از مهر و محبت هستید و در برابر بی ادبی دیگران سکوت می کنید. صبور باشید تا همه چیز را به موقع انجام دهید. از رقبای خود دوری کنید و کارها را بر اساس عقل و منطق انجام دهید. هیچ چیز با گریه بهبود نمی یابد. شما باید با توکل به خدا تلاش خود را مضاعف کنید. نماز صبح را فراموش نکن زیرا هر چه نیاز داری از نماز صبح است. همه باید هوشیار باشند تا از فرصت مناسب حداکثر استفاده را ببرند.

مهر چشم سیاه من از سرم بیرون نمی آید

این سرنوشت بهشت ​​است و تغییر نخواهد کرد

رقیب سوء استفاده ها را صدا زد، جایی برای سازش باقی نگذاشت

آیا آه های سحرخیزان به گوروند باز نمی گردد؟

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… راه سختی را شروع کردی و امیدوارم با تلاش به نتیجه دلخواهت برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را می ترسانند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان بهترین دارایی انسان است. گاهی اوقات فکر می کنید تمام تلاش هایتان بیهوده است، بدبینی و شک را از خود دور می کنید. بر خدا و اهل بیت به ویژه پیامبر توکل کن. به سوی علی (ع) برو.

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب امیدوار من به کسی نزدیک نشد

با اینکه کلمات داستان من او را به همه جا می برد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… یک آدم کمک کننده و با تجربه در زندگی شما هست که تجربیاتش را با شما در میان می گذارد، قدرش را بدانید. تنبلی را کنار بگذارید و کار امروز را به فردا بسپارید. گاهي گرفتار روح و شيطان مي شوي و از راه راست منحرف مي شوي. خدا را مکرر یاد کن و تسبیح کن. ابتدا سخت تلاش کنید و در کاری که می خواهید انجام دهید قدرت اراده داشته باشید. از تجربیات بزرگترها استفاده کنید و با دوستان خود صادق باشید، فقط در این صورت از ثروت محروم نخواهید شد. چشم محافظ خدا به شماست پس امیدتان به خدا باشد. به برکت نعمت هایی که خداوند به شما داده است به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

ای نور چشم من حرفی هست به من گوش کن

چون سیر شدی، بنوش و بنوش

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

شما یک معشوقه مغرور و سنگدل دارید که به شما اهمیت نمی دهد. گاهی اوقات به خاطر حال بدت گریه می کنی و غمگین می شوی، اما بدان که روزگار این گونه نمی ماند و این غم روزی به پایان می رسد، به شرطی که نقاط ضعف خود و عواملی را که مانع از شکست خود و شکستت می شود، بدانی. . هیچ کس نمی تواند با نیرنگ و ریا به هدف خود برسد. بهتر است صادقانه به اراده خود و کمک خداوند ایمان داشته باشید

من یک زن زن هستم

داستان طولانی زاهدانه ام را کوتاه کردم

عاقبت پیری و زهد و معرفت را دیدی

معشوق باز من با من چه کرد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان … آدم خوبی هستی ناخواسته اشتباه کردی و حالا پشیمان و شرمنده داری انقدر خودخواه نباش پشیمان شدن مشکلی را حل نمی کند پشیمان بودن برای جبران کافی است . برای جبران هر چه زودتر قدم بردارید اگر توبه شما را بداند قطعا شما را خواهد بخشید. دوستان و اطرافیان خود را بشناسید و از دوستان بد دوری کنید. اگر هر کار را با دقت و مراقبه بیشتری پیش ببرید، موفق خواهید بود. وفاداری خود را به دیگران ثابت کنید تا آنها در مورد شما مثبت فکر کنند.

نسیم خنک مامانبر مورد علاقه شماست

در ساعات اولیه صبح در هوای شما بلند می شود

برو ای پرنده مبارک لاگا!

وقتی آب از خاک آن در را دیدی

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… شانس دوست توست و با وجود همه سختی ها به هدفت میرسی چون اراده قوی داری. معجزه ای در زندگی شما رخ خواهد داد که همه را شگفت زده خواهد کرد. از چشم بدخواهان به خدا پناه ببر. به یاد داشته باشید راز موفقیت شما تلاش است. سفری معنوی را آغاز خواهید کرد که در آن قلب آشفته شما آرام می گیرد و چشمان و قلب شما روشن می شود. سرت را بر درگاه خدا بگذار و از او تشکر کن تا تو را به راه راست هدایت کند.

خدا را شکر به خاطر موقعیت سلطانی

احمد شیخ اویس حسن ایلانی

خان بن خان و شاهنشاه شاه نژاد

کسی که اگر روحش را بخوانید زیباست