فال فرشتگان 12 خرداد ماه

فال فرشتگان 1 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال فرشته یکی از روش های فال گرفتن برای پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش فرشته ای انتخاب می شود تا با استفاده از نام و تاریخ تولد به شما کمک کند و به شما توصیه کند. فرشتگان برای هر فردی با توجه به ویژگی های هر فرد متفاوت هستند. برخی افراد نیز بر این باورند که طالع بینی فرشته روشی دقیق برای پیشگویی است و می تواند مسیرهای زندگی شما را روشن کند.

فال روزانه فرشته متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth

من به شما می گویم که تمایلات جنسی شما هدیه ای از طرف خداوند است. این خواسته ها دروازه ای برای عشق عمیق و صمیمیت با خود و دیگران است. از این خواسته ها نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز در آغوش بگیرید و از آنها برای ایجاد یک زندگی پر از عشق و اشتیاق استفاده کنید.

فال روزانه فرشته متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abelech (Helech)

ای مرد شجاع! من آبلک هستم، فرشته ای که برای فرمان دادن به شیاطین فراخوانده شده است. در تاریکی و تاریکی، من حامل امید و شجاعت هستم. به یاد داشته باشید که شما قوی تر از هر تاریکی هستید. تاریکی و شیاطین نمی توانند نور وجودت را خاموش کنند. شهامت خود را حفظ کنید و در برابر تاریکی محکم بایستید.

فال روزانه فرشته متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما قدرتی بی نهایت نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس با قدرت به مسیر انتخاب شده ادامه دهید و با بروز اولین مشکل ناامید نشوید.

فال روزانه فرشته متولد تیرماه

نام لاتین فرشته: Admael

ای مرد اراده! من آدمیل هستم، فرشته ای که بر جهان حکومت می کند. در دنیای پر از سختی و آشفتگی، من حامل پیام امید و نیرو هستم. شما می توانید با توسل به نیروی عظیم امید بر همه چالش های دشوار غلبه کنید. تو بزرگتر از مشکلاتت

فال روزانه فرشته متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel

با تشنگی به دانش در زندگی، غلبه بر هر مشکلی آسان است. با کار کردن و فکر کردن، مراقبه و سکوت، با کمک به دوستان و اطرافیانتان می توانید سریعتر پیشرفت کنید.

فال روزانه فرشته متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Ahabiel

آه عزیزم! من آهابیل هستم، فرشته عشق. در دنیایی پر از تنهایی و غم، من حامل پیام امید و پیوند هستم. با قدرت عشق درونت به جنگ برو. امروز روزی است که می توانید با عشق خود دنیا را به مکانی قابل زندگی تبدیل کنید.

فال روزانه فرشته متولد مهر

نام لاتین فرشته: Aiel

ای آزاده! من آیل هستم، فرشته هوا و نفس. من حامل پیام امید و رستگاری در دنیایی پر از محدودیت و آلودگی هستم. به یاد داشته باشید که شما یک روح آزاد هستید. در اعماق وجود شما میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کنید و با رها کردن چیزی که مدتهاست ذهن شما را به خود مشغول کرده است، به زندگی خود بازگردید.

فال روزانه فرشته متولد آبان

نام لاتین فرشته: آکرازیل

ای جوینده! من اکرازیل هستم، فرشته فرستاده خدا و آشکار کننده اسرار الهی. در دنیای پر از رمز و راز، من حامل پیام امید و روشنایی هستم. به یاد داشته باشید که در عمق وجود شما میل به دانستن و کشف حقیقت است. امروز را به برنامه ریزی برای شروع کار اختصاص دهید و از آنچه در زندگی شخصی و حرفه ای خود با آن سر و کار دارید آگاه شوید. آگاهی کلید حل همه چالش هاست.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: Desiree

نه، در حال حاضر اینطور نیست. صبر کنید یا راه های دیگر را امتحان کنید. از فرشتگان کمک بخواهید.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: Otzeana

شما در موقعیتی هستید که با واقعیت در ارتباط هستید. به قلب خود اعتماد کنید و آن را دوستانه بیان کنید.

فال روزانه فرشته متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Indriel

شما پرورش دهنده نور هستید. بگذار نور و عشق الهی مانند یک فرشته بر زمین و ساکنان آن بتابد. به همین دلیل است که خداوند شما را آفریده است.

فال روزانه فرشته متولد اسفند

نام لاتین فرشته: صبر

اکنون زمان یادگیری و جمع آوری دانش و اطلاعات است، از یادگیرنده بودن لذت ببرید زیرا دانش شما در آینده مفید خواهد بود.