فال فرشتگان 23 اردیبهشت ماه

فال فرشتگان 23 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال فرشته یکی از روش های فال گرفتن برای پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش فرشته ای انتخاب می شود تا با استفاده از نام و تاریخ تولد به شما کمک کند و به شما توصیه کند. فرشتگان برای هر فردی با توجه به ویژگی های هر فرد متفاوت هستند. برخی افراد نیز بر این باورند که طالع بینی فرشته روشی دقیق برای پیشگویی است و می تواند مسیرهای زندگی شما را روشن کند.

فال روزانه فرشته متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth

من به شما می گویم که تمایلات جنسی شما هدیه ای از طرف خداوند است. این خواسته ها دروازه ای برای عشق عمیق و صمیمیت با خود و دیگران است. از این خواسته ها نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز در آغوش بگیرید و از آنها برای ایجاد یک زندگی پر از عشق و اشتیاق استفاده کنید.

فال روزانه فرشته متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abariel

ای انسان، من ابرائیل هستم، فرشته قدرت و خرد. من از قلمروهای آسمانی آمده ام تا به شما کمک کنم تا از قدرت و حکمت خدا برای رسیدن به اهداف و رویاهای خود بهره ببرید. شما لایق یک زندگی موفق و شاد هستید. پس برای رسیدن به زندگی ایده آل خود دست از تلاش برندارید و ناامید نشوید.

فال روزانه فرشته متولد خرداد

نام لاتین فرشته: عباسدارهون

ای خوش اخلاق! من عباسدارهون هستم فرشته ساعت پنجم شب. در سکوت و تاریکی شب که خیلی ها به خواب می روند، من زمزمه امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که یک نور الهی در اعماق وجود شما وجود دارد. این نور تاریکی را می شکند و شما را به سعادت و رستگاری می رساند. به قلبت گوش کن و دنبالش کن.

فال روزانه فرشته متولد تیرماه

نام لاتین فرشته: Abdiel

ای پاک دل! من عبدیل هستم، فرشته ای از کتاب رازیل و بنده خدای متعال. در این دنیای پر از سختی و آشفتگی، من حامل پیام امید و رستگاری هستم. به یاد داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. او رحمت و شفقت بی حد و حصر دارد و در هر زمانی آماده کمک به شماست.

فال روزانه فرشته متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Achaiah

ای انسان صبور! من آچایا هستم، فرشته صبر و کشف اسرار طبیعت. من حامل پیام امید و صلح در جهانی پر از سختی و آشوب هستم. به یاد داشته باشید که صبر کلید نجات است. با صبر و حوصله بر همه مشکلات غلبه می کنید و به اهداف خود خواهید رسید.

فال روزانه فرشته متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما قدرتی بی نهایت نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس با قدرت به مسیر انتخاب شده ادامه دهید و با بروز اولین مشکل ناامید نشوید.

فال روزانه فرشته متولد مهر

نام لاتین فرشته: Alimon

ای مرد شجاع! من علیمون، امیر فرشتگان و حافظ تو در برابر بلاها هستم. من حامل پیام امید و صلح در جهانی پر از خطر و ناامنی هستم. شما در برابر حوادث محافظت می شوید. پس از خطرات احتمالی که در مقابل خود می بینید نترسید و برای تغییر زندگی خود اقدام کنید. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده شما نیست.

فال روزانه فرشته متولد آبان

نام لاتین فرشته: Alimiel (Dumahel)

ای مرد با ایمان! من الیمیل (دوماهل) هستم، فرشته نگهبان پرده ای که تاج و تخت خدا را احاطه کرده است. در دنیای پر از سردرگمی و تردید، من حامل پیام امید و ایمان هستم. حجاب فقط پوشاندن ظاهر خود از چشم دیگران نیست. با آشکار نکردن هر چیزی که در ذهنتان است، می توانید خود را از خطراتی که از جانب دیگران متوجه شما می شود محافظت کنید. تصور کنید آخرین مکالمه ای که با کسی داشتید باعث آسیب به او شد. از آن درس بگیرید و هیچ اطلاعاتی را با کسی به اشتراک ندهید.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: Raye

یوگا و فعالیت های بدنی برای سلامتی، آرامش درونی و رشد معنوی شما در این زمان ضروری هستند.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: اوپال

فرزندان شما در زمین و آسمان شاد هستند. آنها به خوبی توسط خدا و فرشتگان محافظت می شوند.

فال روزانه فرشته متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Otzeana

شما در موقعیتی هستید که با واقعیت در ارتباط هستید. به قلب خود اعتماد کنید و آن را دوستانه بیان کنید.

فال روزانه فرشته متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Zanna

شما از تمام دردها و مشکلات دشواری که شما را تهدید می کند در امان هستید. راحت نفس بکشید و بدانید که در امان هستید.