فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 18 خرداد ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما موجودات ارزشمند تهیه و ارائه نماییم; سپس فال خود را بخوانید.

فال فردا برای شیخ بهایی متولد فروردین

آوریل عزیز… امروز یک سورپرایز بزرگ در انتظار شماست و شما را شوکه خواهد کرد. این غافلگیری می تواند مسیر زندگی شما را به کلی تغییر دهد. اگر فردی در زندگی شما وجود دارد و مدتی است که با مشکل مواجه شده اید، با او تماس بگیرید و سعی کنید با هم مشکل را حل کنید. شاید این تفاوت نقطه ای باشد که رابطه شما را تقویت کند.

فال شیخ بهایی فردا برای متولدین فروردین

فروردین عزیز… امروز با وجود اینکه حوصله هیچ کاری را ندارید، باید سر کار بروید و به کارهای انباشته خود رسیدگی کنید. شما تنها مسئول این وضعیت هستید. تنها چیزی که لازم بود کمی برنامه ریزی از روزهای قبل بود تا تمام وظایف خود را به انجام برسانید. امروز از نظر عاطفی روز شیرینی برای شما خواهد بود. شما می توانید با کسی که دوستش دارید ملاقات کنید و امشب یک شام عاشقانه داشته باشید.

فال فردا شیخ بهایی برای متولدین خرداد

خرداد عزیز… بیشتر وقت امروز را به فکر عشق و روابط عاطفی خود خواهید گذراند. شاید این اثر رویاهایی باشد که دیشب دیدی. تعبیر خواب می تواند به شما کمک کند تا ناخودآگاه خود را باز کنید. برای این کار می توانید رویاهای خود را یادداشت کنید و از اتفاقاتی مطلع شوید که هر یک از آنها ممکن است نشانه ای از افکار پنهانی یا نگرانی ها و خواسته های شما باشد. وقتی صحبت از مسائل مالی می شود، امروز روز شک و تردید است. نفس عمیق بکشید و سعی کنید ذهن خود را به طور منطقی متمرکز کنید تا از درگیر شدن در اسراف غیرمنطقی که ممکن است شما را به دردسر بیاندازد اجتناب کنید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین تیرماه

تیمهی عزیز… تو آدم خوشبین هستی، اما دیگران این انتظار را از تو ندارند. شما رازدار نیستید، فقط دوست ندارید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. توصیه می کنیم فقط روی دستیابی به اهداف خود تمرکز کنید. به زودی همه کارها را تمام می کنید.

فال فردای شیخ بهایی متولدین مرداد ماه

مرداد عزیز… بی قراری و سردرگمی دیروزت از بین می رود و همه چیز بسیار زیبا و واضح به نظر می رسد. امروز می خواهید افراد را در اطراف خود مشغول کنید، پس با دوستان و عزیزان خود دور هم جمع شوید و در خانه تنها نمانید. ارتباط با دیگران در حال حاضر باعث می شود احساس بهتری نسبت به هر چیز دیگری داشته باشید. امروز از ثبات و آرامش خود لذت ببرید، اما مراقب باشید با کسی وارد بحث نشوید زیرا دیگران به اندازه شما آرام نیستند و می توانند با ایجاد تنش و بی قراری روحیه خوب شما را خراب کنند. برای خود راه فراری در نظر بگیرید و با احساس خطر بلافاصله خود را از گیر خارج کنید، قطعاً در این زمینه استعداد زیادی دارید.

فال فردا شیخ بهایی متولد شهریور

شهریور ماهی عزیز… امروز ممکن است یکی از اطرافیان شما را درگیر درام شخصی خود کند، مثلا یکی از همکارانتان از شما بخواهد که در یک قرار کاری او را همراهی کنید. با وجود اینکه این درخواست شما را آزار می دهد، نمی توانید به راحتی خود را از آن رها کنید. خوشبختانه حتی اگر نقش فعالی نداشته باشید، حضور شما تاثیرات مثبتی خواهد داشت. افکار فلسفی ممکن است امروز شما را به بیراهه بکشاند، اما باید مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. پذیرفتن یک مسئولیت جدید برای شما مفید است، به خصوص اگر جنبه مالی و اخلاقی داشته باشد. یوگا، فعالیت های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می کند.

فال فردا شیخ بهایی برای متولدین مهر

مهرماهی عزیز… شما در زمینه حرفه ای خود پیشرفت چشمگیری داشته اید و به جایی رسیده اید که در چند سال اخیر حتی تصورش را هم نمی کردید. اما اکنون زمان آن رسیده است که در مورد منبع اصلی درآمد خود تصمیمات جدی بگیرید. ممکن است مجبور شوید در این مورد با دوستان خود اختلاف نظر داشته باشید و ممکن است خود را در شرایط سختی قرار دهید زیرا نمی خواهید آنها را از خود دور کنید. اما شجاعت واقعی این است که برای رسیدن به اهداف خود آماده زندگی تنها باشید. چند روز آینده زمان مناسبی برای یافتن نیمه گمشده تان نخواهد بود، بهتر است قبل از هر تصمیمی در این زمینه چند روز صبر کنید.

فال فردا شیخ بهایی متولد آبان

آبان ماهی عزیز… امروز آماده رفتن به مکان های جدید و هیجان انگیز، برای کشف دنیایی جدید، بهتر است با عجله و سهل انگاری به این سمت نروید تا حسرت را تجربه نکنید. احساس عجیبی از اضطراب که از اعماق وجود شما می آید، امروز شما را آزار می دهد و شما را در شرایط سختی قرار می دهد که تا حدودی به دلیل تمایل شما به عشق و پذیرش است. مطمئناً همه ما به عشق و احساس نیاز نیاز داریم، اما شما با وابستگی عاطفی اوضاع را بیش از حد پیچیده می کنید. هیچ راه حلی وجود ندارد که پاسخ همه سؤالات و پاسخ همه باشد. به جای اینکه به دنبال راه حل کامل و بی نقص باشید، سعی کنید جنبه های مختلف این موضوع را بررسی کنید.

فال فردا شیخ بهایی برای متولدین آذر

آذرماهی عزیز… به جای تمرکز بر آنچه مانع حرکت شما می شود، افق دید خود را گسترش دهید و آینده ای را که می خواهید تجسم کنید و با این نگرش منفی خود را محدود نکنید. وقتی حساب بانکی خود را بررسی می کنید، خواهید دید که موجودی شما کمتر از حد انتظار است. احتمالاً زیاد نگران نخواهید شد، اما برخی ناراحتی ها اجتناب ناپذیر است. خودتان را در مورد آن کتک نزنید، همیشه می توان پول درآورد. آرام باشید و برای هزینه های خود برنامه ریزی کنید. هزینه های اضافی خود را برای مدتی حذف کنید و پول خود را فقط برای وسایل ضروری خرج کنید. خیلی زود نتیجه این کار را دریافت خواهید کرد و از کاری که انجام داده اید رضایت کامل خواهید داشت.

فال فردا شیخ بهایی متولد دی ماه

دی ماهی عزیز… امروز کمی به فکر خودت باش. خودتان ببینید چه کاری می توانید برای دوستان آنها انجام دهید. برای مثال، یک شاخه گل یا چیزی شبیه به آن بخرید تا خود را شاد کنید. شما در چند روز گذشته آنقدر مشغول فکر کردن به نیازهای گروه بودید که کاملاً فراموش کرده اید که از خود مراقبت کنید. امروز از آن روزهایی است که دوست دارید اطرافیانتان باشد، دوست ندارید در خانه بمانید و اگر در خانه بمانید ممکن است دعوا کنید. عشق خود را با خود ببرید و به یک مهمانی بروید، با دوستان خود معاشرت کنید یا هر کار دیگری که دوست دارید انجام دهید. روزهای باقی مانده از این ماه روزهای شلوغی برای شما خواهد بود، پس از این فرصت استفاده کنید و تا حد امکان استراحت کنید.

فال فردا شیخ بهایی متولد بهمن

بهمن ماهی عزیز… اگر مشکل عاطفی شما را آزار داده است برای حل آن به دنبال راه حل باشید. ماندن در این شرایط برای روحیه شما خوب نیست. روش های غیرمنطقی مانند پرخوری عصبی گزینه مناسبی نیستند و به حل این مشکل کمکی نمی کنند. چنین اقداماتی تنها پوششی موقتی برای مشکل شماست و دیر یا زود این زخم دوباره باز خواهد شد. مشکل را ریشه کن کنید و شادی و نشاط را جایگزین آن کنید. همه ما دائماً با سختی ها و مشکلات سر و کار داریم، اما افراد کمی هستند که بتوانند شادی و نعمت هایی را که در کنار این مشکلات دارند ببینند و از آن لذت ببرند. سعی کنید قسمت های خوب کتاب زندگی خود را ببینید و از آنها لذت ببرید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین اسفند

ماهی های عزیز… حس ماجراجویی شما بهتر شده است. شما به دنبال پاسخ برای تمام سوالات خود هستید و دوست دارید همه چیز را کشف کنید. صحبت کردن و گپ زدن با دوستان و همکاران ایده های جدیدی را به ذهن شما می آورد. ذهن خود را از مشکلات قدیمی پاک کنید تا جایی برای ایده های جدید باز کنید. هرگز فراموش نکنید که هیچ چیز غیر ممکن نیست. اگر به شخصی علاقه دارید و او را از دور در خواب می بینید، در اشتباه هستید. با تلاش می توان به هر چیزی رسید.