“لاک پشت و حلزون” پروانه نشان داده شده است

لاک پشت و حلزون پروانه نشان داده شده است

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «لاک پشت و حلزون» اولین محصول گروه فیلمبرداری حماسی به کارگردانی رضا حماسی، تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی و رضا حماسی و نویسندگی محسن رضایی موفق به اکران در اکران شد. گروه سنی. . 15+ پس از سه سال تولید.

«لاک پشت و حلزون» پیش از این در بخش کودک و نوجوان جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک انتخاب شده بود و نامزد بهترین فیلم بیستمین جشنواره فیلم داکا بنگلادش و بهترین فیلم داستانی چهاردهمین جشنواره سوفیا منار بلغارستان شده بود. . این فیلم که نامزد بهترین فیلم جشنواره فیلم پونا هند شد، در جشنواره متای امارات و دوازدهمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان هند (ICFF) نیز حضور دارد.

علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) بازیگران اصلی این پروژه هستند.

در خلاصه داستان «لاک پشت و حلزون» آمده است: پدر 10 ساله ام با مادرش افسانه زندگی می کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانا به فکر ازدواج است اما با مخالفت پدرم مواجه می شود و همین موضوع را عامل مشکلات پدرم می داند. پدرم با مرد جوان عجیبی آشنا می شود و دوستی پنهانی بین آنها شکل می گیرد…

بازیگران این فیلم نیز عبارتند از: فیلمبردار: امین جعفری، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح صحنه و لباس: لیلا تاج دینی، طراح گریم: لیلا ثانی، آهنگساز: امیرحسین رضایی، مدیر پروژه: حسین بشگرد و علی مردانه، تیم کارگردان سرپرست و برنامه ریز: فواد چومه، منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت، رویا بابابیگی، مدیر تولید: جواد راهزنی، تدوین: پویا اشتردی، صدابردار: رشید دانشمند، دوبله: امیرحسین قاسمی، تصحیح رنگ: علیرضا مجیری، افکت ویژه ، عکاس: علی بیات، هوتن کروبه، توزیع بین المللی: علی غیاثوند، سرمایه گذاران: گروه سینمایی حماسه و مریم طالبی، مشاور رسانه ای: مریم قربانی.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین