مردم در کدام کشورها بیشتر شستشو می دهند؟

مردم کدام کشورها بیشتر حمام می‌کنند؟

قبل از بررسی عادات حمام در کشورهای مختلف، بهتر است نگاهی به تفاوت‌های بین دوش گرفتن و حمام کردن و آنچه واقعاً در سراسر جهان رایج است بیندازیم. هر دوی این اصطلاحات به عمل استفاده از آب برای تمیز کردن خود اشاره دارد. هنگام دوش گرفتن به طور طبیعی از دوش آب استفاده می کنیم و زمان کمتری می گیرد. از طرف دیگر، اصطلاح حمام بیشتر برای توصیف استفاده از وان حمام و گذراندن زمان قابل توجهی در آب برای استراحت استفاده می شود.

به گزارش روزیاتو، در اینجا به بررسی برخی از عادات حمام مانند حمام و دوش گرفتن در کشورهای مختلف می پردازیم. از برزیل، کشوری با تمیزترین دوش ها در جهان، گرفته تا کشورهایی مانند بریتانیا که حمام کردن در آنها رایج تر است، همه ما ترجیحات خود را داریم. اما مهمترین چیز این است که همه ما پاک هستیم. اگرچه این مفهوم در کشورهای مختلف متفاوت است.

برزیل

برزیل در مورد دوش گرفتن پیشتاز است. در حالی که تنها 7 درصد از برزیلی ها حمام می کنند، 99 درصد گزارش می دهند که هر هفته دوش می گیرند. چندین بار؟ برزیلی ها به طور متوسط ​​دو بار در روز یا 14 بار در هفته دوش می گیرند.

اگرچه شکی نیست که فاکتور پاکیزگی در این دوش ها نقش دارد، اما آب و هوای گرم و مرطوب برزیل نیز در دفعات زیاد دوش گرفتن برزیلی ها موثر است. مطالعات همچنین نشان داده است که دوش های متعدد یا ترجیح آنها در چنین مناطق گرمسیری رایج تر است.

انگلستان

بریتانیایی ها به اندازه برزیلی ها دوش نمی گیرند، اما 83 درصد می گویند که هر هفته دوش می گیرند. همانطور که قبلا ذکر شد، تعداد کمی از مردم به اندازه بریتانیایی ها شستشو می دهند. در این کشور 32 درصد از مردم ترجیح می دهند به جای دوش گرفتن، حمام کنند. این رقم در حمام ها بیش از چهار برابر برزیل است.

مانند اکثر عادات حمام کردن در کشورهای مختلف، متغیرهای زیادی وجود دارد که بر چرایی، چگونگی، زمان و نحوه حمام کردن افراد تأثیر می‌گذارد. برای مردم یک جامعه نخبه و متمدن مناسب به نظر می رسد که کسانی که در انگلیس زندگی می کنند ترجیح دهند یک فنجان چای داغ در حین حمام بنوشند.

آلمان

آلمانی ها از نظر عادات دستشویی در رتبه های میانی قرار دارند. در حالی که 92 درصد از آلمانی ها دوش می گیرند، 20 درصد ترجیح می دهند حمام کنند. این آمار همچنین آلمان را در میان بهترین کشورها برای حمام کردن و دوش گرفتن قرار می دهد.

چینی ها

در حالی که نسبت افرادی که ترجیح می دهند دوش بگیرند در عادات حمام چینی 85 درصد است، نسبت کسانی که ترجیح می دهند حمام کنند 11 درصد است. به دلیل نگرانی های جمعیت شناختی در چین، دوش گرفتن موثرترین و ساده ترین روش حمام کردن است.

ایالات متحده آمریکا

در ایالات متحده، انتخاب واضح دوش گرفتن است. 90 درصد اعلام کردند که ترجیح می دهند به جای حمام دوش بگیرند. اما 13 درصد از آمریکایی‌هایی که حمام کردن را انتخاب می‌کنند همچنان نرخ حمام کردن را در این کشور بالا نگه می‌دارند.