مل بروکس یکی از ۴ چهره خاص سینمای جهان شد/ گزارش جایزه غزه

مل بروکس یکی از ۴ چهره خاص سینمای جهان شد

به گزارش انتخابتو، مل بروکس به همراه کوئینتانا برانسون و «پیشتازان فضا» بیش از 34 جایزه به محصولات تلویزیونی، پادکست ها و رسانه های دیجیتال در مراسم جوایز Peabody دریافت کردند.

مهر نوشت: مل بروکس با دریافت جایزه افتخاری پی بادی، EGOT خود را به PEGOT رساند و با پیوستن به باربارا استرایسند، ریتا مورنو و مایک نیکولز، چهارمین فردی شد که جایزه پی بادی، امی، گرمی، اسکار و تونی را دریافت کرد. در این مراسم بیلی کریستال این جایزه را به بروکس اهدا کرد.

کریستال در جمع حاضران گفت: «مل نابغه‌ای است که معتقد است کمدی باید مرزها را جابجا کند، تابوهای اجتماعی را به چالش بکشد، و حتی در صورت لزوم کمی خشن باشد». و با مل، اغلب به آن نیاز است. وی افزود: مل یکی از بزرگترین دلایل ورود من به دنیای کمدی است و نبوغ بی باک و شوخ طبعی مرزی او از روز اول چراغ راهنمای من بوده است.

وی تاکید کرد: مل بیش از 70 سال است که ما را سرگرم کرده است. فقط می خواهم از شما بپرسم بدون او کجا بودیم؟

بروکس در سخنرانی خود به شوخی گفت که مطمئن نیست جایزه پی بادی برای چه چیزی دریافت می شود. برای ظاهر خوب یا مهارت در دنیای الکترونیک؟

وی در ادامه شوخی خود با بیان اینکه می خواهم بگویم با تواضع این جایزه را پذیرفته ام، گفت: اما من متواضع نیستم… تواضع در فرهنگ لغت من نیست. بسیاری از شخصیت های برجسته و ارزشمند قبلاً این جایزه را برده اند و اکنون احساس می کنم که شما واقعاً من را می خواهید. ادامه او که شامل این بود که اینها افرادی بودند که به رستوران های خوب می رفتند، باعث خنده شدید جمعیت شد. و این کمدین در پایان سخنان خود اعلام کرد: به مسئولان جوایز قول دادم که این را نفروشم!

این اولین بار است که رویداد Peabody به جای نیویورک در لس آنجلس برگزار می شود و در حالی که برنامه حضوری از سال 2020 به دلیل ویروس کرونا و سپس اعتصاب نویسندگان در سال گذشته برگزار نشده است، این برنامه دوباره به مسیر خود بازگشته است. سال سال

در این مراسم که 34 جایزه در بخش‌های برنامه‌های تلویزیونی، رادیو/پادکست و رسانه دیجیتال اهدا شد، مجموعه‌های تلویزیونی «خرس»، «آخرین ما» و «سگ‌های انبار» از برگزیدگان این مراسم بودند.

روزنامه نگاری و پادکست های برنده جوایز در مورد موضوعات جدی تر مانند سیاست، نژادپرستی و جنگ در اوکراین و غزه برنده این جایزه شدند، در حالی که فعال فلسطینی بیسان اودا برای گزارش تصویری خود “این بیسان و من از غزه هستیم” جایزه پیبادی را دریافت کرد. پاسخ او این بود: “من هنوز زنده ام.” او در فیلم هایی که از منطقه جنگی ارسال می کرد، لحظه به لحظه وضعیت را منتقل می کرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین