نکات مهم در انتخاب شامپو موهای رنگ شده – انتخابتو

نکات مهم در انتخاب شامپو موهای رنگ شده – مجله سلامت و زیبایی

رنگ کردن مو یکی از رایج ترین روش ها برای افزایش زیبایی مو است و اغلب اثرات منفی بر روی پوست سر و ساقه مو دارد. خشک شدن پوست سر و پوست سر، کدر شدن تار مو، گره خوردن مو، کاهش حالت و آسیب دیدگی از شایع ترین مشکلات مو پس از رنگ کردن است. همه این عوامل باعث ضعیف شدن موها در برابر آسیب های خارجی و نور خورشید می شود، در نتیجه به مرور زمان رنگ مو پس از شستن کمرنگ می شود. بنابراین، موهای رنگ شده نیاز به مراقبت بیشتری دارند. به همین دلیل توصیه می کنیم از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید که نسبت به شامپوهای معمولی مزیت هایی دارند. این شامپوها بسیار ملایم هستند و چربی کمتری از بین می برند و از موهای آسیب دیده شیمیایی محافظت بیشتری می کنند.

ویژگی های شامپو برای موهای رنگ شده، هایلایت شده و کراتینه شده

با خواص شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده بیشتر آشنا شوید:

1. تثبیت رنگ مو با بستن کوتیکول با خنثی کردن بار منفی

2. محافظت از مو در برابر اشعه های UVA و UVB و سایر آسیب های خارجی

3. ترمیم کننده، مرطوب کننده، محافظ و آنتی اکسیدان

4. افزایش خاصیت ارتجاعی و درخشندگی مو

5. پوست سر را تسکین می دهد و از خارش جلوگیری می کند

6. جلوگیری از ریزش، خشکی و پوسته پوسته شدن مو ناشی از رنگ کردن مو

7. پاک کننده پوست سر مطلوب با اثرات نرم کنندگی و گره گشایی

8. فاقد سولفات، پارابن، دی اکسان، گلیکول پلی اتوکسیله، آمین، رنگ مصنوعی، ترکیبات صابونی و مواد خام تحریک کننده مضر برای پوست و مو می باشد.

نکات مهم در انتخاب بهترین شامپو برای موهای رنگ شده

در انتخاب شامپو برای موهای رنگ شده فاکتورهای مختلفی مهم است، حتما قبل از خرید به ترکیبات و ترکیبات این شامپوها دقت کنید.

۱. شامپو بدون سولفات: این یک پاک کننده قوی است که سولفات، روغن و کف را از بین می برد. این ترکیبات نه تنها باعث مشکلات مو و پوست سر می شوند، بلکه باعث کم رنگ شدن رنگ مو نیز می شوند. حفظ روغن های مفید و طبیعی مو یکی از ویژگی های مثبت شامپوهای بدون سولفات است. افرادی که موهای آسیب دیده و رنگ شده دارند نباید روغن های ضروری را از موهای خود پاک کنند. وجود یک لایه روغن طبیعی باعث می شود موها سالم تر به نظر برسند و در برابر عوامل زیادی مقاوم شوند.

۲. نرم کننده و مرطوب کننده: همیشه از شامپوهایی با خاصیت نرم کنندگی بالا استفاده کنید. وجود موادی که رطوبت مو را حفظ کرده، رطوبت مو را افزایش داده و از خشک شدن و شکنندگی ساقه مو جلوگیری می کند. این شامپوها باید حاوی مقادیر بالایی از ویتامین A و D، پروتئین، روغن آرگان، ویتامین E و اسیدهای چرب باشند.

۳. به نیازهای مختلف مو توجه کنید: هنگام خرید شامپو برای موهای رنگ شده، سایر نیازهای موهای خود را در نظر بگیرید.

۴. رایحه شامپو: یکی از نکاتی که هنگام خرید شامپو باید به آن توجه کنید بوی شامپو است. اگر بوی شامپو را دوست ندارید، نمی توانید آن را در موهای خود استشمام کنید.

خرید شامپو برای موهای رنگ شده می تواند برای افرادی که موهای رنگ شده، هایلایت شده و کراتینه شده دارند، انتخابی عالی باشد. در این نوع موها به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، چربی و رطوبت اضافی ایجاد نمی شود.

با تحقیق و بررسی هر برند و شامپویی می توانید بهترین نوع شامپو را انتخاب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. شامپو گیاهی Bionage Miracle فاقد سولفات و همچنین پارابن، ترکیبات صابون و مواد اولیه ای است که به مو آسیب می رساند. برای پوست و مو مضر است. ممکن است یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.