نگرانی روزنامه ها برای رؤسای جمهور شهید

نگرانی روزنامه ها برای رؤسای جمهور شهید

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، افراد زیادی از جمله سید ابراهیم رئیسی، امام جمعه تبریز، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سرنشینان بالگرد حامل رئیس جمهور بازداشت شدند. وی یکشنبه 9 اردیبهشت بر اثر سانحه تصادف به شهادت رسید. این موضوع از همان دقایق ابتدایی بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه بامداد دوشنبه 10 اردیبهشت ماه اعلام شد و طبیعتاً واکنش روزنامه های دوشنبه 10 اردیبهشت ماه به موضوع سقوط بالگرد رئیس جمهور که برای اولین بار خبرساز شد، متمرکز شد. از روزنامه ها برخی از این موضوعات در زیر فهرست شده است:

تیتر اصلی روزنامه کیهان به این شرح است: «اخبار فوری سقوط بالگرد ریاست جمهوری». تیتر این روزنامه این جمله است: «همه ملت ها برای بندگان خود دعا کردند».

روزنامه جوان در صفحه اول خود عکسی متفاوت از آیت الله ابراهیم رئیسی در ابراز ارادت به امام رضا (ع) منتشر کرد: «ایران بیتب خادم الرضا»

روزنامه شهروند نیز تیتر خود را به سقوط بالگرد رئیس جمهور اختصاص داده و گزارش داده است: تلاش مستمر نیروهای هلال احمر برای جست و جوی بالگرد حامل رئیس جمهور; “شب اضطراب”

روزنامه جام جم نیز با انتشار عکسی از رئیس جمهور در حرم مطهر امام رضا (ع) با عنوان: دعای یک امت برای سلامتی خادم امت.

در ادامه تیتر صفحه اصلی این روزنامه نیز به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وقوع این حادثه پرداخته شده است.

روزنامه پیام ما با انتشار یکی از آخرین عکس های رئیس جمهور از سفر به آذربایجان شرقی با تیتر زیر عنوان کرد: بالگرد رئیس جمهور در حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قالاسی» دچار سانحه شد. «جستجو در ارسباران»

همچنین روزنامه اعتماد در صفحه اول خود «سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور» را منتشر کرده و عکسی از این عملیات تحقیقاتی را انتخاب کرده است.

روزنامه دمکراسی نیز در تیتر خود به واکنش رهبر انقلاب به این حادثه اشاره کرده و در تیتر اصلی خود به این موارد اشاره کرده است: واکنش رهبر انقلاب به سقوط بالگرد رئیس جمهور; هیچ خللی در امور کشور ایجاد نمی شود

روزنامه دنیای اختاز علاوه بر اینکه با تیتر فاجعه ای برای رئیس جمهور به این حادثه تلخ توجه کرد، واکنش رهبری به این موضوع را نیز در تیترهای خود قرار داد.

روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار عکس های رئیس جمهور شهید و دوستانش در این حادثه در تیتر اصلی نوشت: بالگرد حامل رئیس جمهور و دوستانش در منطقه کوهستانی آذربایجان شرقی سقوط کرد.

نگرانی روزنامه ها برای رؤسای جمهور شهید

روزنامه جهان صنعت عکس هلیکوپتر رئیسی در حال پرواز را منتشر کرد و نوشت: ایران منتظر این است.

روزنامه خراسان نیز گزارش داد: بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در ورزگان آذربایجان شرقی سقوط کرد. “ایران در شوک است”

روزنامه همدلی نیز عکسی قدیمی از رئیس جمهور را با تیتر: «تصادف برای ریاست جمهوری» منتشر کرده است.

همچنین روزنامه جوان در تیتر اول خود با انتشار عکسی از رئیسی در مقابل حرم امام رضا (ع) نوشت: شب سخت رئیس جمهور.

روزنامه آرمان ملی در دو تیتر جداگانه در صفحه اول خود ابتدا به واکنش رهبر معظم انقلاب به این حادثه پرداخت و سخنان ایشان را نقل کرد: مردم ایران نگران نباشند.

نگرانی روزنامه ها برای رؤسای جمهور شهید

وی همچنین با انتشار عکسی از محل حادثه در تیتر دیگری نوشت: شبی پر از اضطراب و نگرانی.

روزنامه آرمان امروز با انتشار عکسی از رئیس جمهور در مقابل بالگرد نوشت: دعای مردم ایران برای بازگشت سالم ایشان به آغوش ملت.

روزنامه وطن عکس لباس حدیمی رئیس جمهور را بدون تیتر در صفحه اول خود منتشر کرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین