طرز تهیه کباب ترش در 20 دقیقه!

طرز تهیه کباب ترش در 20 دقیقه!

فهرست

مواد میزان
گوشت شترمرغ نیم کیلو
سینه مرغ نیم کیلو
پیاز رنده شده شماره 1
سبزیجات کبابی ترش شمالی یا سبزیجات چوچاق 3 قاشق غذاخوری
گردو پودر شده 3 قاشق غذاخوری ادویه
رب انار 4 قاشق غذاخوری
گلپر یک قاشق چای خوری
سیر له شده 4 عشق
ماست 2 قاشق غذاخوری ادویه
فلفل سیاه کافی
نمک کافی
آب انار 1 فنجان
روغن زیتون کافی

زمان پخت: 20 دقیقه

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه کباب ترش؟

۱.
برای تهیه کباب ترش به گوشت شترمرغ و سینه مرغ نیاز دارید، می توانید از فیله بره یا گاو استفاده کنید. آب، پیاز رنده شده، سبزیجات کبابی با سس ترش شمال، گردو پودر شده، رب انار، گلپر، سیر له شده، ماست، فلفل سیاه و نمک را به گوشت اضافه کرده و مخلوط کنید. این مخلوط را می توانید در یخچال نگهداری کنید. بگذارید چند ساعت استراحت کند یا اگر عجله دارید می توانید آن را بپزید.
۲.
برای پخت مرغ می توانید آن را در فر با دمای 200 درجه به مدت 16 دقیقه و گوشت را با دمای 210 درجه به مدت 17 دقیقه بپزید. در وسط پخت باید کباب ها را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد.

41 نوع کباب در لیست پرطرفدارترین کباب های دنیا قرار گرفته است

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، امکانات، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به انتخابتو تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا